quote:
Inderdaad, dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je vriend Messi houdt ook niet van meeverdedigen Jeroentje
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.Sierd de Vos
Sierd is ook een vieze Barca fan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.Sierd de Vos
Jij verkiest Greuter boven Sierd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent zelf een Greuterquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij verkiest Greuter boven Sierd?
Ik heb me in jou vergist...
Benzepaquote:
Dat is het enige wat ze kunnen, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat Dortmund ook probeert aan te vallen.
?quote:
Tong80.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen zin in een ordinaire welles-nietes-discussie. Sierd is uitgesproken fan van Atletico Madrid, nergens anders voor.quote:
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tong80.![]()
Laten we het nu hebben over de onzinposts van Tong80.
Zei jouw vriend niet dat aanvallen de beste manier van verdedigen is?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Uh, nee..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tong80.![]()
Laten we het nu hebben over de onzinposts van Tong80.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ze zijn weer lekker aan het irriteren en zeuren bij Real Madrid zeg...
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze kunnen, gelukkig. helaas.
Begin dan ook niet kneusje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een ordinaire welles-nietes-discussie. Sierd is uitgesproken fan van Atletico Madrid, nergens anders voor.
quote:
ahahahahahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Iedereen die wel eens een wedstrijd van Barca heeft gezien, waar Sierd commentaar gaf weet dat Sierd een voorkeur voor Barca heeft.
Sierd is voor Atletico en Barca.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sierd is voor Atletico en moet niet veel van zowel Barça als Real hebben hoor
Lijkt een beetje op Barcelona.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef TheGeneral het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Iedereen die wel eens een wedstrijd van Barca heeft gezien, waar Sierd commentaar gaf weet dat Sierd een voorkeur voor Barca heeft.
Net Barca dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef TheGeneral het volgende:
GOOOOOAAAAAAL ATLETIquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
hoooiquote:
Watquote:
Cruijff laat een aanvaller invallen bij een rode kaartquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zei jouw vriend niet dat aanvallen de beste manier van verdedigen is?
Je wil toch geen welles nietes spelletje. Kom dan ook geen onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Jij komt toch duidelijk met de feitelijke onwaarheden, ik wijs je op de fouten aan en jij gaat opeens de schuld bij mij leggen? Dit valt me wel erg tegen van een user als jij.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef inZanity het volgende:
Wel grappig al die mensen die Real van zeuren of aanstellen betichten zijn volgens mij dezelfden als die hun piemel blauw trekken als Barcelona speelt.
Bayern ruleerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef inZanity het volgende:
Wel grappig al die mensen die Real van zeuren of aanstellen betichten zijn volgens mij dezelfden als die hun piemel blauw trekken als Barcelona speelt.
Zo, jij durftquote:
tquote:
Hij is na het WK sowieso slecht geworden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het dat Howard Webb nog wedstrijden mag fluiten na zijn dramatisch gefloten WK finale in 2010?
Dan verlies je juist geld volgens mij hoorquote:
Vooral Real. Nooit wat gewonnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoals iemand hier terecht zei; het zijn beide kutclubs.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je wil toch geen welles nietes spelletje. Kom dan ook geen onzin uitkramen.
Gokje: de Spaanse hoofdarbiter bij UEFAquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het dat Howard Webb nog wedstrijden mag fluiten na zijn dramatisch gefloten WK finale in 2010?
60 > 70,24quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor 2 broodjes bij de lunch morgen.
heeft goede matties binnen UEFAquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
9.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat krijg je er momenteel voor terug?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat krijg je er momenteel voor terug?
Momenteel weet ik niet, heb 'm vanmorgen al gezet.quote:
gortdroog die ik hadquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vacuüm verpakte saucijzenbroodjes verpakte an de C1000 liggen. Weet iemand of deze lekker zijn?
De wedstrijd zakt iets in.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Ik neem aan dat de experts van C1000 hier veel energie in hebben gestoken dus dat lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vacuüm verpakte saucijzenbroodjes verpakte an de C1000 liggen. Weet iemand of deze lekker zijn?
De wedstrijd zakt iets in.
http://www.sport1.nl/vide(...)io-van-atletico.htmlquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik kraam geen onzin uit: Sierd de Vos heeft alleen openlijk uitgesproken dat hij fan is van Atleti. Hij heeft nooit gezegd dat hij fan is van Barça of Real Madrid. Zolang hij niet heeft gezegd dat hij fan is van Barça of Madrid, sta jij in je ongelijk.
understatementquote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Frikadellen kunnen ook in de oven toch?
Jij en ValHallen stijgen in mijn lijst met topmoderatorsquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoals iemand hier terecht zei; het zijn beide kutclubs.
Ook in de pan of op de bbq.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ook wel in een gewone bakpan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
yes.gifquote:
Kijk eens een wedstrijd van Barcelona waar Sierd commentaar geeft en kom dan terug. Voordat je weer onzin uit gaat kramen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik kraam geen onzin uit: Sierd de Vos heeft alleen openlijk uitgesproken dat hij fan is van Atleti. Hij heeft nooit gezegd dat hij fan is van Barça of Real Madrid. Zolang hij niet heeft gezegd dat hij fan is van Barça of Madrid, sta jij in je ongelijk.
Aight.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij en ValHallen stijgen in mijn lijst met topmoderators
Zucht...loop je hier nu weeral zielig te doen? Moet je niet kijken hoe je favoriete club genadeloos wordt afgemaakt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kijk eens een wedstrijd van Barcelona waar Sierd commentaar geeft en kom dan terug. Voordat je weer onzin uit gaat kramen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de experts van C1000 hier veel energie in hebben gestoken dus dat lijkt me van wel.
Hmm. Jullie zetten mij voor dilemma. Toch de oven maar even aanzetten. De review zal later deze week verschijnen.quote:
Speelt Feyenoord vanavond?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zucht...loop je hier nu weeral zielig te doen? Moet je niet kijken hoe je favoriete club genadeloos wordt afgemaakt?
Uh, nogmaals: Zolang hij niet heeft gezegd dat hij fan is van Barça of Madrid, sta jij in je ongelijk. Het is zeer hinderlijk in een discussie als jij je mening presenteert als feit en dat je mening dan niet te ontkrachten valt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kijk eens een wedstrijd van Barcelona waar Sierd commentaar geeft en kom dan terug. Voordat je weer onzin uit gaat kramen.
Waarom moet alles gelijk teruggekoppeld worden naar Barca? Die spelen helemaal niet. Hou het lekker bij deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zo erg als de gemiddelde Barça-speler.
Leuk excuus voor het formaat van je penis. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die het voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Van die hele "Sierd is voor Barca, of niet"-discussie krijg ik een hele kleine piemel.
M'n moeder gaf me anders groot gelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk excuus voor het formaat van je penis. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die het voor waar aannemen.
Deze man snapt hoe discussieren werkt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nogmaals: Zolang hij niet heeft gezegd dat hij fan is van Barça of Madrid, sta jij in je ongelijk. Het is zeer hinderlijk in een discussie als jij je mening presenteert als feit en dat je mening dan niet te ontkrachten valt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zucht...loop je hier nu weeral zielig te doen? Moet je niet kijken hoe je favoriete club genadeloos wordt afgemaakt?
Goed idee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarom moet alles gelijk teruggekoppeld worden naar Barca? Die spelen helemaal niet. Hou het lekker bij deze wedstrijd.
Niemand die het op zou vallenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Van die hele "Sierd is voor Barca, of niet"-discussie krijg ik een hele kleine piemel.
Harde post dit. In tegenstelling tot GGMM zijn penis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand die het op zou vallen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mijn favoriete club moet zondag pas weer.
Het moet wel een smoes zijn waarin Barcelona een (indirecte) sneer krijgt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Als iemand nu de smoes weet te noemen die inZanity gaat gebruiken als Dortmund doorgaat wint zijn inzet met 2.03
Wat kan mij het nou schelen waarom Dortmund doorgaat, als ze doorgaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Als iemand nu de smoes weet te noemen die inZanity gaat gebruiken als Dortmund doorgaat wint zijn inzet met 2.03
En Jack van Gelder is niet voor Ajaxquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nogmaals: Zolang hij niet heeft gezegd dat hij fan is van Barça of Madrid, sta jij in je ongelijk. Het is zeer hinderlijk in een discussie als jij je mening presenteert als feit en dat je mening dan niet te ontkrachten valt.
Nee, Jack van Gelder is voor AFC.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef stefan92 het volgende:
[..]
En Jack van Gelder is niet voor Ajax
Waar baseer je volgevreten op?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
De volgevreten vedettes van Real lijken er niet meer voor te willen gaan.
Op het aantal calorieën dat ze binnenkrijgen.quote:
Stop nou gewoon met jezelf belachelijk maken, voor je eigen bestwil.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jack van Gelder is voor AFC.
Dortmund is gewoon beter, dat was in de groupsfase ook al duidelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
De volgevreten vedettes van Real lijken er niet meer voor te willen gaan.
Wat? Ik vertel alleen de feiten hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Stop nou gewoon met jezelf belachelijk maken, voor je eigen bestwil.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze winnen. Dan doen ze wat Chelsea vorig jaar deed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Laat Dortmund maar de finale halen en flink cashen. Kunnen ze mooi de hoofdprijs betalen voor Eriksen.
wie vervangt Eriksen ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Laat Dortmund maar de finale halen en flink cashen. Kunnen ze mooi de hoofdprijs betalen voor Eriksen.
Welke feiten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Ik vertel alleen de feiten hoor.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb zelden in mijn leven een open deur harder zien worden ingetrapt. Het voelt bijna alsof er toch een deur op slot stond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze winnen. Dan doen ze wat Chelsea vorig jaar deed.
Dat zeg ik. Maak jezelf niet zo verschrikkelijk belachelijk man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jack van Gelder is voor AFC, niet voor Ajax.
Dat zijn de feiten.
Grueter?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen jullie niet allebei gewoon ff je klep houden?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zelden in mijn leven een open deur harder zien worden ingetrapt. Het voelt bijna alsof er toch een deur op slot stond.
waar?quote:
Uh, oké.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zelden in mijn leven een open deur harder zien worden ingetrapt. Het voelt bijna alsof er toch een deur op slot stond.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil toch even aanhaken in deze discussie. Sjek is een AFC supporter en niet voor Ajax.
Welke spanjaarden, je bedoelt die 3 op het veld?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Wat heerlijk die gefrustreerde Spanjaarden
Wimbledon?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil toch even aanhaken in deze discussie. Sjek is een AFC supporter en niet voor Ajax.
Gemanipuleerde bloedzakken benne utquote:
Genieten ja, schuddend klaarkomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Als je daar van houdt, dan kun je morgen weer genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Morgen echt voetbalquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Real madrid wat een pauper ploegje![]()
![]()
![]()
![]()
Ramos steeds op lewandowski begint een beetje irritant te worden.
en mensen weer afvragen waar alle haat vandaan komt.
Maar Horst Tappert zei niet dat hij bij de Waffen SS zatquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jack van Gelder is voor AFC.
Webb denkt nog wel eens aan zijn pijnlijke aars in 2010, daar wordt hij blij van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
Webb, waarom heeft Ramos nog geen kaart
Bedankt voor het delen van je fantastische inzicht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit Real Madrid gaat de CL nooit winnen, gewoon niet goed genoeg.
Natuurlijk gaan ze de CL niet winnen, ze komen niet eens in de finale.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja ja Freddie wie sage ich das jetztquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Maar Horst Tappert zei niet dat hij bij de Waffen SS zatdan is het dus een feit dat hij daar niet zat.
Dat ligt veel gevoeliger, raar dat je zo'n debiele vergelijking maakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Maar Horst Tappert zei niet dat hij bij de Waffen SS zatdan is het dus een feit dat hij daar niet zat.
Schuld van Mourinho, hij heeft de selectie helemaal zelf samen mogen stellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
vervelend ventje idd.met die ellebogen elke keerquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Real madrid wat een pauper ploegje![]()
![]()
![]()
![]()
Ramos steeds op lewandowski begint een beetje irritant te worden.
en mensen weer afvragen waar alle haat vandaan komt.
Zeg nooit, nooit jongeheer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Genieten ja, schuddend klaarkomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Real kan helemaal niks, mooi om te zien
Deja Vuquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
wtf, wat strooit die Webb met kaarten
politiek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ronaldo
Schwalbes bij Real, standaard policy.
Gotze zit al in de kleedkamer he.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme man, die eindpasses zijn steeds veel te matig bij Dortmund
Deze groep heb ik het over. Vorig jaar mislukte het, dit jaar en volgend jaar gewoon weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze de CL niet winnen, ze komen niet eens in de finale.
Precies.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schuld van Mourinho, hij heeft de selectie helemaal zelf samen mogen stellen.
EssienDi Maria
Higuain
Casillas op de bank
_!
Hij is wel sterk in de lucht. Als hij meespringt tenminste.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcelo kan best met Real mee merk ik nu. Messi, Messi, Marcelo komt eraan.
Dat zou Hummels nooit doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Rust.
Dit gaat Real Madrid niet meer rechtbreien, of Hummels en Subotic moeten een rode kaart krijgen.
Dat weet niemand.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat ie de finale nog halen of...
denk t nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, ligt er 3,5 jaar uit, Bayern is woedend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ronaldo
Schwalbes bij Real, standaard policy.
Aldus Clarence.twitter:Heineken twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 21:30:21What do you think about Reus? He played really well in the first leg @detiksport Good player, fast. #askseedorf #rmdbvb reageer retweet
Ook in Edgar Davidsquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In iedere jongen schuilt iets duisters.
Dr. Humberto Tan heeft gezegd dat hij dit weekend weer inzetbaar is in de competitiequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Aldus Clarence.twitter:Heineken twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 21:30:21What do you think about Reus? He played really well in the first leg @detiksport Good player, fast. #askseedorf #rmdbvb reageer retweet
Alleen deze...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk gifje van Hummels?
Spelen niet als een teamquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel wat meer van Real verwacht, ze lijken er zelf ook niet in te geloven, Dortmund wat rommelig in de counter
Ze hebben haast maar ze doen maar wat . Geen enkele lijn in het spelquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel wat meer van Real verwacht, ze lijken er zelf ook niet in te geloven, Dortmund wat rommelig in de counter
Die Grosskreuz valt niet lekker in, telkens een slechte eindpass.. Dortmund had er al kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef Tarado het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben haast maar ze doen maar wat . Geen enkele lijn in het spel
Lijkt wel PSVquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben haast maar ze doen maar wat . Geen enkele lijn in het spel
Eeuwig talent.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die Grosskreuz valt niet lekker in, telkens een slechte eindpass.. Dortmund had er al kunnen zijn.
Hoogte record heeft hij al gehadquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo moet er ff een inschieten voor een nieuw record.
gun ik hem als BvB doorgaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo moet er ff een inschieten voor een nieuw record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |