Ze staan voor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Dos37 het volgende:
Als ze voor hadden gestaan had Ramos er over een kwartier nog gelegen
Broez'nquote:
Sowieso bij die wedstrijd van Bayern toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou dat kunnen, 2x scoren in de extra tijd? wanneer is dat voor de laatste keer gebeurd?
Laatst bij Valencia Malaga in 4 minuten 6 goalsquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou dat kunnen, 2x scoren in de extra tijd? wanneer is dat voor de laatste keer gebeurd?
Gezellig man. Ik zal elke ochtend naar je zwaaien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het ook vooral over het centrumZuid zelf is best leuk ja, vooral Delfshaven/coolhaven. Daar willen we ook het liefst, maar die plekjes zijn volgens mij populair.
Maakt dat uit? Wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Malagaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uh, oké?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Lewandowski eruit, daar gaan ze spijt van krijgen
Rene van Rijswijk ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Harry Decheiver had hem allang gemaakt vandaag..
Die Kaka hequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze kunnen een bal niet normaal onder controle krijgen daar voorin bij Real Madrid, wat is er aan de hand met die gasten?
Die raakte niks vandaag en zal je deze laatste minuten toch niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Lewandowski eruit, daar gaan ze spijt van krijgen
Beste J0rdiii. Waarom maak jij je zo druk om Real Madrid?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze kunnen een bal niet normaal onder controle krijgen daar voorin bij Real Madrid, wat is er aan de hand met die gasten?
quote:
Rechnung Squeezequote:
Waar moet ik het anders over hebben hier?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste J0rdiii. Waarom maak jij je zo druk om Real Madrid?
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Kapiteintje is ineens wel heel stil
robben voor bosveltquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Zoals ik al zei: "Ze gaan spijt krijgen dat Lewandowski eraf moest"
Hoezo? Deed niets bijzonders vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef inZanity het volgende:
RONALDO
Staat er Altijd in grote wedstrijden
Wat een geluk danquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
gelukkig hebben wij mannen die niet
Is de wedstrijd al afgelopen dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Heb je geen broodjes met <fuck, ik ben vergeten hoe dat rode spul heet wat je er altijd op doet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar moet ik het anders over hebben hier?
Want? Dat heeft hier echt helemaal niks mee te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
until we score.gifquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef tralalala het volgende:
Webb telt wel even 10 minuten blessuretijd bij.
jupquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Jivis het volgende:
Dortmund had een van die 100% kansen erin moeten schieten, ze hebben dit over zichzelf afgeroepen...
rot op man, mongoolquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef RetRy32 het volgende:
Nederlanders die Duitsers supporten![]()
Schaam je.
Stelt je echtgenoot je niet een beetje teleur vandaag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je geen broodjes met <fuck, ik ben vergeten hoe dat rode spul heet wat je er altijd op doet.> met uitjes gemaakt vandaag?
Kom je weer je naam promoten door lekker Mulderiaans "anders" te wezen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef RetRy32 het volgende:
Schaam je.
Nederlanders die op Koninginnedag een Spaanse club supporteren schaam je!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef RetRy32 het volgende:
Schaam je.
Klopt.. Immers zit vast voor de buis te roepen: IK HAD HEM GEMAAKTquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Jivis het volgende:
Dortmund had een van die 100% kansen erin moeten schieten, ze hebben dit over zichzelf afgeroepen...
Niet echt. Je maakt je net zo druk als hem als hij om Madrid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelt je echtgenoot je niet een beetje teleur vandaag?
appeltjes van Oranjequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nederlanders die op Koninginnedag een Spaanse club supporteren schaam je!
Spanjaarden supporten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef RetRy32 het volgende:
Schaam je.
Niet het wilhelmus kennenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nederlanders die op Koninginnedag een Spaanse club supporteren schaam je!
Filet americain en nee mijn moeder koopt dat elke vrijdag bij de boodschappen. Het is nu allang op natuurlijk. Al had ik deze week helemaal niks, zogenaamd vergeten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je geen broodjes met <fuck, ik ben vergeten hoe dat rode spul heet wat je er altijd op doet.> met uitjes gemaakt vandaag?
Als hij, geen dankquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Je maakt je net zo druk als hem als hij om Madrid.
Lief dagboekquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds de naam van j0rdiii z'n favoriete beleg kwijt. Kom op mensen, help me.
Om een of andere reden spookt het woord 'curry' door m'n hoofd.
Je gaat nu ook al vreemd met J0rdii?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Je maakt je net zo druk als hem als hij om Madrid.
Thnx. Filet American was het ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Filet americain en nee mijn moeder koopt dat elke vrijdag bij de boodschappen. Het is nu allang op natuurlijk. Al had ik deze week helemaal niks, zogenaamd vergeten.
Ik ga zo broodjes knakworst eten.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarvan de eerste niet telde, dus 6.
Hertog van Alvaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Wij van Duitse bloed hebben de Spaanse koning altijd geëerd.
Viespeuk.quote:
Liet je serieus je bord vallen? Kluns.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat nu ook al vreemd met J0rdii?. Overigens maak ik mij nergens druk om. Ja om de broodjes van C1000 wellicht.
Americain bedoel je en nee daar doe je helemaal niks op verder.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx. Filet American was het ja.![]()
Maar oke, dat is ook lekker. Wel met Ketchup toch?
Madrid Koninklijke clubquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Ben ik van Duitse bloed."
Fuck de koning van Hispanje.
Oh.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Americain bedoel je en nee daar doe je helemaal niks op verder.
Jawel man, peper, augurkje en een pietsje mayoquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Americain bedoel je en nee daar doe je helemaal niks op verder.
Je durft weer te posten nu de wedstrijd bijna is afgelopen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik verheug me nu al op de waterlanders van Ronaldo straks.
Broodje viel uit elkaar van mijn bord en wilde het opvangen of zoquote:
Bij de ArenA waren ze allang weggelopen om er thuis achter te komen dat het toch nog spannend wasquote:
Webb is omgekocht door Real denk ik.quote:
Onthutsend slecht vanavond inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
RonaldoDie kan er echt he-le-maal niks van.
Die laat gewoon nog 5 minuten doorgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |