Oh lekker en nu niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gister wezen stappen. Vandaag geslapen en tv gekeken.
Ah, zit ik hier alleen dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, al ga ik zometeen wel richting bed.
Heb ik een poosje getest. In eerste instantie heerlijk. Tot dat je pijn begint te krijgen aan je rug, heupen en benen. Geen voorstander dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:58 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand hier voorstander van een zacht matras? Wat een ruggenbreker heb ik hier.
Precies. De zijkanten beginnen inmiddels ook naar boven te staan. Lig een kuil tegenwoordig. Wat heb jij nu voor een matras?quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb ik een poosje getest. In eerste instantie heerlijk. Tot dat je pijn begint te krijgen aan je rug, heupen en benen. Geen voorstander dus.
Middenhard. Zacht heeft rugpijn een hard slaapt niet fijn. Niets zo belangrijk als een goed matras. Daar kun je niet op bezuinigen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:58 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand hier voorstander van een zacht matras? Wat een ruggenbreker heb ik hier.
Middenhard. Oke. Slaap momenteel op een zacht matras op een boxspring. Slapen gaat me steeds slechter af en krijg nu ook lichamelijke klachten. Toch maar eens de pinpas trekken. Pocketvering daar?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:00 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Middenhard. Zacht heeft rugpijn een hard slaapt niet fijn. Niets zo belangrijk als een goed matras. Daar kun je niet op bezuinigen.
Traagschuim. Via een kennis die het schuim produceert voor o.a. M-line en Auping. Hebben nu een medium matras. Ligt heerlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:00 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Precies. De zijkanten beginnen inmiddels ook naar boven te staan. Lig een kuil tegenwoordig. Wat heb jij nu voor een matras?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |