SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
hall0nOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Woodkid - Iron natuurlijk, op 0:15quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef tuut-chips het volgende:
The Spiteful Chant, a song by Kendrick Lamar and Schoolboy Q on Spotify.
WAAR KEN IK DIE SAMPLE VAN
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 30-04-2013 23:45:11 ]![]()
En dan komt Prinses Amalia er op haar 16e achter dat ze een lesbo is. Waar willen ze haar troonopvolger dan vandaan halen als die uiteindelijk nodig is![]()
![]()
![]()
dan wordt dat haar zusje of zoon/dochter van haar zus..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:42 schreef d4v1d het volgende:
En dan komt Prinses Amalia er op haar 16e achter dat ze een lesbo is. Waar willen ze haar troonopvolger dan vandaan halen als die uiteindelijk nodig is![]()
ik vind het wel triest voor die kids dat ze door hun pa vermoedelijk nauwelijks normale kids kunnen zijn.. 9 jaar en dan al er helemaal ingedrillt dat ze moeten lachen, arm omhoog en zwaaien...
[ Bericht 15% gewijzigd door mschol op 01-05-2013 02:13:27 ]![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:42 schreef d4v1d het volgende:
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
dank voor het kramp geven in mn buik van het lachen
Ben een beetje melig
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
MEISJES zijn melig. Mennen niet. Of heb je ons iets te vertellen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]![]()
![]()
dank voor het kramp geven in mn buik van het lachen
Ben een beetje melig
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:42 schreef d4v1d het volgende:
![]()
claus was ook homo maar door de grote belangen is het wel door gegaan. zogenaamd dement, mijn neus.Fear is the grease of society.![]()
De dag die je wist dat zou komen is nu weer voorbij...
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
"Thou canst not kill that which doth not live. But you can blast it into chunky kibbles."Fear is the grease of society.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:02 schreef AQuila360 het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is nu weer voorbij...![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Als dat nou alles isquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt dat haar zusje of zoon/dochter van haar zus..
ik vind het wel triest voor die kids dat ze door hun pa vermoedelijk nauwelijks normale kids kunnen zijn.. 9 jaar en dan al er helemaal ingedrillt dat ze moeten lachen, arm omhoog en zwaaien...
Ze zullen zeker wel een wat andere jeugd hebben dan leeftijdgenootjes maar denk dat ze heel wat normaler opgroeien dan bijvoorbeeld Alex en broers, of Bea daarvoor. Wat dat betreft is er wel veel veranderd. Denk dat het vooral aan Alexander en Maxima is om te zorgen dat dergelijke evenementen niet zo als plicht overkomen op de kinderen maar dat ze er zelf ook wat lol aan beleven.
Daarbij, genoeg 9 jarigen die van de ouders ook op 5 sporten moeten zitten dus wat dat betreft
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
dat ene kind mag wel wat afvallenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dat denk ik eigenlijk niet, als je het vergelijkt met Willem-Alexander en Beatrix. Het koningshuis heeft een hoop formaliteit verloren de laatste vijftig jaar, maar is nooit erg formeel en streng geweest vergeleken met andere koningshuizen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als dat nou alles is
Ze zullen zeker wel een wat andere jeugd hebben dan leeftijdgenootjes maar denk dat ze heel wat normaler opgroeien dan bijvoorbeeld Alex en broers, of Bea daarvoor. Wat dat betreft is er wel veel veranderd. Denk dat het vooral aan Alexander en Maxima is om te zorgen dat dergelijke evenementen niet zo als plicht overkomen op de kinderen maar dat ze er zelf ook wat lol aan beleven.
Daarbij, genoeg 9 jarigen die van de ouders ook op 5 sporten moeten zitten dus wat dat betreft
Beatrix en Willem-Alexander zaten gewoon op een basisschool i.p.v. privé-onderwijs, Beatrix zat vroeger bij de padvinders en kreeg als examenkadootje een Fiat 1400 etc.
Willem-Alexander kreeg natuurlijk ook genoeg vrijheid (stond niet voor niks als Prins Pils bekend tijdens zijn studie).
Ze zullen natuurlijk wel trainingen enzo krijgen en heel veel protocol moeten leren, maar denk niet dat ze er onder zullen lijden.
Zullen wel lollige tienerjaren worden, verkneukel mij er nu al op.![]()
![]()
okey dan denk je dat toch niet JONGENquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet, als je het vergelijkt met Willem-Alexander en Beatrix. Het koningshuis heeft een hoop formaliteit verloren de laatste vijftig jaar, maar is nooit erg formeel en streng geweest vergeleken met andere koningshuizen.
Beatrix en Willem-Alexander zaten gewoon op een basisschool i.p.v. privé-onderwijs, Beatrix zat vroeger bij de padvinders en kreeg als examenkadootje een Fiat 1400 etc.
Willem-Alexander kreeg natuurlijk ook genoeg vrijheid (stond niet voor niks als Prins Pils bekend tijdens zijn studie).
Ze zullen natuurlijk wel trainingen enzo krijgen en heel veel protocol moeten leren, maar denk niet dat ze er onder zullen lijden.
Zullen wel lollige tienerjaren worden, verkneukel mij er nu al op.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
maar research anders even wie er met het idee van een media protocol kwam,want dat is juist de reden dat deze kinderen volgens mij veel vrijer kunnen opgroeien.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dat is ook wel zo, ik geef je toch gelijk met "heeft een hoop formaliteit verloren"?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:30 schreef Ame_thyst het volgende:
maar research anders even wie er met het idee van een media protocol kwam,want dat is juist de reden dat deze kinderen volgens mij veel vrijer kunnen opgroeien.
Denk alleen niet dat Beatrix en Willem-Alexander een erg strenge en moeilijke opvoeding hebben gehad.![]()
Heel streng zal de opvoeding niet geweest zijn nee maar schijnt wel dat Beatrix met veel hulp van Claus toch wel dichter bij het volk is komen te staan dan de voorgangers. (al was ik er toen niet bij) In welk mate opvoeding daarin een rol speelde, tja, zullen wel boeken over geschreven zijn.
Beatrix kwam op mij wel heel wat zakelijker over dan nu Alexander en Maxima. Beatrix was denk nog wat voorzichtig met het tonen van emoties, Alexander en Maxima duidelijk een stuk minder. En dat ziet het volk natuurlijk graag.
http://nos.nl/koningshuis(...)rmin-van-buuren.html
vond ik wel een bazen actie
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wat hebben die nou weer aan?!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:46 schreef Ame_thyst het volgende:
Heel streng zal de opvoeding niet geweest zijn nee maar schijnt wel dat Beatrix met veel hulp van Claus toch wel dichter bij het volk is komen te staan dan de voorgangers. (al was ik er toen niet bij) In welk mate opvoeding daarin een rol speelde, tja, zullen wel boeken over geschreven zijn.
Beatrix kwam op mij wel heel wat zakelijker over dan nu Alexander en Maxima. Beatrix was denk nog wat voorzichtig met het tonen van emoties, Alexander en Maxima duidelijk een stuk minder. En dat ziet het volk natuurlijk graag.
http://nos.nl/koningshuis(...)rmin-van-buuren.html
vond ik wel een bazen actie
You're nastyquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, er is wat over te zeggen..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ik zag er niets in maar nu je het zegt..quote:
dat had ik niet achter je gezocht, STING. Tssk tssk![]()
Nou Sting geef jezelf dan maar een voorwaardelijke maand banAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: