Jaloers, maar zelfs ik vind dat ik vanavond al genoeg heb gegeten dus houd mij inquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net 5 broodjes knakworst op, geen enkele laten vallen.
Ach joh, wat maakt het uit op deze dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloers, maar zelfs ik vind dat ik vanavond al genoeg heb gegeten dus houd mij in
Ik eet altijd 3 broodjes met 3 knakworstjes. dan bewaar ik die 10de voor op het laatst.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 per broodje he. Anders heb je weer knakworst over enzo, problemen.
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op een nieuwe van dit seizoen. Ga jij die maken?
Sta jij even voor lul. Wat nou lelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh, wat maakt het uit op deze dag.Happel heeft z'n principes ook al overboord gegooid.
Veel mensen eten als ze depressief zijn.
[ afbeelding ]
Het was Stijn z'n tekening...quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta jij even voor lul. Wat nou lelijk.
[ afbeelding ]
En toch kwets jij mij ermee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Stijn z'n tekening...
Dit heb ik niet verdiend
Soms heb ik wel eens het idee dat je een geopteerd broertje van mij bent.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
We delen overigens ook dezelfde knakworsten tactiek.
Kut spellingscheckerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel 'geopteerd' zijn ja.
Toegeven afhankelijk te zijn van een spellingschecker is wel de doodsteek voor je grammarnazi alter ego.quote:
Ik ben er niet afhankelijk van, hij staat toevallig aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toegeven afhankelijk te zijn van een spellingschecker is wel de doodsteek voor je grammarnazi alter ego.
Kennelijk wel gezien 'geopteerd'...quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er niet afhankelijk van, hij staat toevallig aan.Ligt aan Opera man.
Ik ben te moe om tekst en uitleg te geven, maar het lag niet aan mij maar aan de techniek.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk wel gezien 'geopteerd'...
Maar het is al goed. Fouten zijn menselijk, zeker als moddereter.
Mister.J.Lo is sowieso een heldquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te moe om tekst en uitleg te geven, maar het lag niet aan mij maar aan de techniek.
Mister J.Lo is het hier mee eens.
Dat is geen neger man, dat is een lama.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mister.J.Lo is sowieso een held
Jr, ik ben er nog steeds niet uit wie de geroyeerde neger is ...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |