Patat/frietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Je bent standaard in een goede bui, of niet soms?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui vandaag. Al begint deze wedstrijd mij wel te vervelen.
Op 1 zelfs. Al ligt dat voornamelijk aan de extreem kinderachtige argumenten gegeven uit beide kampen. Het haalt de lol een beetje uit 'je bent zelf..' grapjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Ja dat heb je al eerder gepostquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien hoeveel beter Dortmund is dan Real.
Real is volkomen machteloos idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien hoeveel beter Dortmund is dan Real.
Je zag die redding van Lopez net he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo zonde dat Iker op de bank zit. Dat hoort niet
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Real Madrid - Borussia Dortmund
Je hebt gestemd op: Ik zou het niet weten
Verre van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent standaard in een goede bui, of niet soms?
Het was Real, maar het bleek net uit te zijn met die vriendin toen hij dat zeiquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:06 schreef TLC het volgende:
Wanneer mochten we de vriendin van Balotelli ook alweer nemen ? als Real doorgaat of als Barca doorgaat ?
Wat een toevoegende post weer van jequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Dortmund in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Raymond van Barneveld en Cristiano Ronaldo moeten een praatclubje oprichten, ik denk dat dat zal helpen in hun verwerking van de speler die net-niet was, gewoon net niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Madrid in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Raymond van Barneveld en Cristiano Ronaldo moeten een praatclubje oprichten, ik denk dat dat zal helpen in hun verwerking van de speler die net-niet was, gewoon net niet.
Waaghals.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Real Madrid - Borussia Dortmund
Je hebt gestemd op: Borussia Dortmund gaat naar Wembley
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Madrid in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Uh, oké.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Zeker.quote:
Stinho, prachtig verwoord.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de nummer 2 naar de kampioen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ie in hemelsnaam zo'n enorme stap achteruit doen?
Zo he!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs de commentator vindt het pijnlijk worden voor Real.![]()
Al die mensen staan morgen weer in de rij om hun uitkering op te halen bij het arbeidsbureauquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
Spaans publiek![]()
tamme notenkauwers
Weer geen CL winst voor realde vloek
Je moet een voorbeeld aan inZanity geven, die strijdt door.. ver tot na het laatste fluitsignaal.quote:
Hoevaak ga je je nog belachelijk maken vanavond?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap eens met steeds te refereren naar een user in je posts.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet een voorbeeld aan inZanity geven, die strijdt door.. ver tot na het laatste fluitsignaal.
Morgen gaat een hoop goed maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zo saai ten opzichte van vorige week?
Ja leuk. Nou haal je weer Barca erbij. Het zit je wel erg hoog hè?. Hou het gewoon bij deze wedstrijd.quote:
Omdat 2 wedstrijden nooit hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zo saai ten opzichte van vorige week?
Je staat op repeat. Tevens krijg ik het gevoel dat je Real Madrid slecht vindt spelen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Trieste wedstrijd, Real Madrid speelt dramatisch.
Ik heb eerder het idee dat jij degene bent die wat drugs genomen heeft vandaag, gezien de hoeveelheid wartaal die je uitslaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoevaak ga je je nog belachelijk maken vanavond?
Mocht je vandaag vanwege koninginnedag je eerste biertje drinken van je ouders ofzo.
Dat snap ik maar ze kunnen ook overdrijven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Omdat 2 wedstrijden nooit hetzelfde zijn.
2 helften ook niet trouwensquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als jij begint over 'belachelijk'' zijn of doen, weet je dat het tijd is om dit te laten rusten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoevaak ga je je nog belachelijk maken vanavond?
Mocht je vandaag vanwege koninginnedag je eerste biertje drinken van je ouders ofzo.
2 helften ook niet overigens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 helften ook niet trouwens
Real moet maar kan het niet, Dortmund hoeft niet en doet het ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ze kunnen ook overdrijven.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 helften ook niet trouwens
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 helften ook niet overigens.
[..]![]()
Doen ze vakerquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Trieste wedstrijd, Real Madrid speelt dramatisch.
Tja, wijze woorden blijven het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 helften ook niet overigens.
[..]![]()
Jammer dat Redondo zo zwaar geblesseerd raakte gvd dan zat je gwn met kwijl voor de televisiequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Zamorano, Mijatovic, Suker, Redondo. Geweldig team was dat.
quote:
Terwijl ze in Dortmund zeiden dat ze gingen knokken omdat op de achterlijn kamperen zwak was, maar ze zetten echt geen enkele stap méér dan per se nodig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Real moet maar kan het niet, Dortmund hoeft niet en doet het ook niet.
Als je nou gewoon op een normale manier een discussie aan zou gaan. Maar je loopt alleen maar onzin uit te kramen en komt vervolgens totaal niet met argumenten. Beetje niveau kleuterklas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij begint over 'belachelijk'' zijn of doen, weet je dat het tijd is om dit te laten rusten.
Tja, wijze woorden blijven het wel.quote:
Je bent zelf een bepaldende wedstrijdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een opvallende misser van Ronaldo in een bepaldende wedstrijd.
Schijnheilige klootzakkerige aansteller is hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
Bal werd niet geraakt.
Oneerlijke jongen die Ronaldo.
InZanity en jij zijn op voetbalgebied ook wel 2 handen op 1 buik he.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn favoriete speler ooit. Echt een bizar goede speler en ook zwaar ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat Redondo zo zwaar geblesseerd raakte gvd dan zat je gwn met kwijl voor de televisie
Kleuter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Kunt moeilijk zeggen dat je gaat lamballen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Terwijl ze in Dortmund zeiden dat ze gingen knokken omdat op de achterlijn kamperen zwak was, maar ze zetten echt geen enkele stap méér dan per se nodig.
Weet je eens hoe het is om tegen jezelf te discussieren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je nou gewoon op een normale manier een discussie aan zou gaan. Maar je loopt alleen maar onzin uit te kramen en komt vervolgens totaal niet met argumenten. Beetje niveau kleuterklas.
Ook een praatgroep? Of is dat deze keer niet nodig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En weer een faal van Ronaldo, het begint erg zielig te worden. Ik voorspel dikke krokodillentranen na afloop van het laatste fluitsignaal, zoals we van hem gewend zijn.
Lekker zo'n voorspelbare jongen.
Trouwens, Ronaldo is ook tekenend voor heel PSV, PSV laat het ook afweten op het moment suprême.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En weer een faal van Ronaldo, het begint erg zielig te worden. Ik voorspel dikke krokodillentranen na afloop van het laatste fluitsignaal, zoals we van hem gewend zijn.
Lekker zo'n voorspelbare jongen.
Trouwens, Ronaldo is ook tekenend voor heel PSV, PSV laat het ook afweten op het moment suprême.
Die zou nu met gemak Mesut uit de basis spelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn favoriete speler ooit. Echt een bizar goede speler en ook zwaar ondergewaardeerd.
Redondo is toch wel iets van voor mijn tijd helaas. Of ik kan hem in ieder geval niet echt bewust meer herinneren.quote:
Ik sla geen onzin uit, jij gaat juist heel raar een discussie aan door al gelijk vanaf het startsein mij belachelijk te maken, ik ben tenminste netjes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je nou gewoon op een normale manier een discussie aan zou gaan. Maar je loopt alleen maar onzin uit te kramen en komt vervolgens totaal niet met argumenten. Beetje niveau kleuterklas.
Geheel terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Real-bash door de NOS is begonnen
Xabi Alonso mag zijn veters nog niet strikken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zou nu met gemak Mesut uit de basis spelen
Ik probeer altijd fatsoenlijk te discussieren met inhoudelijke reacties en argumenten hoor. Kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je eens hoe het is om tegen jezelf te discussieren.
idd, dat kan hij zelf welquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Xabi Alonso mag zijn veters nog niet strikken.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik probeer altijd fatsoenlijk te discussieren met inhoudelijke reacties en argumenten hoor. Kunnen we van jou niet zeggen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik word een beetje moe van dat getroll van inZanity en mensen die erop ingaan
Ik mag hopen dat beide kampen trollen. Anders is het wel redelijk treurig gesteld. Daarnaast is madrid nog van een hoog niveau vanavond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij geeft het de titel 'discussie'quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Die discussies zijn ook altijd hetzelfde trouwens
Kleuter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je ontkennen dat het een misser was in een bepalende wedstrijd?
Geniaalquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik probeer altijd fatsoenlijk te discussieren met inhoudelijke reacties en argumenten hoor. Kunnen we van jou niet zeggen.
Waarom denk jij dat je fatsoenlijk discussieert?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sure.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zonde man, ik heb als klein jochie meerdere keren met open mond naar zijn spel zitten kijken. Was verdedigende middenvelder, maar technisch en tactisch bijna perfect. Danste iedere directe tegenstander eruit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Redondo is toch wel iets van voor mijn tijd helaas. Of ik kan hem in ieder geval niet echt bewust meer herinneren.
Dan mag je vermoeden dat er iets niet in orde isquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat beide kampen trollen. Anders is het wel redelijk treurig gesteld. Daarnaast is madrid nog van een hoog niveau vanavond.
😃quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet met zo'n kwaliteitsuser zoals jij.
nou nou nouquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je fatsoenlijk discussieert?
Ik heb het idee dat jij last hebt van dezelfde psychische stoornis die Louis van Gaal heeft.
En hoe heet die stoornis......quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij last hebt van dezelfde psychische stoornis die Louis van Gaal heeft.
Je doet niks anders dan onzin uit kramen. En vervolgens als een kleuter gedragen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sla geen onzin uit, jij gaat juist heel raar een discussie aan door al gelijk vanaf het startsein mij belachelijk te maken, ik ben tenminste netjes.
Erg jammer dat je je weer laat kennen. Dat hoeft niet met zo'n kwaliteitsuser zoals jij.
doet het nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
nou nou nou
[youtube]http://www.youtube.com/verify_controversy?next_url=/watch%3Fv%3DMCQQJI8ZU7U[/youtube]
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
nou nou nou
[youtube]http://www.youtube.com/verify_controversy?next_url=/watch%3Fv%3DMCQQJI8ZU7U[/youtube]
In jouw dromenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat beide kampen trollen. Anders is het wel redelijk treurig gesteld. Daarnaast is madrid nog van een hoog niveau vanavond.
Omdat 'gezellig' een vreselijk woord is!quote:
nu welquote:
Mensen vinden het leuk zich enorm op te winden over wedstrijden tussen 2 buitenlandse clubsquote:
Omdat de pubertijd een lastige fase is.quote:
Nouja, als het alleen over dat ging was het nog tot daar aan toequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mensen vinden het leuk zich enorm op te winden over wedstrijden tussen 2 buitenlandse clubsGeen idee waarom, maar ieder zijn hobby.
VI HOOLIGANSquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom naar het VI topic, daar verbroederen we onder onze haat aan Sjek van Gelder
Puberteit, belhamel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Omdat de pubertijd een lastige fase is.
Nou ja, hij had het maar over 2 wedstrijden. De andere 20 nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
Sierd zegt nu zelf dat Ronaldo geweldig tegen Barcelona was
einde discussie
Omdat ik met argumenten kom en inhoudelijk reageer in plaats van enkel wat loze kreten roepen zonder er verder op in te gaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die had hij vorige week wel!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef TheGeneral het volgende:
Lewandowski heeft het vandaag ook niet hoor.
Snap ook niet dat er niks aan gedaan wordt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Iedereen is gek, behalve jij. Inderdaad het Louis van Gaal-syndroom zoals Stinho treffend omschrijft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je doet niks anders dan onzin uit kramen. En vervolgens als een kleuter gedragen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ik met argumenten kom en inhoudelijk reageer in plaats van enkel wat loze kreten roepen zonder er verder op in te gaan.
Heeft Ronaldo geen doelpunten streakrecord in klassiekers?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, hij had het maar over 2 wedstrijden. De andere 20 niet
Ja, best. Met jouw dan? En gefeliciteerd nog met je clubquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, als het alleen over dat ging was het nog tot daar aan toe
ps hai Val, hoe is het?
140% poetinquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
110 % ANTI BERT VAN DER VEER & JAN KOOIJEMANS
Ik moet een gepaste straf voor mezelf gaan vindenquote:
Ik snap het ook niet. Maar ja, Nederland is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef alors het volgende:
Kunnen jullie niet in een apart topic gaan trollen? Waarom mag dit wel en Alba gifs niet?
Gefeliciteerd? Waarmee? Met de slechtste wedstrijd van het seizoen tegen Utrecht?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, best. Met jouw dan? En gefeliciteerd nog met je club.
wat is de alba gifquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef alors het volgende:
Kunnen jullie niet in een apart topic gaan trollen? Waarom mag dit wel en Alba gifs niet?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef alors het volgende:
Van de zwarte alba, levensgevaarlijk beest uit donker Afrika.quote:
Ik durf niet meer. Mijn note totaal is omhoog geschoten door J. Albaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef alors het volgende:
120% ANTI WITTE CHINEES EN WATERREUSquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
110 % ANTI BERT VAN DER VEER & JAN KOOIJEMANS
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas op jongens Alorsba wordt boos
Dit is de halve finale, Real Madrid zit al jaren niet meer in de finale van de CL.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Die Webb blijft maar finales fluiten met zijn kale kop
Handhaving, prima prestatie voor een club als PEC. En ja, deze zomer gaan we goed rondkijken in Rotterdam (quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd? Waarmee? Met de slechtste wedstrijd van het seizoen tegen Utrecht?Verder alles prima, ik hoorde dat jij op zoek bent naar een crib met je chick?
Een halve? Oh.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Van Gaal is dan ook een halve narcist
Klopt, maar die man floot vorig seizoen wel de finale en van het EK ook volgensmij, dat van Real riep ik niet..quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is de halve finale, Real Madrid zit al jaren niet meer in de finale van de CL.
Nep Ajacied. Je hoort geeneens in Rotterdam te komen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Handhaving, prima prestatie voor een club als PEC. En ja, deze zomer gaan we goed rondkijken in Rotterdam ()
Ik kan sinds kort mijn notes inzien en het ziet er inderdaad naar uit dat om onverklaarbare redenen notes worden uitgedeeld voor het leveren van kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Mijn note totaal is omhoog geschoten door J. Alba
Horen wie het zegtquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nep Ajacied. Je hoort geeneens in Rotterdam te komen.
We zijn nog niet gehandhaafd. Pas als Roda nog verliest of wij een punt pakken tegen AZ of ADO.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Handhaving, prima prestatie voor een club als PEC. En ja, deze zomer gaan we goed rondkijken in Rotterdam ()
Dat concert heb ik hiervoor laten schietenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef DeLuna het volgende:
Dat concert van André Rieu was nog interessanter
Zuid is wel het plan ja. En stiekem vind ik Roffa niet erg, het is wel lelijk maar er hangt een bepaalde sfeer die me ergens wel ligt.quote:
En welke finale heeft hij dit seizoen gefloten dan? Jij zegt dat hij ze maar blijft fluiten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar die man floot vorig seizoen wel de finale en van het EK ook volgensmij, dat van Real riep ik niet..
Heb CL op laptop en Rieu net op tv. Je raadt wel waar ik mijn aandacht meer bij hadquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat concert heb ik hiervoor laten schieten
Ja, heel erg jammer, maar het kan nog steeds.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Real wacht wel erg lang met schoppen.
?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Real wacht wel erg lang met schoppen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
We zijn nog niet gehandhaafd. Pas als Roda nog verliest of wij een punt pakken tegen AZ of ADO.En wat moet jij eigenlijk in Rotterdam?
Ga je dan ook een studie doen?
Ook daar studeren ja. Is makkelijker qua reizen enzo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
We zijn nog niet gehandhaafd. Pas als Roda nog verliest of wij een punt pakken tegen AZ of ADO.En wat moet jij eigenlijk in Rotterdam?
Ga je dan ook een studie doen?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zuid is wel het plan ja. En stiekem vind ik Roffa niet erg, het is wel lelijk maar er hangt een bepaalde sfeer die me ergens wel ligt.
Indekken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik haat het als supporters zich tegen beter weten indekken. Zelfs als het om PEC fans draait.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
Als Madrid nog doorgaat neemt Littlerabbit 2 maanden een Real-UI.
Dat is waar, heb ik gelezen, heel erg knap geIen, dat je nog niet werkt bij Madrid is een schandequote:
Ok leuk, maar dan nog is het onmogelijk dat Zwolle onder de grens komt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Indekken?Ik dacht dat we er praktisch waren. En dan geef je 3 punten weg tegen Utrecht terwijl je de hele wedstrijd totaal overheerst en vier keer zo veel schoten op doel hebt, dan zie ik ze ook nog wel afgaan tegen AZ en ADO.
Ik had het ook vooral over het centrumquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik woon ook op Zuid. Vind het wel meevallen qua lelijkheid, vooral die oude industrie en het gebied rond de Maas vind ik echt schitterend. Wel veel lelijke woningen/flats, maar ok dat heb je in elke stad. Openbaar vervoer is wel echt chil.
Kans is klein, ik ben gewoon boos over dat gestuntel van zondag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok leuk, maar dan nog is het onmogelijk dat Zwolle onder de grens komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |