quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een foto gevonden van ER zijn vlag:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
3 hoog, wil hier op ons hoekflatje nog wel eens flink waaien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.flagandbanner.(...)g_to_a_flag_pole.asp
Koop dat ook fatsoenlijk spul, cheapskate dat je der bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3 hoog, wil hier op ons hoekflatje nog wel eens flink waaien.
En met een knakenkwaliteit van vlaggenstok (blokker ding) kun je geen haken gebruiken.
Ductape heeft in het verleden altijd gewerkt. vandaag toevallig ff niet
Het is crisis, ook in huize ERquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Koop dat ook fatsoenlijk spul, cheapskate dat je der bent
Zo hoog staat het water ons nog niet aan de lippenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ik je weer sponsoren met zakken chips?
Dan nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo hoog staat het water ons nog niet aan de lippen
Die is al gevonden die wimpel, was op een kratje Duvel op balkon van de buurman gewaaid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zoek je het toch lekker uitMet je gare wimpel
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die is al gevonden die wimpel, was op een kratje Duvel op balkon van de buurman gewaaid.
Die had denk ik last van stevige dorst
Verkeerde tekst.quote:
Nu even niet, ErwinRommel is bier halen.quote:
zeer belangrijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu even niet, ErwinRommel is bier halen.
Ik was te laat met mijn camera, ze vlogen recht over mijn flat heenquote:
Awesomequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was te laat met mijn camera, ze vlogen recht over mijn flat heen
quote:
Dat is het maffe nu juist, daar waarschuwde mijn cardioloog ook al voorquote:
Ja, wat zal ik er eens van zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat dit live wordt uitgezonden. In een groot deel van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |