Meh , ik denk zelf dat ze het gaan flikken dit jaar. Dante weet hoe je dat kan aanpakkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Bayern Munchen heeft al 9x in de finale gestaan en er daarvan 5 verloren.. Dat is eigenlijk on-Duits matig. Ik zie Dortmund de finale ook wel winnen, als outsider hebben zij toch minder last van druk denk ik.. Bayern zit met het trauma van vorig jaar, dat ze per se willen goedmaken
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
UND DESWEGEN SIND WIR... MEISTER! JA!
Brazilië zal zich weer laten gelden, net als Argentinië.. Aangezien een Europees land zelden wereldkampioen wordt buiten Europa (Spanje was de eerste), zet ik mijn geld volgend jaar niet op Duitsland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Und so ist Deutschland im nächsten jahr Weltmeister!
Tja ik denk wel dat Duitsland wel degelijk kans maakt. Met superduo Marco Reus + Mario Götze en nog een ultieme spits voorop schat ik ze vrij hoog in. Laat staan over het middenveld en Lahm erachter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Brazilië zal zich weer laten gelden, net als Argentinië.. Aangezien een Europees land zelden wereldkampioen wordt buiten Europa (Spanje was de eerste), zet ik mijn geld volgend jaar niet op Duitsland.
Ik heb een briljant idee: Speel die wedstrijd 20 keer, dan kan iedereen hem zien!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi toch dat de club met zoveel passie de winnaar is geworden.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |