Een assist geven op Messi is wel makkelijk hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd in de halve finale maakte hij geen assist tegen madrid waardoor ze in de finale kwamen..
? Maar hij had wel een aandeelquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een assist geven op Messi is wel makkelijk hoor
zoals ik al zei: "blessure"quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet veelzeggend. Hij is ook niet voor niets verhuurd aan Schalke.
Ik denk dat Affelay veel tekort komt voor Barca, al stelt dat hele Barca niet veel meer voor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zoals ik al zei: "blessure"
Cuenca speelt ook bij ajax terwijl jordiii hem de nieuwe messi noemde
Daehli mag wel naar Ajax komen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef Doublepain het volgende:
Wie gaat ajax eigenlijk huren van United??
Twente had ook een tijdje een overeenkomst met united, maar veel goeds kwam er niet uit..
Macheda geen optie?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daehli mag wel naar Ajax komen.
Verder wil Ajax nu helemaal niemand van United huren, ze willen via van der Sar wel die optie mogelijk maken. Net zoals ze afgelopen zomer probeerde om Muniesa of Fontas te huren en Denswil het te laten overnemen na een jaar. Had ze 4 miljoen bespaard die nu naar AZ is gegaan.
De nieuwe Messi was gekscherend, dat jij dat serieus opvat verbaast mij niet. Verder is Cuenca vooral verhuurt om ritme op te doen, Ajax zal hem waarschijnlijk ook niet kunnen kopen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zoals ik al zei: "blessure"
Cuenca speelt ook bij ajax terwijl jordiii hem de nieuwe messi noemde
quote:'Cuenca hoeft niet weg bij Barca'
FC Barcelona gaat komende zomer enkele spelers verkopen. Dit geldt niet voor Isaac Cuenca. Cuenca geniet nog altijd het vertrouwen van Tito Villanova, die vermoedelijk ook het volgende seizoen op de bank zal zitten bij de Catalanen. Cuenca, die na de winterstop aan Ajax is verhuurd, kwam nog maar tweemaal in actie voor de Amsterdammers, doordat hij kampt met de naweeën van een zware knieblessure.
Op de vertreklijst van Barcelona staan Cristian Tello, Marc Bartra, Jonathan dos Santos en Martin Montoya. Ook Ibrahim Afellay hoeft niet meer op Barcelona te rekenen. Afellay voetbalt momenteel op huurbasis voor Schalke 04, maar dit is geen onverdeeld succes door blessures en onenigheid met zijn club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |