Ze staan voor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Dos37 het volgende:
Als ze voor hadden gestaan had Ramos er over een kwartier nog gelegen
Broez'nquote:
Sowieso bij die wedstrijd van Bayern toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou dat kunnen, 2x scoren in de extra tijd? wanneer is dat voor de laatste keer gebeurd?
Laatst bij Valencia Malaga in 4 minuten 6 goalsquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou dat kunnen, 2x scoren in de extra tijd? wanneer is dat voor de laatste keer gebeurd?
Gezellig man. Ik zal elke ochtend naar je zwaaien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het ook vooral over het centrumZuid zelf is best leuk ja, vooral Delfshaven/coolhaven. Daar willen we ook het liefst, maar die plekjes zijn volgens mij populair.
Maakt dat uit? Wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Malagaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uh, oké?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Lewandowski eruit, daar gaan ze spijt van krijgen
Rene van Rijswijk ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Harry Decheiver had hem allang gemaakt vandaag..
Die Kaka hequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze kunnen een bal niet normaal onder controle krijgen daar voorin bij Real Madrid, wat is er aan de hand met die gasten?
Die raakte niks vandaag en zal je deze laatste minuten toch niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Lewandowski eruit, daar gaan ze spijt van krijgen
Beste J0rdiii. Waarom maak jij je zo druk om Real Madrid?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze kunnen een bal niet normaal onder controle krijgen daar voorin bij Real Madrid, wat is er aan de hand met die gasten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |