quote:
Inderdaad, dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je vriend Messi houdt ook niet van meeverdedigen Jeroentje
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.Sierd de Vos
Sierd is ook een vieze Barca fan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Al die haters op Jeroen. Heerlijk dat ik gewoon naar Sierd zit te kijken.Sierd de Vos
Jij verkiest Greuter boven Sierd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent zelf een Greuterquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij verkiest Greuter boven Sierd?
Ik heb me in jou vergist...
Benzepaquote:
Dat is het enige wat ze kunnen, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat Dortmund ook probeert aan te vallen.
?quote:
Tong80.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen zin in een ordinaire welles-nietes-discussie. Sierd is uitgesproken fan van Atletico Madrid, nergens anders voor.quote:
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tong80.![]()
Laten we het nu hebben over de onzinposts van Tong80.
Zei jouw vriend niet dat aanvallen de beste manier van verdedigen is?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |