Ja, wordt opgenomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef borisz het volgende:
En om 22u de eerste finaleEP van Masterchef.
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:50 schreef golfer het volgende:
Zijn er echt mensen die van Rieu houden en daar naar kijken?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.
Is gebrek aan (goede) smaak leeftijdsgebonden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezienquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las terug en dacht dat er iets erg was met Z
Waaromquote:
We wuivenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef borisz het volgende:
Succes B.. Ik zal een paar honderd meter verderop zitten.
.
quote:"Nu kunnen eindelijk die dwangbevelen uit Naam der Koningin de prullenbak in"
ik heb het nog niet gegeten. komt wel een keertje als tussendoortje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezien![]()
[..]
Waarom![]()
En dankje, heb er zin in, lang genoeg gereset weer!
En dat allemaal door een bakje rijst met melkquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezien![]()
De statenleden van de Caraïbische overzeesche gebieden die allemaal in de Here zijn en zworen dat zij geholpen werden door iets allemachtig in die Nieuwe Kerk gemistquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef AnneX het volgende:
En tóch hé...vind ik het wel een errug wit feestje vandaag !?
( op Ali B. na)
Ah, het viel jou ook al op dat geen van hen 'Dat beloof ik' zeidenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef golfer het volgende:
De statenleden van de Caraïbische overzeesche gebieden die allemaal in de Here zijn en zworen dat zij geholpen werden door iets allemachtig in die Nieuwe Kerk gemist
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:55 schreef golfer het volgende:
De nieuwe all-in-one desktop is gearriveerd, dus als jullie mij voorlopig missen is er iets fout gegaan met de installatie.
Dat zingt Andre van Duin in Oranje Boven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk 'Leve de Koning en Maxima'? Maxima is gewoon koningin, dus 'Leve de Koning en Koningin!' mag.
Introductie, nog nooit gehad, zo uitgebreid en door allerlei mensenquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:06 schreef AnneX het volgende:
Vanavond lees ik wel even, wat Bloes kwijt wil over de nieuwe werk !?![]()
Veel te vroeg zat ik al voor die introductie. Om kwart voor 8 al en om half 9 ging de deur pas openquote:
Brief terug doen dat ze die naar de VvE mogen sturen met een schaderapport opgesteld door een onafhankelijke derde?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Ik vind het gedoe met de VvE niet leuk meer nuIk krijg een brief in de bus aan mij persoonlijk gericht waarin de VvE aansprakelijk wordt gesteld voor de schade van eur 4500 die zou zijn aangericht
Dat is best een goed plan eigenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brief terug doen dat ze die naar de VvE mogen sturen met een schaderapport opgesteld door een onafhankelijke derde?
Ze zijn gek geworruhquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Ik vind het gedoe met de VvE niet leuk meer nuIk krijg een brief in de bus aan mij persoonlijk gericht waarin de VvE aansprakelijk wordt gesteld voor de schade van eur 4500 die zou zijn aangericht
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brief terug doen dat ze die naar de VvE mogen sturen met een schaderapport opgesteld door een onafhankelijke derde?
Ach, als je het kan missen en denkt dat het goed terecht komt bij een veroordeelde drugssmokkelaar, is er toch niets zonde aan?quote:
Oh gelukkig maar. 1 Meevaller; ik heb 20 euro 'gewonnen' in de Koninginnedagloterijquote:
Lein, hoe is het eigenlijk met je zus en zwager? Je vertelde een tijd geleden slecht nieuws hier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach, als je het kan missen en denkt dat het goed terecht komt bij een veroordeelde drugssmokkelaar, is er toch niets zonde aan?
Ik DM je evenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Lein, hoe is het eigenlijk met je zus en zwager? Je vertelde een tijd geleden slecht nieuws hier.
Hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik het vraag. Dan gewoon negeren natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit van Herman de Schermman gehoord
quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, wij rijden een rally binnenkort en overnachten dan in Utrecht![]()
Heb jij restauranttips misschien?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 06:42 schreef Bluezz het volgende:
We hebben een jarige vandaag![]()
Zo klein toen we je ophaalden [ afbeelding ]
En vandaag 9 geworden!
[ afbeelding ]
Ik heb die mensen vrijdag nog gemaild dat even contact moesten zoeken met de BAM om een en ander te regelen. Daar willen we als bestuur zo min mogelijk tussen want dat is alleen een extra laag. Pas als BAM niets doet, komen wij in actie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
P, er zullen altijd mensen zijn die niet nadenken voor ze iets doen. Maar die mensen hebben waarschijnlijk echt schade in hun huis, ook heel vervelend. Alleen dan lijkt mij de juiste manier communiceren met de Vve en niet 'iemand die je daar kent hoofdelijk een eis sturen'.
Brasserie Goeie Louisa!?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, wij rijden een rally binnenkort en overnachten dan in Utrecht![]()
Heb jij restauranttips misschien?
Grappig om jou zo vroeg te zien postenquote:Op donderdag 2 mei 2013 06:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ehhhhhhh
Ik ben er alweer 9 jaar weg... dus mijn tips zijn wat roestig, of de restaurantjes zijn er weg
quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:42 schreef Bluezz het volgende:
We hebben een jarige vandaag![]()
Zo klein toen we je ophaalden [ afbeelding ]
En vandaag 9 geworden!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff![]()
voor Bloes' eerste werkdag
En![]()
voor Pee's wandelen
Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff![]()
voor Bloes' eerste werkdag
En![]()
voor Pee's wandelen
Ik was niet ontevreden iddquote:
Krijg je niet een soort tijdelijk iets?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef borisz het volgende:
Goeie foto P
Zo Rijbewijs is aangevraagd, nu nog een kleine week wachten.
Merci bienquote:
Nopequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Krijg je niet een soort tijdelijk iets?
Dat was vroeger zo.
Klopt wel helemaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef golfer het volgende:
Mooi artikel met leuk filmpje:
http://www.volkskrant.nl/(...)erbal-verdrong.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |