Patat/frietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Je bent standaard in een goede bui, of niet soms?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui vandaag. Al begint deze wedstrijd mij wel te vervelen.
Op 1 zelfs. Al ligt dat voornamelijk aan de extreem kinderachtige argumenten gegeven uit beide kampen. Het haalt de lol een beetje uit 'je bent zelf..' grapjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Ja dat heb je al eerder gepostquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien hoeveel beter Dortmund is dan Real.
Real is volkomen machteloos idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien hoeveel beter Dortmund is dan Real.
Je zag die redding van Lopez net he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo zonde dat Iker op de bank zit. Dat hoort niet
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Real Madrid - Borussia Dortmund
Je hebt gestemd op: Ik zou het niet weten
Verre van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent standaard in een goede bui, of niet soms?
Het was Real, maar het bleek net uit te zijn met die vriendin toen hij dat zeiquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:06 schreef TLC het volgende:
Wanneer mochten we de vriendin van Balotelli ook alweer nemen ? als Real doorgaat of als Barca doorgaat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |