SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
hall0nOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Woodkid - Iron natuurlijk, op 0:15quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef tuut-chips het volgende:
The Spiteful Chant, a song by Kendrick Lamar and Schoolboy Q on Spotify.
WAAR KEN IK DIE SAMPLE VAN
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 30-04-2013 23:45:11 ]![]()
En dan komt Prinses Amalia er op haar 16e achter dat ze een lesbo is. Waar willen ze haar troonopvolger dan vandaan halen als die uiteindelijk nodig is![]()
![]()
![]()
dan wordt dat haar zusje of zoon/dochter van haar zus..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:42 schreef d4v1d het volgende:
En dan komt Prinses Amalia er op haar 16e achter dat ze een lesbo is. Waar willen ze haar troonopvolger dan vandaan halen als die uiteindelijk nodig is![]()
ik vind het wel triest voor die kids dat ze door hun pa vermoedelijk nauwelijks normale kids kunnen zijn.. 9 jaar en dan al er helemaal ingedrillt dat ze moeten lachen, arm omhoog en zwaaien...
[ Bericht 15% gewijzigd door mschol op 01-05-2013 02:13:27 ]![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:42 schreef d4v1d het volgende:
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
dank voor het kramp geven in mn buik van het lachen
Ben een beetje melig
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
MEISJES zijn melig. Mennen niet. Of heb je ons iets te vertellen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]![]()
![]()
dank voor het kramp geven in mn buik van het lachen
Ben een beetje melig
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:42 schreef d4v1d het volgende:
![]()
claus was ook homo maar door de grote belangen is het wel door gegaan. zogenaamd dement, mijn neus.Fear is the grease of society.![]()
De dag die je wist dat zou komen is nu weer voorbij...
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
"Thou canst not kill that which doth not live. But you can blast it into chunky kibbles."Fear is the grease of society.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:02 schreef AQuila360 het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is nu weer voorbij...![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Als dat nou alles isquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt dat haar zusje of zoon/dochter van haar zus..
ik vind het wel triest voor die kids dat ze door hun pa vermoedelijk nauwelijks normale kids kunnen zijn.. 9 jaar en dan al er helemaal ingedrillt dat ze moeten lachen, arm omhoog en zwaaien...
Ze zullen zeker wel een wat andere jeugd hebben dan leeftijdgenootjes maar denk dat ze heel wat normaler opgroeien dan bijvoorbeeld Alex en broers, of Bea daarvoor. Wat dat betreft is er wel veel veranderd. Denk dat het vooral aan Alexander en Maxima is om te zorgen dat dergelijke evenementen niet zo als plicht overkomen op de kinderen maar dat ze er zelf ook wat lol aan beleven.
Daarbij, genoeg 9 jarigen die van de ouders ook op 5 sporten moeten zitten dus wat dat betreft
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
dat ene kind mag wel wat afvallenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dat denk ik eigenlijk niet, als je het vergelijkt met Willem-Alexander en Beatrix. Het koningshuis heeft een hoop formaliteit verloren de laatste vijftig jaar, maar is nooit erg formeel en streng geweest vergeleken met andere koningshuizen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als dat nou alles is
Ze zullen zeker wel een wat andere jeugd hebben dan leeftijdgenootjes maar denk dat ze heel wat normaler opgroeien dan bijvoorbeeld Alex en broers, of Bea daarvoor. Wat dat betreft is er wel veel veranderd. Denk dat het vooral aan Alexander en Maxima is om te zorgen dat dergelijke evenementen niet zo als plicht overkomen op de kinderen maar dat ze er zelf ook wat lol aan beleven.
Daarbij, genoeg 9 jarigen die van de ouders ook op 5 sporten moeten zitten dus wat dat betreft
Beatrix en Willem-Alexander zaten gewoon op een basisschool i.p.v. privé-onderwijs, Beatrix zat vroeger bij de padvinders en kreeg als examenkadootje een Fiat 1400 etc.
Willem-Alexander kreeg natuurlijk ook genoeg vrijheid (stond niet voor niks als Prins Pils bekend tijdens zijn studie).
Ze zullen natuurlijk wel trainingen enzo krijgen en heel veel protocol moeten leren, maar denk niet dat ze er onder zullen lijden.
Zullen wel lollige tienerjaren worden, verkneukel mij er nu al op.![]()
![]()
okey dan denk je dat toch niet JONGENquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet, als je het vergelijkt met Willem-Alexander en Beatrix. Het koningshuis heeft een hoop formaliteit verloren de laatste vijftig jaar, maar is nooit erg formeel en streng geweest vergeleken met andere koningshuizen.
Beatrix en Willem-Alexander zaten gewoon op een basisschool i.p.v. privé-onderwijs, Beatrix zat vroeger bij de padvinders en kreeg als examenkadootje een Fiat 1400 etc.
Willem-Alexander kreeg natuurlijk ook genoeg vrijheid (stond niet voor niks als Prins Pils bekend tijdens zijn studie).
Ze zullen natuurlijk wel trainingen enzo krijgen en heel veel protocol moeten leren, maar denk niet dat ze er onder zullen lijden.
Zullen wel lollige tienerjaren worden, verkneukel mij er nu al op.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
maar research anders even wie er met het idee van een media protocol kwam,want dat is juist de reden dat deze kinderen volgens mij veel vrijer kunnen opgroeien.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dat is ook wel zo, ik geef je toch gelijk met "heeft een hoop formaliteit verloren"?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:30 schreef Ame_thyst het volgende:
maar research anders even wie er met het idee van een media protocol kwam,want dat is juist de reden dat deze kinderen volgens mij veel vrijer kunnen opgroeien.
Denk alleen niet dat Beatrix en Willem-Alexander een erg strenge en moeilijke opvoeding hebben gehad.![]()
Heel streng zal de opvoeding niet geweest zijn nee maar schijnt wel dat Beatrix met veel hulp van Claus toch wel dichter bij het volk is komen te staan dan de voorgangers. (al was ik er toen niet bij) In welk mate opvoeding daarin een rol speelde, tja, zullen wel boeken over geschreven zijn.
Beatrix kwam op mij wel heel wat zakelijker over dan nu Alexander en Maxima. Beatrix was denk nog wat voorzichtig met het tonen van emoties, Alexander en Maxima duidelijk een stuk minder. En dat ziet het volk natuurlijk graag.
http://nos.nl/koningshuis(...)rmin-van-buuren.html
vond ik wel een bazen actie
Wat hebben die nou weer aan?!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:46 schreef Ame_thyst het volgende:
Heel streng zal de opvoeding niet geweest zijn nee maar schijnt wel dat Beatrix met veel hulp van Claus toch wel dichter bij het volk is komen te staan dan de voorgangers. (al was ik er toen niet bij) In welk mate opvoeding daarin een rol speelde, tja, zullen wel boeken over geschreven zijn.
Beatrix kwam op mij wel heel wat zakelijker over dan nu Alexander en Maxima. Beatrix was denk nog wat voorzichtig met het tonen van emoties, Alexander en Maxima duidelijk een stuk minder. En dat ziet het volk natuurlijk graag.
http://nos.nl/koningshuis(...)rmin-van-buuren.html
vond ik wel een bazen actie
You're nastyquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, er is wat over te zeggen..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ik zag er niets in maar nu je het zegt..quote:
dat had ik niet achter je gezocht, STING. Tssk tssk![]()
Nou Sting geef jezelf dan maar een voorwaardelijke maand banAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hoe voorspelbaar2quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik zag er niets in maar nu je het zegt..
dat had ik niet achter je gezocht, STING. Tssk tssk![]()
![]()
Ik ga wel een paar weken op vakantie, is dat ook goed?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Nou Sting geef jezelf dan maar een voorwaardelijke maand ban![]()
![]()
over 5* minuten kunnen jullie een PM van mij verwachten "STING OP KOSTEN VAN DANNY NAAR TENERIFE"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ben niet zo'n schrijver, als de grap langer is dan een regel begin ik er niet aanAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:56 schreef bobbernaut het volgende:
TRU / De raadselachtige bobbernauten
Dit was zo episch![]()
![]()
Komt een man bij de dokterquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:32 schreef Ame_thyst het volgende:
ben niet zo'n schrijver, als de grap langer is dan een regel begin ik er niet aan
haha vinnem zo grappig kan niet meer stoppen van het lachen!!!![]()
Ik ben schrijver geen lezer, je zult dus niet heeel veel boeken in mijn kast vinden, en is dan ook vrije tijd proza, en niet vergelijkbaar werk met mij. Zal alleen maar worden beïnvloed worden en afgeleid.Fear is the grease of society.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://i.imgur.com/UFT6ZhG.jpg
op mijn wp kan vindik geen code knoppen om een afbeelding te maken dus klikkerdeklikFear is the grease of society.![]()
cassetebandjescamera?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:23 schreef vogelkooi het volgende:
http://i.imgur.com/UFT6ZhG.jpg
op mijn wp kan vindik geen code knoppen om een afbeelding te maken dus klikkerdeklik![]()
nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ghehe wel sterke reclame.quote:
Maar je had toch een Nikon?
Ook, plus een noka lumia 920quote:Fear is the grease of society.![]()
Morgen komt meisje op date maar moet me kamer opruimen voor het eerst deze maand+vorige dat ik ga stofzuigen en mijn bed moet ook verschoont worden.
Maar diner dip, biefstukken gebakken en met bier gedronken dus ben een luie bakvis.Fear is the grease of society.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef MineraalWater het volgende:
Min katt är bättre än din katt!
Vet du för att, det är en jättekatt!![]()
![]()
![]()
Oeh spannendquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef vogelkooi het volgende:
Morgen komt meisje op date maar moet me kamer opruimen voor het eerst deze maand+vorige dat ik ga stofzuigen en mijn bed moet ook verschoont worden.
Maar diner dip, biefstukken gebakken en met bier gedronken dus ben een luie bakvis.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ewaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Game of thronsen, enzo, kijk niet meer maar wordt er nog wel geketst?Fear is the grease of society.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef tuut-chips het volgende:
The Spiteful Chant, a song by Kendrick Lamar and Schoolboy Q on Spotify.
WAAR KEN IK DIE SAMPLE VANquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Woodkid - Iron natuurlijk, op 0:15WAT WIN IK.quote:![]()
Gaat heen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
verlaat de gevangenis zonder te betalen-kaart op fokcraft![]()
Nergens naar. Alcohol.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Timwonnacott het volgende:
Drink niet dus geen idee. Zou niet eens weten hoe wodka smaakt![]()
Goor dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nergens naar. Alcohol.![]()
De mate van branderigheid en oxiderend gehalte en hoe water afstotend het is in je mond bepaald de smaak. Goedkope wodka is net schoonmaak middel terwijl andere erg lekker zijn. Puur uiteraard. maar in de mix maakt het allemaal niet meer uit, dronken worden!Fear is the grease of society.![]()
Jef drinkt niet? dan was utreg ook geen goed plan geweest in eerste plaats.Fear is the grease of society.![]()
Wist je dat niet dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:24 schreef vogelkooi het volgende:
Jef drinkt niet? dan was utreg ook geen goed plan geweest in eerste plaats.![]()
Smoesjes met, dat had je ook niet gevraagd dan hoef ik niet te antwoorden wil ik niet horen!Fear is the grease of society.![]()
Ah en straks geef je ook toe dat je af en toe een glaasje wijn drinkt en wel heel mischien af en toe een beetje meerookt met je vrienden.Fear is the grease of society.![]()
Nou laten we het stapje voor stapje doen hè, niet alles tegelijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef vogelkooi het volgende:
Ah en straks geef je ook toe dat je af en toe een glaasje wijn drinkt en wel heel mischien af en toe een beetje meerookt met je vrienden.vond of vind?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:41 schreef Flodder450 het volgende:
ik vond bier echt niet te zuipen, andere alcohol ook niet
alsof je chloor drinkt, zo viesAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Is natuurlijk wennen, eerste sigaretje smaakt vies, eerste biertje smaakt bitter, eerste whisky is wennen, eerste koffie is bah, eerste keer ballen is droeftoeterig aanmodderen etc. etc.
Als je ervaring opbouwt wen je er aan en leer je het waarderen.![]()
Wat is daar eigenlijk, de TT? Het topic?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
WGR / Fok! Salaris 2012: Ik laat het geld voor mij werken![]()
Mwa, ik drink om meerdere redenen niet, dat het goor is maakt het alleen maar makkelijker.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is natuurlijk wennen, eerste sigaretje smaakt vies, eerste biertje smaakt bitter, eerste whisky is wennen, eerste koffie is bah, eerste keer ballen is droeftoeterig aanmodderen etc. etc.
Als je ervaring opbouwt wen je er aan en leer je het waarderen.![]()
PRINCIPIËLE BEZWARENquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, ik drink om meerdere redenen niet, dat het goor is maakt het alleen maar makkelijker.![]()
zoals ik.eerder al zei, ik ben een schrijver geen lezer, en al helemaal geen major lezer. dat ik dingen mis is dan jammer, netjes nog eens antwoord is toch niet de moeite???quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jongen je moet lezenFear is the grease of society.![]()
Ja maar dat lees je dan toch niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
zoals ik.eerder al zei, ik ben een schrijver geen lezer, en al helemaal geen major lezer. dat ik dingen mis is dan jammer, netjes nog eens antwoord is toch niet de moeite???![]()
Nah, oom heeft zich de dood in gezopen en zowel mijn broer als zijn maatjes deden goeie pogingen hem achterna te gaan.
Leuke feesten man.![]()
![]()
hmmm . klopt stuur maar een voicemailquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar dat lees je dan toch niet?Fear is the grease of society.![]()
Maar dan heb je ook een prima reden om niet te willen drinken inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Nah, oom heeft zich de dood in gezopen en zowel mijn broer als zijn maatjes deden goeie pogingen hem achterna te gaan.
Leuke feesten man.![]()
je hoeft ook niet meteen kei veel zuipen, ik houd mij best vaak in, aldie incidenteel ook.Fear is the grease of society.![]()
Nee dat klopt, maar alcoholisme begint als een gezellig drankje en bouwt zich op naar meer. Niet dat iedereen die drinkt bezig is alcoholist te worden, maar het is wel (deels?) erfelijk. Sinds het veelvuldig in mijn familie voorkomt/kwam heb ik er dus aanleg voor om het wel te worden. En ik hoef er niet zo nodig achter te komen of dat ook zo is. Ik ervaar het niet als een gemis, alleen beetje kut om steeds te moeten uitleggen waarom je niet drinkt. Zeker aan medestudentenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
je hoeft ook niet meteen kei veel zuipen, ik houd mij best vaak in, aldie incidenteel ook.![]()
![]()
Godverquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:19 schreef shaderon het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ml?c=intl-homepage-t
Wel een baas dat 'ie het 10 jaar lang heeft volgehouden en zoveel geld heeft verdientOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Het is ook best akward als iemand voor iedereen even drinken haalt, bij het rondvragen zegt iedereen bier, kom ik aan met mijn fanta![]()
![]()
![]()
Dat heb ik , gewoon sterke drank drinken.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Of glutenvrij bier à twee euro/stuk bij de mitraquote:Op donderdag 2 mei 2013 05:09 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat heb ik , gewoon sterke drank drinken.![]()
Karmanautquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:57 schreef tuut-chips het volgende:
Frontpage van /r/kerbalspaceprogram booyah![]()
Wtf is een mitra?quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of glutenvrij bier à twee euro/stuk bij de mitra
Een of andere gare winkel op het platteland zeker![]()
![]()
Och, da's maar één van de grootste slijterijketens van Nederland met 220 vestigingen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf is een mitra?
Een of andere gare winkel op het platteland zeker![]()
Oh...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Och, da's maar één van de grootste slijterijketens van Nederland met 220 vestigingen.![]()
![]()
![]()
Als je moeder of vader alcoholist is (of verslaafd aan iets anders) is de kans aanwezig dat je zelf er ook sneller dan gemiddeld verslaafd aan kan raken ja. Tenminste dat is mij wel eens verteld door verslavingshulp mensen. Het is ieder geval wel iets genetisch dacht ik. Maar goed vogel is de wetenschapper hierquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar alcoholisme begint als een gezellig drankje en bouwt zich op naar meer. Niet dat iedereen die drinkt bezig is alcoholist te worden, maar het is wel (deels?) erfelijk. Sinds het veelvuldig in mijn familie voorkomt/kwam heb ik er dus aanleg voor om het wel te worden. En ik hoef er niet zo nodig achter te komen of dat ook zo is. Ik ervaar het niet als een gemis, alleen beetje kut om steeds te moeten uitleggen waarom je niet drinkt. Zeker aan medestudenten
Mijn pa heeft ook jaren veel te veel gedronken, 3 flessen wijn in een avondje etc. Voor mij werkte dat wel behoorlijk afschrikken moet ik zeggen![]()
Wat ik vooral schokkend vind is dat door overheden wereldwijd het gevaar van alcohol genegeerd wordt.
In Groot Brittanie is de leidinggevende van de instantie die de regering adviseerde op het gebied van verslavingen 'ontslagen' omdat hij beweerde dat alcohol veel gevaarlijker was dan wiet. (wat al meerdere malen wetenschappelijk bewezen is)Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Neem IJsthee/Icetea, klinkt coolerquote:Op donderdag 2 mei 2013 03:45 schreef d4v1d het volgende:
Het is ook best akward als iemand voor iedereen even drinken haalt, bij het rondvragen zegt iedereen bier, kom ik aan met mijn fanta![]()
Pics.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Tering zeg niet te serieus worden, tieten![]()
HOEREN TYFES SPOTIFY.. Ongeveer dagelijks heeft die wel problemen met verbinden en moet ik weer 10 minuten wachten voor die weer werkt..![]()
![]()
De teringquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook jaren veel te veel gedronken, 3 flessen wijn in een avondje etc. Voor mij werkte dat wel behoorlijk afschrikken moet ik zeggen![]()
En dan ook nog toen jij thuis was..? Er zou maar iets ergs gebeuren en je moet naar het ziekenhuis... Is je pa stomdronken
![]()
![]()
Alcoholverwerking is genetisch, ja. Dat zie je bijv. ook bij Aziaten die erg snel dronken zijn en Indianen die erg makkelijk verslaafd raken (vandaar dat alcoholisme in de reservaten een gi-gan-tisch probleem is!).quote:
Europeanen en dan vooral Noord-Europeanen kunnen alcohol stukken sneller en beter afbreken en hebben er minder last van, maar ook dat scheelt per persoon en is voor een groot gedeelte genetisch.
En die verslavingsaanleg kan inderdaad geërfd worden, zo werkt dat bijv. ook met drugs.
Onmiddellijk na geboorte uit huis geplaatste kinderen van ouders die drugs gebruiken, gebruiken zelf ook regelmatiger drugs dan kinderen van "normale" ouders, zelfs al hebben ze ze verder nooit gezien.![]()
hallon ballonOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
nog 4 en een half uur, dan begin ik pasquote:
thanks man, was net bezig met mn ontbijtquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jep, brunch kan ookquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝![]()
Ja,quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had jij nu trouwens werk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nog 4 en een half uur, dan begin ik pasOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:35 schreef MineraalWater het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef MineraalWater het volgende:
mini-skateboardjes in elkaar zetten?
Ik vul die vakken Gquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee maar serieus wat ga je doen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie en Ik nu:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aldie en Ik nu:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ey 1e baantje he, werken voor je geld mimangOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Damaroe tuintjequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ey 1e baantje he, werken voor je geld mimang![]()
Ik werk voor die rijke tatta's Gquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik werk voor de rijke blanke mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Praat Nederlands, kutallochtonen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef MineraalWater het volgende:
ghehee nu genoeg grappen gemaakt over bob
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha bob is één grote grap dus het houdt nooit op!
Mijn avondeten voelde gister als ontbijt.. Ik werd ergens rond 2 uur 's middags wakker en we aten om 5 uurquote:![]()
![]()
Past niet bij het stereotype, ik zit al achter de tv met chips en bierAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ohjaquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Past niet bij het stereotype, ik zit al achter de tv met chips en bier![]()
Met een Ipad te fokken, want moet ergens mijn UWV geld aan uitgevenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dan is aldie eerder een sub acc van mijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
en wat koop je met de kinderbijslag dan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Met een Ipad te fokken, want moet ergens mijn UWV geld aan uitgeven![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dan is aldie eerder een sub acc van mij![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat naar mijn familie in Bulgarijequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
en wat koop je met de kinderbijslag dan.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Watquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh wacht, aldie is 5/6 maanden eerder op FOK! dan ik, maar ik keek wel al lang mee
2002 present hier.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
wat voor aldie, omdat je graag veel geld uitgeeft aan rare dingenhttp://www.urwerk.com/watches_1001.php
al is 300.000 dollar misschien wat overkill, instap model is gelukkig maar 65.000Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:geregistreerd op: woensdag 16 september 2009 @ 20:07
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 7867 (gemiddeld 6 per dag)![]()
Nee kan wel, dan koop ik een maandje even geen RP.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:21 schreef Ame_thyst het volgende:
al is 300.000 dollar misschien wat overkill, instap model is gelukkig maar 65.000![]()
haha jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee kan wel, dan koop ik een maandje even geen RP.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ik zit in juli 19 jaar op DutchOSquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit in juni 21 jaar op EarthOS![]()
Ben al 6 uur aan het werk.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
16:45quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wtf wat voor werk doe je?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hij stelt zich graag voor dat die werk heeft, waarschijnlijk zit die nu thuis op de bank tv te kijken![]()
![]()
Gamen begint af en toe te vervelen, en zo productief is het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef MineraalWater het volgende:
Join een community van een game die je leuk vind > Krijg admin etc etc.![]()
Als ik daar admin zou zijn dan waren al die 11 jarige kutkoters inmiddels verbannenquote:Dus beter van niet idd
![]()
![]()
Sowieso, waar de fuck kan je tomaten plukken in een stadquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef shaderon het volgende:
iedereen hier werkt zwart in de kassen lol![]()
Komt waarschijnlijk omdat we hier al millennia aan de drank zitten. 2 jaar terug dit ding nog in het museum gezien:quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alcoholverwerking is genetisch, ja. Dat zie je bijv. ook bij Aziaten die erg snel dronken zijn en Indianen die erg makkelijk verslaafd raken (vandaar dat alcoholisme in de reservaten een gi-gan-tisch probleem is!).
Europeanen en dan vooral Noord-Europeanen kunnen alcohol stukken sneller en beter afbreken en hebben er minder last van, maar ook dat scheelt per persoon en is voor een groot gedeelte genetisch.
En die verslavingsaanleg kan inderdaad geërfd worden, zo werkt dat bijv. ook met drugs.
Onmiddellijk na geboorte uit huis geplaatste kinderen van ouders die drugs gebruiken, gebruiken zelf ook regelmatiger drugs dan kinderen van "normale" ouders, zelfs al hebben ze ze verder nooit gezien.
Is om water en wijn te mixen. Gaat maar 1100 liter in, machtig mooi ding wel. 1.63m hoog en weegt 200kg, grootste brons object ooit teruggevonden uit de oudheid. Mocht er helaas geen foto's van maken, schijt fransozen.![]()
Heb ik niet voor gekozenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef MineraalWater het volgende:
Moet je niet in een stad gaan wonen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: