quote:
Inderdaad, dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je vriend Messi houdt ook niet van meeverdedigen Jeroentje
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.Sierd de Vos
Sierd is ook een vieze Barca fan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.Sierd de Vos
Jij verkiest Greuter boven Sierd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent zelf een Greuterquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij verkiest Greuter boven Sierd?
Ik heb me in jou vergist...
Benzepaquote:
Dat is het enige wat ze kunnen, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat Dortmund ook probeert aan te vallen.
?quote:
Tong80.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen zin in een ordinaire welles-nietes-discussie. Sierd is uitgesproken fan van Atletico Madrid, nergens anders voor.quote:
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tong80.![]()
Laten we het nu hebben over de onzinposts van Tong80.
Zei jouw vriend niet dat aanvallen de beste manier van verdedigen is?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Uh, nee..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tong80.![]()
Laten we het nu hebben over de onzinposts van Tong80.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ze zijn weer lekker aan het irriteren en zeuren bij Real Madrid zeg...
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze kunnen, gelukkig. helaas.
Begin dan ook niet kneusje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een ordinaire welles-nietes-discussie. Sierd is uitgesproken fan van Atletico Madrid, nergens anders voor.
quote:
ahahahahahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Iedereen die wel eens een wedstrijd van Barca heeft gezien, waar Sierd commentaar gaf weet dat Sierd een voorkeur voor Barca heeft.
Sierd is voor Atletico en Barca.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sierd is voor Atletico en moet niet veel van zowel Barça als Real hebben hoor
Lijkt een beetje op Barcelona.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef TheGeneral het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Iedereen die wel eens een wedstrijd van Barca heeft gezien, waar Sierd commentaar gaf weet dat Sierd een voorkeur voor Barca heeft.
Net Barca dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef TheGeneral het volgende:
GOOOOOAAAAAAL ATLETIquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
hoooiquote:
Watquote:
Cruijff laat een aanvaller invallen bij een rode kaartquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zei jouw vriend niet dat aanvallen de beste manier van verdedigen is?
Je wil toch geen welles nietes spelletje. Kom dan ook geen onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Jij komt toch duidelijk met de feitelijke onwaarheden, ik wijs je op de fouten aan en jij gaat opeens de schuld bij mij leggen? Dit valt me wel erg tegen van een user als jij.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef inZanity het volgende:
Wel grappig al die mensen die Real van zeuren of aanstellen betichten zijn volgens mij dezelfden als die hun piemel blauw trekken als Barcelona speelt.
Bayern ruleerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef inZanity het volgende:
Wel grappig al die mensen die Real van zeuren of aanstellen betichten zijn volgens mij dezelfden als die hun piemel blauw trekken als Barcelona speelt.
Zo, jij durftquote:
tquote:
Hij is na het WK sowieso slecht geworden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het dat Howard Webb nog wedstrijden mag fluiten na zijn dramatisch gefloten WK finale in 2010?
Dan verlies je juist geld volgens mij hoorquote:
Vooral Real. Nooit wat gewonnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoals iemand hier terecht zei; het zijn beide kutclubs.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je wil toch geen welles nietes spelletje. Kom dan ook geen onzin uitkramen.
Gokje: de Spaanse hoofdarbiter bij UEFAquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het dat Howard Webb nog wedstrijden mag fluiten na zijn dramatisch gefloten WK finale in 2010?
60 > 70,24quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor 2 broodjes bij de lunch morgen.
heeft goede matties binnen UEFAquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
9.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat krijg je er momenteel voor terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |