Patat/frietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Je bent standaard in een goede bui, of niet soms?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui vandaag. Al begint deze wedstrijd mij wel te vervelen.
Op 1 zelfs. Al ligt dat voornamelijk aan de extreem kinderachtige argumenten gegeven uit beide kampen. Het haalt de lol een beetje uit 'je bent zelf..' grapjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Ja dat heb je al eerder gepostquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien hoeveel beter Dortmund is dan Real.
Real is volkomen machteloos idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien hoeveel beter Dortmund is dan Real.
Je zag die redding van Lopez net he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo zonde dat Iker op de bank zit. Dat hoort niet
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Real Madrid - Borussia Dortmund
Je hebt gestemd op: Ik zou het niet weten
Verre van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent standaard in een goede bui, of niet soms?
Het was Real, maar het bleek net uit te zijn met die vriendin toen hij dat zeiquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:06 schreef TLC het volgende:
Wanneer mochten we de vriendin van Balotelli ook alweer nemen ? als Real doorgaat of als Barca doorgaat ?
Wat een toevoegende post weer van jequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Dortmund in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Raymond van Barneveld en Cristiano Ronaldo moeten een praatclubje oprichten, ik denk dat dat zal helpen in hun verwerking van de speler die net-niet was, gewoon net niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Madrid in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Raymond van Barneveld en Cristiano Ronaldo moeten een praatclubje oprichten, ik denk dat dat zal helpen in hun verwerking van de speler die net-niet was, gewoon net niet.
Waaghals.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Real Madrid - Borussia Dortmund
Je hebt gestemd op: Borussia Dortmund gaat naar Wembley
Ronaldo heeft zich niet getoond bij een van de belangrijkste wedstrijden van Madrid in jaren. Een dikke vette choker is het als het er op aan komt, net als Raymond van Barneveld.
Uh, oké.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Zeker.quote:
Stinho, prachtig verwoord.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de nummer 2 naar de kampioen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ie in hemelsnaam zo'n enorme stap achteruit doen?
Zo he!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs de commentator vindt het pijnlijk worden voor Real.![]()
Al die mensen staan morgen weer in de rij om hun uitkering op te halen bij het arbeidsbureauquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
Spaans publiek![]()
tamme notenkauwers
Weer geen CL winst voor realde vloek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |