Ja, wordt opgenomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef borisz het volgende:
En om 22u de eerste finaleEP van Masterchef.
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:50 schreef golfer het volgende:
Zijn er echt mensen die van Rieu houden en daar naar kijken?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.
Is gebrek aan (goede) smaak leeftijdsgebonden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezienquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las terug en dacht dat er iets erg was met Z
Waaromquote:
We wuivenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef borisz het volgende:
Succes B.. Ik zal een paar honderd meter verderop zitten.
.
quote:"Nu kunnen eindelijk die dwangbevelen uit Naam der Koningin de prullenbak in"
ik heb het nog niet gegeten. komt wel een keertje als tussendoortje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezien![]()
[..]
Waarom![]()
En dankje, heb er zin in, lang genoeg gereset weer!
En dat allemaal door een bakje rijst met melkquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezien![]()
De statenleden van de Caraïbische overzeesche gebieden die allemaal in de Here zijn en zworen dat zij geholpen werden door iets allemachtig in die Nieuwe Kerk gemistquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef AnneX het volgende:
En tóch hé...vind ik het wel een errug wit feestje vandaag !?
( op Ali B. na)
Ah, het viel jou ook al op dat geen van hen 'Dat beloof ik' zeidenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef golfer het volgende:
De statenleden van de Caraïbische overzeesche gebieden die allemaal in de Here zijn en zworen dat zij geholpen werden door iets allemachtig in die Nieuwe Kerk gemist
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:55 schreef golfer het volgende:
De nieuwe all-in-one desktop is gearriveerd, dus als jullie mij voorlopig missen is er iets fout gegaan met de installatie.
Dat zingt Andre van Duin in Oranje Boven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk 'Leve de Koning en Maxima'? Maxima is gewoon koningin, dus 'Leve de Koning en Koningin!' mag.
Introductie, nog nooit gehad, zo uitgebreid en door allerlei mensenquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:06 schreef AnneX het volgende:
Vanavond lees ik wel even, wat Bloes kwijt wil over de nieuwe werk !?![]()
Veel te vroeg zat ik al voor die introductie. Om kwart voor 8 al en om half 9 ging de deur pas openquote:
Brief terug doen dat ze die naar de VvE mogen sturen met een schaderapport opgesteld door een onafhankelijke derde?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Ik vind het gedoe met de VvE niet leuk meer nuIk krijg een brief in de bus aan mij persoonlijk gericht waarin de VvE aansprakelijk wordt gesteld voor de schade van eur 4500 die zou zijn aangericht
Dat is best een goed plan eigenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brief terug doen dat ze die naar de VvE mogen sturen met een schaderapport opgesteld door een onafhankelijke derde?
Ze zijn gek geworruhquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Ik vind het gedoe met de VvE niet leuk meer nuIk krijg een brief in de bus aan mij persoonlijk gericht waarin de VvE aansprakelijk wordt gesteld voor de schade van eur 4500 die zou zijn aangericht
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brief terug doen dat ze die naar de VvE mogen sturen met een schaderapport opgesteld door een onafhankelijke derde?
Ach, als je het kan missen en denkt dat het goed terecht komt bij een veroordeelde drugssmokkelaar, is er toch niets zonde aan?quote:
Oh gelukkig maar. 1 Meevaller; ik heb 20 euro 'gewonnen' in de Koninginnedagloterijquote:
Lein, hoe is het eigenlijk met je zus en zwager? Je vertelde een tijd geleden slecht nieuws hier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach, als je het kan missen en denkt dat het goed terecht komt bij een veroordeelde drugssmokkelaar, is er toch niets zonde aan?
Ik DM je evenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Lein, hoe is het eigenlijk met je zus en zwager? Je vertelde een tijd geleden slecht nieuws hier.
Hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik het vraag. Dan gewoon negeren natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit van Herman de Schermman gehoord
quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, wij rijden een rally binnenkort en overnachten dan in Utrecht![]()
Heb jij restauranttips misschien?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 06:42 schreef Bluezz het volgende:
We hebben een jarige vandaag![]()
Zo klein toen we je ophaalden [ afbeelding ]
En vandaag 9 geworden!
[ afbeelding ]
Ik heb die mensen vrijdag nog gemaild dat even contact moesten zoeken met de BAM om een en ander te regelen. Daar willen we als bestuur zo min mogelijk tussen want dat is alleen een extra laag. Pas als BAM niets doet, komen wij in actie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
P, er zullen altijd mensen zijn die niet nadenken voor ze iets doen. Maar die mensen hebben waarschijnlijk echt schade in hun huis, ook heel vervelend. Alleen dan lijkt mij de juiste manier communiceren met de Vve en niet 'iemand die je daar kent hoofdelijk een eis sturen'.
Brasserie Goeie Louisa!?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, wij rijden een rally binnenkort en overnachten dan in Utrecht![]()
Heb jij restauranttips misschien?
Grappig om jou zo vroeg te zien postenquote:Op donderdag 2 mei 2013 06:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ehhhhhhh
Ik ben er alweer 9 jaar weg... dus mijn tips zijn wat roestig, of de restaurantjes zijn er weg
quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:42 schreef Bluezz het volgende:
We hebben een jarige vandaag![]()
Zo klein toen we je ophaalden [ afbeelding ]
En vandaag 9 geworden!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff![]()
voor Bloes' eerste werkdag
En![]()
voor Pee's wandelen
Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff![]()
voor Bloes' eerste werkdag
En![]()
voor Pee's wandelen
Ik was niet ontevreden iddquote:
Krijg je niet een soort tijdelijk iets?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef borisz het volgende:
Goeie foto P
Zo Rijbewijs is aangevraagd, nu nog een kleine week wachten.
Merci bienquote:
Nopequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Krijg je niet een soort tijdelijk iets?
Dat was vroeger zo.
Klopt wel helemaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef golfer het volgende:
Mooi artikel met leuk filmpje:
http://www.volkskrant.nl/(...)erbal-verdrong.dhtml
Zuchtquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:33 schreef Bluezz het volgende:
En ik moest lachen, hier gaan ze ook het wiel nog eens proberen uit te vinden
Anouk is lallend gefilmd op een champagnefeestje !? en dat is getwitterdquote:
Oh ja, je eerste dag als bordenwasser.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef AnneX het volgende:
Morgen - op proef - aan de bak als volontair in de keuken![]()
Dankquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, je eerste dag als bordenwasser.
Ze willen je niet als klant.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef AnneX het volgende:
Trouwens ...snappen jullie dat?
Bij twee hoveniers heb ik offerte gevraagd: bij éen persoonlijk en nog eens gebeld en bij een ander via mail.
En ik wacht nog - na 2 weken- op een reactie![]()
In déze tijd?
www.werkspot.nl al eens bekeken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef AnneX het volgende:
Trouwens ...snappen jullie dat?
Bij twee hoveniers heb ik offerte gevraagd: bij éen persoonlijk en nog eens gebeld en bij een ander via mail.
En ik wacht nog - na 2 weken- op een reactie![]()
In déze tijd?
Vind dat Menno het zo goed doet. Dat praten met gevangenen, oprechte interesse tonen zonder tegen hen uit te vallen zodat hij hun echte gedachtegang eruit krijgt. Die ene serieverkrachter praatte er zo rustig en eerlijk over, net als de pedofiel, dat het gewoon eng is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef borisz het volgende:
Buch in de Bajes.
Goede serie alleen een pittige aflevering met de zedendelikwenten.
Ja maar dat kán!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dacht ik ook even...![]()
Werkspot...ik dacht het lokaal te ( kunnen) gunnen
Feest!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
Gisternacht door carnavalsglas koninginnedagglas heen gereden
Twee lekke banden
Leuk!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef AnneX het volgende:
Lekke banden![]()
Terug van het bereiden van 1 kg risotto met groene en witte asperges![]()
Spierballen van dik 35 minuten roeren.
En ik mag terugkomen. Graag zelfs
Die staafmixerset heb ik ook gekochtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef AnneX het volgende:
En zo dichtbij, dat ik even door de Aldi ben gelopen en buitenstond met de
staafmixer én een nieuwe róde braadpan met wit geëmailleerde binnenkant![]()
Voor hoelang nog, wit ?
Golfer is vast druk met de kaartjes
Ja, ik had je voorstudie(post) gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die staafmixerset heb ik ook gekocht![]()
Goed spul, 750 watt. Is een Aldi-versie van deze:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)57/9200000008831858/
met een krachtigere motor. En 20 EUR goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de richting van mijn freelance werk, niet van mijn studie. Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik mijn studie 'voor niks' gedaan zou hebben als ik deze functie zou accepteren. Ik weet ook niet of ik deze functie, creatief/technisch, leuker vind dan een pure technische ingenieursbaan.
Als de lampjes mij een contract hadden aangeboden al, dan was ik daarvoor gegaan, dus dat zegt denk ik wel wat. Maar het duurt maar daar bij die toko, en niemand kan mij 100% beloven dat ik het assessment en eindgesprek ga halen.
Naja. Ik ga wel op gesprek bij dit bedrijf.![]()
/hardop dagboekConfidence through competence
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Gister 16:00 solli de deur uit gedaan, vandaag uitnodiging voor gesprek. Kleine bedrijven
Lijkt mij het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de richting van mijn freelance werk, niet van mijn studie. Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik mijn studie 'voor niks' gedaan zou hebben als ik deze functie zou accepteren. Ik weet ook niet of ik deze functie, creatief/technisch, leuker vind dan een pure technische ingenieursbaan.
Als de lampjes mij een contract hadden aangeboden al, dan was ik daarvoor gegaan, dus dat zegt denk ik wel wat. Maar het duurt maar daar bij die toko, en niemand kan mij 100% beloven dat ik het assessment en eindgesprek ga halen.
Naja. Ik ga wel op gesprek bij dit bedrijf.![]()
/hardop dagboek
/heeftgeluisterd
Lijkt me wel een raar idee dat je niet de richting van je opleiding uitgaat, maar dat komt misschien op een later moment? Of kan je je dat niet veroorloven ivm voortschrijdende wetenschap?
Spaart u ook zegeltjes?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:29 schreef golfer het volgende:
Zo. Mijn kassadienst zit er ook weer op.
Toch vanmiddag weer 16 losse dagkaartjes kunnen verkopen en weer enorm veel kalveren van honden met Blommendaalse begeleiders gezien.
Ja, Tina was kosten die Kondome?quote:
quote:
De heen-en-weer kan weer terug de werf op.quote:
Misschien kan je er iets over vinden bij deze kaaswinkel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een mooie oude port van 20 jaar. Ik heb bedacht daar een kaasplankje bij te zoeken. Iemand een suggestie voor lekkere bijpassende kaasjes?
mmmmmm hoelaat moet ik er ook alweer zijn? Ik vreet al je plankjes opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een mooie oude port van 20 jaar. Ik heb bedacht daar een kaasplankje bij te zoeken. Iemand een suggestie voor lekkere bijpassende kaasjes?
Nerd!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:14 schreef AnneX het volgende:
En heb het zelluf opgelost: mbv http://support.apple.com/kb/ts1398?viewlocale=nl_NL
Instellingen-> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel netwerkinstellingen -> ww en hij doet het.
Knap zeg![]()
![]()
Op zaterdag de stad in
Klooien met PC/Tablet/Labtop/Phones is in bij 60+ ers.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:33 schreef AnneX het volgende:
Ja, ik vind het ook nog stom van mijzelf - achteraf- dat ik niet gelijk gegoocheld heb.![]()
Ben er n.b. voor naar de persoonlijke appel assistent gereden.![]()
Die wel iets voorstelde om te doen thuis, wat geen zoden aan de dijk zette.
De hele avond vanaf 20:30 uur zitten klooien tot zojuist.![]()
Lijkt me geweldig, maareh....om nou zo'n eind te rijden voor wat kaas...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien kan je er iets over vinden bij deze kaaswinkel?
Masterclass? Al gevondenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef AnneX het volgende:
Uh...zou het hierom gaan ?![]()
http://www.lamuse.nl/?Lamuse=01&id=60#nieuwsitem_60
Dat wil ik je zien doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mmmmmm hoelaat moet ik er ook alweer zijn? Ik vreet al je plankjes op
En is jouw nieuwe apparaat géen feestje ?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klooien met PC/Tablet/Labtop/Phones is in bij 60+ ers.
Zo typischquote:The University of California, Los Angeles, Medical Center where singer Britney Spears was hospitalized earlier this year is firing at least 13 employees peeking into the star’s confidential medical records, The Los Angeles Times reports.
The newspaper also says six doctors face disciplinary action for peeking at Ms. Spears’s computerized records related to her recent stay there for psychiatric evaluation.
Medical and nonmedical employees are set to be disciplined, although no doctors were targeted for firing.
Gorgonzolaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
en een paar hapjes risotto met peer en gorgonzola van vriendin
Dan koop je bitterballen bij de snackbar! Ook geen last van stank.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zin in wat lekkers maar weet niet wat
een lekker broodje kip is wel geniaal maar zo'n werk, een broodje bitterballen is ook ergmaar stinkt meteen zo
moeilijk leven
nee, maar ik heb bitterballen in de vriezer en geen krokettenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan koop je bitterballen bij de snackbar! Ook geen last van stank.
Maar is n broodje bitterbal lekkerder dan een broodje kroket
Dat is wel jammer....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:22 schreef golfer het volgende:
Bij het Hannie Schaft-monument wordt het elk jaar stiller. Stonden er 25 jaar geleden nog ca. 50 mensen om 8 uur stil, dat werden er in de loop der jaren 30, vorig jaar nog ca. 20 en vandaag waren we met 12 mensen. Wel elk jaar min of meer dezelfde gezichten daar.
Wat mij dan weer positief verbaasde, is dat we een sushibezorger op een brommertje zagen, die was gestopt aan de rand v/h park bij het monument en even stilstond en zijn helm had afgedaanquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat mij dan weer positief verbaasde, is dat we een sushibezorger op een brommertje zagen, die was gestopt aan de rand v/h park bij het monument en even stilstond en zijn helm had afgedaan
Waarom wat?quote:
Omdat de ervaring van de laatste jaren toch wel is dat het verkeer en de bezorgbrommertjes allemaal gewoon door raasden om 20:00 uur.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom ben je positief verbaasd als een sushi-bezorger stopt?
Oke, da's mooi!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de ervaring van de laatste jaren toch wel is dat het verkeer en de bezorgbrommertjes allemaal gewoon door raasden om 20:00 uur.
Omdat ik vaak zie rondom dat park dat iedereen doorraast, incl bussen en scootertjes. Bovendien was dit een jong jochie, waar je het niet altijd 1,2,3 van verwacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom ben je positief verbaasd als een sushi-bezorger stopt?
Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ik vaak zie rondom dat park dat iedereen doorraast, incl bussen en scootertjes. Bovendien was dit een jong jochie, waar je het niet altijd 1,2,3 van verwacht.
Dat klinkt leuk. Ga je daar dan iets kopen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:47 schreef borisz het volgende:
Nieuws van andere orde. Betty Koster + team(L'Amuse dus) gaan een kaaszaak openen op de Halkade in IJmuiden.
Ja. Dan zal ik zeker de halkade wat vaker bezoekenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk. Ga je daar dan iets kopen?
Dat klinkt heel mooi!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Dan zal ik zeker de halkade wat vaker bezoeken.
Er schijnt ook nog een topslager te gaan komen, dan heeft de Halkade weer alles wat het voor de verbouwing ook had. De Halkade in de haven van IJmuiden is helemaal verbouwd en gerenoveerd, alleen op de viswinkels na wilde niemand er zitten.
Na jaren lijken er weer diverse ondernemers er zich te willen vestigen en dat kan IJmuiden goed gebruiken. Voor de verbouwing kwamen mensen van heine en ver om op de Halkade alles in te slaan. Sinds 2006 was het niks meer en nu lijkt het eindelijk weer op gang te komen.
Het wordt nog eens een imperium.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:47 schreef borisz het volgende:
Nieuws van andere orde. Betty Koster + team(L'Amuse dus) gaan een kaaszaak openen op de Halkade in IJmuiden.
Hobs! Nachtdienstboks!quote:Op zondag 5 mei 2013 07:48 schreef MissHobje het volgende:
Mogge slaapkoppies! Ik duik mijn bedje in.
ehm jaquote:
Oh neeeee verdammequote:Op zondag 5 mei 2013 08:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hobs! Nachtdienstboks!![]()
Had vannacht een patiënt die het voor elkaar kreeg om zijn hele blaas te legen náást het urinaal. Op de vloer.![]()
Die man was helemaal niet groot geschapen. En de opening van dat urinaal is ook niet klein ofzoEcht, sommige mannen...
Nu al een beetje feest.quote:
Ik mag hopen dat je het niet over die overbetaalde balletjestrappers hebtquote:
Have funquote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga maar eens even lekker naar bevrijdingspop scooteren
Later kun je erom lachenquote:Op zondag 5 mei 2013 08:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hobs! Nachtdienstboks!![]()
Had vannacht een patiënt die het voor elkaar kreeg om zijn hele blaas te legen náást het urinaal. Op de vloer.![]()
Die man was helemaal niet groot geschapen. En de opening van dat urinaal is ook niet klein ofzoEcht, sommige mannen...
Me 2. Ouders komen naar mij gefietst en dan gaan we een rondje doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Later kun je erom lachen![]()
Lekker weertje om te fietsen
Raam- emmer-water -stok-zeem ?!quote:Op zondag 5 mei 2013 13:53 schreef Vork het volgende:
Nou, dat valt tegen, ze zijn behoorlijk smerig, het zijn er meer dan 1 en ik heb niet helemaal de juiste equipment. Het gaat, daar is ook alles mee gezegd.
Ja, dat wel. Ik heb een emmer, wisser en spons. Tot nu toe gaat dat best redelijk en redelijk streeploos. Jammer dat ik nu ook pas goed kan zien dat de schilder met het schilderen van de buitenmuur toch redelijk hebben lopen spetteren op het raam.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:07 schreef AnneX het volgende:
Raam- emmer-water -stok-zeem ?!
Heb je eerder de ramen gezeemd?
na het zemen even met een oude krant het glas afdoen/droog poetsen. krijg je prachtig streepvrije ramen door.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik heb een emmer, wisser en spons. Tot nu toe gaat dat best redelijk en redelijk streeploos. Jammer dat ik nu ook pas goed kan zien dat de schilder met het schilderen van de buitenmuur toch redelijk hebben lopen spetteren op het raam.
is een feit en het gaat prima!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 17:31 schreef z80 het volgende:
[..]
na het zemen even met een oude krant het glas afdoen/droog poetsen. krijg je prachtig streepvrije ramen door.
Heeft Klazien uit Zalk nog meer van dat soort tips?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:31 schreef z80 het volgende:
na het zemen even met een oude krant het glas afdoen/droog poetsen. krijg je prachtig streepvrije ramen door.
ze hebben je er niet meteen gehouden?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:06 schreef borisz het volgende:
*burp* Uit eten geweest in Wolfheze. Eten primabediening kan beter.
Verslag en paar foto's volgen.
Dat was op het moment dat ik het terrein afging (4 uur) wel ff andersquote:Op zondag 5 mei 2013 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ziet er gezellig en relaxed uit! Druk maar wel ruimte om te staan of te zitten
Nee we zaten een aflevering van een zweedse krimi te kijkenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef AnneX het volgende:
Bloes..heb je je vriendin gezien op nedl. 2 ?
Vanavond voor het eerst de hele clip gehoord.
Mn.X is verliefd - op het liedje![]()
http://m.youtube.com/watch?feature=fvwrel&v=IGlV0StdakI
Politieke moord? Enig idee voor een motief? (extreme denkwijzen oid?)quote:Op zondag 5 mei 2013 23:40 schreef borisz het volgende:
Herman Wiels leider van Pueblo Soberano(grootste partij op Curacao) is doodgeschoten.
Corrupte bananenland.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:40 schreef borisz het volgende:
Herman Wiels leider van Pueblo Soberano(grootste partij op Curacao) is doodgeschoten.
Ja, ze hadden beter Gers Pardoel of Zanger Rinus kunnen afvaardigen. Dat geeft de Nederlandse cultuur veel beter weer.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer van dat lied. Lijkt wel of NL perse niet door wil, of zo eigenwijs als dikke stront zijn. Kun je wel Anouk sturen, buiten NL kennen ze haar niet en dan met zo'n sloom en raar nr komen wat ze normaal niet zingt en waar de Eurovisie ook niet warm van wordt.
En dan straks verbaasd zijn dat ze niet door is...
Nou, weet je. De eerste keer dat ik het nummer hoorde vond ik het helemaal niets. Maar hoe vaker ik het hoor, hoe mooier ik het vind. De melancholische muzieklijn is heel goed gemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer van dat lied. Lijkt wel of NL perse niet door wil, of zo eigenwijs als dikke stront zijn. Kun je wel Anouk sturen, buiten NL kennen ze haar niet en dan met zo'n sloom en raar nr komen wat ze normaal niet zingt en waar de Eurovisie ook niet warm van wordt.
En dan straks verbaasd zijn dat ze niet door is...
Geen id. Zijn partij wil dat Curacao onafhankelijk wordt. Zullen we de komende uren wel horen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Politieke moord? Enig idee voor een motief? (extreme denkwijzen oid?)
De internationale sites zijn dit keer positief voor NL. En dat is altijd wel anders geweest.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, weet je. De eerste keer dat ik het nummer hoorde vond ik het helemaal niets. Maar hoe vaker ik het hoor, hoe mooier ik het vind. De melancholische muzieklijn is heel goed gemaakt.
Maar goed, ik vrees dat de meeste juryleden/mensen die stemmen het nummer voor het eerst horen op de avond van het songfestival en ik vond het dus de eerste keer ook helemaal flut
Russia 10 points, Ukraine 12 point, Letland 8 points, Litwia 30 points etc, etc..quote:Op zondag 5 mei 2013 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
De internationale sites zijn dit keer positief voor NL. En dat is altijd wel anders geweest.
Maar goed het is 50/50 qua jury/televoting. Deel 1 lijkt goed te zitten, nu de televoting nog.
Zoiets weer?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:54 schreef borisz het volgende:
NL moet gewoon eerst eens zoeken voor een fatsoenlijke inzending
Homo's als jij weten die datums toch wel uit het hoofd?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond, kan iemand mij zeggen wanneer het ESF eigenlijk is?
ESC is 14(met Anouk), 16 en 18 mei.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond, kan iemand mij zeggen wanneer het ESF eigenlijk is?
Zie dat jullie het er over hebben.
Oh en AnneX: je PM is vol, je hebt een DM vanwege de Utrechtse restaurantjes. Dank!
Nou ik ben opgehouden homo te zijn sinds vader Abraham en dat deerntje.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Homo's als jij weten die datums toch wel uit het hoofd?
Ik herinner me iets van een straatorgel. Verder heb ik alles blijkbaar verdrongen.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ik ben opgehouden homo te zijn sinds vader Abraham en dat deerntje.
Dank je!quote:
Ik ook! Ik ook!Tralalalala, denk aan leuke dingen!quote:Op maandag 6 mei 2013 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van een straatorgel. Verder heb ik alles blijkbaar verdrongen.
Goed hoor, dat je dat werk doet. Echt veel respect voor dat je vrijetijd besteedt aan vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:47 schreef golfer het volgende:
En binnenkort kan ik, als ik zin heb, backstage en afterparty doen met al deze artiesten:
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/programma
Ik hoop dat het helemaal geweldig wordtquote:Op maandag 6 mei 2013 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa: nog niet! Moet even op een handige knip wachten qua semesters. Wil niet zo maar studenten laten zitten. September hoop ik! Al wel opdrachtgevers in het vooruitzicht. Hoe is het met jou? Ik heb het vanmorgen nog over je gehad als mede-volwassen-konijnen-eigenaar (hoewel we dat beiden niet meer zijn helaas). Sunny natuurlijk ook genoemd. Ik vind konijnen nog steeds zó leuk!
En, als het allemaal gaat zoals ik denk, ook nog vrijwilliger-buschuffeur op de nieuwe (kleine) lijndienst van de bus in dit dorp.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed hoor, dat je dat werk doet. Echt veel respect voor dat je vrijetijd besteedt aan vrijwilligerswerk.
Dat heb ik ook Isa, als ik die hokjes zie.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helemaal geweldig wordt![]()
Helaas geen konijn meer en ik wil ook geen konijn meer, alhoewel ik Oscar oprecht nog steeds mis. Ik wil geen konijn meer omdat ik het er zo moeilijk mee had dat ik geen perfecte omgeving voor hem kon creëren. Een eigen slaapkamer en door het huis kunnen hopsen als ik thuis was, was nog geen grasveld in het zonnetje. En geen vriendjes en vriendinnetjes en dat moet een konijn domweg wel hebben. Ik voel ook elke keer een beetje pijn in mijn hart als ik een konijn in een veel te klein hokje zie
Leuk hoor. En zó belangrijk, die buurtbussen en belbussen. Hele dorpen zijn er soms afhankelijk van. Belangrijk dus, om het in stand te houden. Mooi als je daaraan kan bijdragen.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En, als het allemaal gaat zoals ik denk, ook nog vrijwilliger-buschuffeur op de nieuwe (kleine) lijndienst van de bus in dit dorp.
Het wordt geen buurt- of belbus.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk hoor. En zó belangrijk, die buurtbussen en belbussen. Hele dorpen zijn er soms afhankelijk van. Belangrijk dus, om het in stand te houden. Mooi als je daaraan kan bijdragen.
Ah ok! Moet je dan een grootrijbewijs halen?quote:Op maandag 6 mei 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wordt geen buurt- of belbus.
Het wordt een reguliere lijndienst, die op vaste tijden gaat rijden.
Van Connexxion, maar dan bemand door vrijwilligers omdat de gemeente de vorige echte busverbinding heeft wegbezuinigd.
Met subsidie van de provincie kunnen we dus over een tijdje een kleine bus laten rijden,
Heb ik al, maar is niet eens nodig. Moet wel medische keuring doorstaan en een nog soort technische cursus en EHBOgedoe doorlopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah ok! Moet je dan een grootrijbewijs halen?
Terecht toch. Ook wel interessant lijkt me, dat EHBO.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik al, maar is niet eens nodig. Moet wel medische keuring doorstaan en een nog soort technische cursus en EHBOgedoe doorlopen.
Nee, gewoon een kleine achtpersoons bus.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Terecht toch. Ook wel interessant lijkt me, dat EHBO.
Maar ga je dan op zo'n lel van een bus rijden?
Oh leuk ja!quote:Op maandag 6 mei 2013 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gewoon een kleine achtpersoons bus.
Zoiets, denk ik:
[ afbeelding ]
Lekker op tijdquote:Op maandag 6 mei 2013 03:40 schreef Isabeau het volgende:
In de VS wil een moeder Anne Frank's dagboek verbieden omdat het pornografisch zou zijn.
http://www.guardian.co.uk(...)le-truth?INTCMP=SRCH
Ach ja.
Dat is niet prettig, FFTquote:Op maandag 6 mei 2013 06:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker op tijd![]()
Shit ben wel 7x wakker geweest. Mn buik ook van slag.
omgquote:Op maandag 6 mei 2013 06:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Roodkapje is in veel scholen in de VS verboden omdat ze een fles wijn in haar mandje heeft voor grootmoeder.
Ik ga met je meequote:Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen
De zon is op, de vogels fluitenTijd om naar bed te gaan dus
Isaquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef AnneX het volgende:
Dus...zondagav. klapte sch.ma achterover in de ( kleine) badkamer en lag een half uur te wachten op de noodhulp die van ver moest komen.
De wasmachine was erdoor verschoven...
Ja, want het was té laat om ons te bellen![]()
Verder een stralende dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |