Ja, wordt opgenomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef borisz het volgende:
En om 22u de eerste finaleEP van Masterchef.
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:50 schreef golfer het volgende:
Zijn er echt mensen die van Rieu houden en daar naar kijken?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.
Is gebrek aan (goede) smaak leeftijdsgebonden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
Je valt inmiddels wel onder zijn doelgroep.
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezienquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las terug en dacht dat er iets erg was met Z
Waaromquote:
We wuivenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef borisz het volgende:
Succes B.. Ik zal een paar honderd meter verderop zitten.
.
quote:"Nu kunnen eindelijk die dwangbevelen uit Naam der Koningin de prullenbak in"
ik heb het nog niet gegeten. komt wel een keertje als tussendoortje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezien![]()
[..]
Waarom![]()
En dankje, heb er zin in, lang genoeg gereset weer!
En dat allemaal door een bakje rijst met melkquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nou we hebben hem na zijn maaltijd hier nog niet terug gezien![]()
De statenleden van de Caraïbische overzeesche gebieden die allemaal in de Here zijn en zworen dat zij geholpen werden door iets allemachtig in die Nieuwe Kerk gemistquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef AnneX het volgende:
En tóch hé...vind ik het wel een errug wit feestje vandaag !?
( op Ali B. na)
Ah, het viel jou ook al op dat geen van hen 'Dat beloof ik' zeidenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef golfer het volgende:
De statenleden van de Caraïbische overzeesche gebieden die allemaal in de Here zijn en zworen dat zij geholpen werden door iets allemachtig in die Nieuwe Kerk gemist
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:55 schreef golfer het volgende:
De nieuwe all-in-one desktop is gearriveerd, dus als jullie mij voorlopig missen is er iets fout gegaan met de installatie.
Dat zingt Andre van Duin in Oranje Boven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk 'Leve de Koning en Maxima'? Maxima is gewoon koningin, dus 'Leve de Koning en Koningin!' mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |