Ik vraag me nog steeds af wie die giraffe met die groene jas is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje mislukt dan. Dit is duidelijk een negroïde kaaklijn
Die man met zijn groene kleurenlenzen is ook nog een raadselquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie die giraffe met die groene jas is.
Wat gaat het heerlijk zegquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Jeugdscouting en nieuwe sponsor nog even op orde en Ajax gaat de komende tijd domineren.
Enoh op Ibi bedoel je?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh wat was dat lekker zeg
Ik mis Ibi, die kon altijd lekker bashen tegen ajax
Ibi vs Vertongenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enoh op Ibi bedoel je?
HVV heeft overigens evenveel kampioensterren als Feyenoord.
Je zal ooit een leeftijd bereiken waarop je zal inzien dat die actie dieptriest wasquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ibi vs Vertongen
Ibi die toen riep dat ze in amsterdam grote praatjes hadden
Actie van Suarez was triest. ( tegen reis was wel grappig) maar jantje was altijd al arrogant, Ibi snoert even zijn mondjequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal ooit een leeftijd bereiken waarop je zal inzien dat die actie dieptriest was
Hij snoerde helemaal niks. Hij gedroeg zich als een kleuter, een levensfase welke hij overigens ook nooit ontgroeid is. Helaas voor hem staat zijn carriere daarom al wel 3 seizoenen stil.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Actie van Suarez was triest. ( tegen reis was wel grappig) maar jantje was altijd al arrogant, Ibi snoert even zijn mondje
Het is dat hij een blessure kreeg bij Barca, anders was hij een van de beste bij Oranje.. Helaas zit het hem niet meequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij snoerde helemaal niks. Hij gedroeg zich als een kleuter, een levensfase welke hij overigens ook nooit ontgroeid is. Helaas voor hem staat zijn carriere daarom al wel 3 seizoenen stil.
waar spelen vertonghen en ibi nu danquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Actie van Suarez was triest. ( tegen reis was wel grappig) maar jantje was altijd al arrogant, Ibi snoert even zijn mondje
Ja want voor zijn blessure speelde hij wekelijks in de basisquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat hij een blessure kreeg bij Barca, anders was hij een van de beste bij Oranje.. Helaas zit het hem niet mee
Jantje elftal van het jaar PL, ibi op de bank bij Schalkequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ibi onder contract bij barca en jantje bij spurs..
Leef je onder een steen?
Ibi won de CL, jan de Eredivisiequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jantje elftal van het jaar PL, ibi op de bank bij Schalke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |