Wat een gekkies XDquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
lol, doen ze nu met z'n allen alsof Mandela er goed uitzag?
Hij kwam wat akward over ja, vooral dat eind waar hij zo met zijn handen open bleef staanquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat hij voor de spiegel heeft geoefend
Het is lachwekkend. Maarja, leuker dan andere weermannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kwam wat akward over ja, vooral dat eind waar hij zo met zijn handen open bleef staanmaar ach.
Negers?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul de Leeuw schaar ik in het rijtje waar Jurgen Raymann ook thuis in hoort.
Ohhh, ajaieden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, in het rijtje waarvan Caland zou zeggen: ''is [insert] nog steeds niet dood''?
Goed bezig man, topsporter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit ernstig te overwegen om een patatje met kroket te gaan halen...
Zou hij dood zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland heeft zondagmiddag voor het laatst gepost, einde bericht.
Onzin, dat ligt er maar net aan hoe druk je je om maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die tegen het Koningshuis zijn, hebben een zeer zuur leven.
Zou kunnen, al sluit ik niet uit dat hij al twee dagen onder zijn bed ligt te herstellen van een kater.quote:
Als je protesteert op De Dam heb je een zuur leven. Zeg maar mensen die het Journaal halen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, dat ligt er maar net aan hoe druk je je om maakt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |