Patat/frietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Je bent standaard in een goede bui, of niet soms?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui vandaag. Al begint deze wedstrijd mij wel te vervelen.
Op 1 zelfs. Al ligt dat voornamelijk aan de extreem kinderachtige argumenten gegeven uit beide kampen. Het haalt de lol een beetje uit 'je bent zelf..' grapjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Ja dat heb je al eerder gepostquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien hoeveel beter Dortmund is dan Real.
Real is volkomen machteloos idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien hoeveel beter Dortmund is dan Real.
Je zag die redding van Lopez net he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo zonde dat Iker op de bank zit. Dat hoort niet
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Real Madrid - Borussia Dortmund
Je hebt gestemd op: Ik zou het niet weten
Verre van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent standaard in een goede bui, of niet soms?
Het was Real, maar het bleek net uit te zijn met die vriendin toen hij dat zeiquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:06 schreef TLC het volgende:
Wanneer mochten we de vriendin van Balotelli ook alweer nemen ? als Real doorgaat of als Barca doorgaat ?
Wat een toevoegende post weer van jequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Dortmund in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Raymond van Barneveld en Cristiano Ronaldo moeten een praatclubje oprichten, ik denk dat dat zal helpen in hun verwerking van de speler die net-niet was, gewoon net niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Madrid in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Raymond van Barneveld en Cristiano Ronaldo moeten een praatclubje oprichten, ik denk dat dat zal helpen in hun verwerking van de speler die net-niet was, gewoon net niet.
Waaghals.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Real Madrid - Borussia Dortmund
Je hebt gestemd op: Borussia Dortmund gaat naar Wembley
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Madrid in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Uh, oké.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Zeker.quote:
Stinho, prachtig verwoord.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de nummer 2 naar de kampioen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ie in hemelsnaam zo'n enorme stap achteruit doen?
Zo he!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs de commentator vindt het pijnlijk worden voor Real.![]()
Al die mensen staan morgen weer in de rij om hun uitkering op te halen bij het arbeidsbureauquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
Spaans publiek![]()
tamme notenkauwers
Weer geen CL winst voor realde vloek
Je moet een voorbeeld aan inZanity geven, die strijdt door.. ver tot na het laatste fluitsignaal.quote:
Hoevaak ga je je nog belachelijk maken vanavond?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap eens met steeds te refereren naar een user in je posts.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet een voorbeeld aan inZanity geven, die strijdt door.. ver tot na het laatste fluitsignaal.
Morgen gaat een hoop goed maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zo saai ten opzichte van vorige week?
Ja leuk. Nou haal je weer Barca erbij. Het zit je wel erg hoog hè?. Hou het gewoon bij deze wedstrijd.quote:
Omdat 2 wedstrijden nooit hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zo saai ten opzichte van vorige week?
Je staat op repeat. Tevens krijg ik het gevoel dat je Real Madrid slecht vindt spelen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Trieste wedstrijd, Real Madrid speelt dramatisch.
Ik heb eerder het idee dat jij degene bent die wat drugs genomen heeft vandaag, gezien de hoeveelheid wartaal die je uitslaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoevaak ga je je nog belachelijk maken vanavond?
Mocht je vandaag vanwege koninginnedag je eerste biertje drinken van je ouders ofzo.
Dat snap ik maar ze kunnen ook overdrijven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Omdat 2 wedstrijden nooit hetzelfde zijn.
2 helften ook niet trouwensquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als jij begint over 'belachelijk'' zijn of doen, weet je dat het tijd is om dit te laten rusten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoevaak ga je je nog belachelijk maken vanavond?
Mocht je vandaag vanwege koninginnedag je eerste biertje drinken van je ouders ofzo.
2 helften ook niet overigens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 helften ook niet trouwens
Real moet maar kan het niet, Dortmund hoeft niet en doet het ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ze kunnen ook overdrijven.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 helften ook niet trouwens
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 helften ook niet overigens.
[..]![]()
Doen ze vakerquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Trieste wedstrijd, Real Madrid speelt dramatisch.
Tja, wijze woorden blijven het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 helften ook niet overigens.
[..]![]()
Jammer dat Redondo zo zwaar geblesseerd raakte gvd dan zat je gwn met kwijl voor de televisiequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Zamorano, Mijatovic, Suker, Redondo. Geweldig team was dat.
quote:
Terwijl ze in Dortmund zeiden dat ze gingen knokken omdat op de achterlijn kamperen zwak was, maar ze zetten echt geen enkele stap méér dan per se nodig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Real moet maar kan het niet, Dortmund hoeft niet en doet het ook niet.
Als je nou gewoon op een normale manier een discussie aan zou gaan. Maar je loopt alleen maar onzin uit te kramen en komt vervolgens totaal niet met argumenten. Beetje niveau kleuterklas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij begint over 'belachelijk'' zijn of doen, weet je dat het tijd is om dit te laten rusten.
Tja, wijze woorden blijven het wel.quote:
Je bent zelf een bepaldende wedstrijdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een opvallende misser van Ronaldo in een bepaldende wedstrijd.
Schijnheilige klootzakkerige aansteller is hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
Bal werd niet geraakt.
Oneerlijke jongen die Ronaldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |