Ja, ok. Daar heb je gelijk in. Dan ben je echt een enorm zielig stuk vreten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je protesteert op De Dam heb je een zuur leven. Zeg maar mensen die het Journaal halen.
dat grietje was toch weer opgepakt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je protesteert op De Dam heb je een zuur leven. Zeg maar mensen die het Journaal halen.
Zoals Joanne, stiekem hoop ik dat Willem Alexander haar de Nederlandse nationaliteit ontneemt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ok. Daar heb je gelijk in. Dan ben je echt een enorm zielig stuk vreten.
Ja, maar weer vrijgelaten. Zit vanavond weer bij Pauw en Witteman.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
dat grietje was toch weer opgepakt?
Het is een quote van Ajacied422.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
Aan de TT wist ik al dat Geo dit topic geopend heeft.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
Aan de TT wist ik al dat Geo dit topic geopend heeft.
quote:
quote:
Ja, dat zeg je wel vakerquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was trouwens paardenschijt, volgens mij.
Bedankt dat je dat misverstand even uit de wereld hebt geholpen.quote:
Kan wel respect opbrengen voor mensen die ergens voor staan en daar voor in actie komen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo dat je die mensen respect moet geven. Het feit dat ze al aandacht krijgen is triest genoeg. Deze mensen protesteren tegen het Koningshuis, de een wil weg met de monarchie, de ander vindt het triest hoe de nieuwe Koning(in) bepaald wordt. Oké, best dat je zoiets vindt, ik vind het niet nieuwswaardig. Je levensloop wordt er niet door bepaald, ik onderscheid tenminste de belangrijke zaken van de bijzaken. Zo iemand als Joanna is een studente en is tegen de monarchie, dan vraag ik mij af wat haar standpunten hiertegen zijn, maar die verduidelijkt ze niet. Het enige wat uit haar lelijke teringkop komt: ''Weg met de monarchie, het is 2013''. Dan is het in mijn ogen een protest zonder duidelijk doel of goede reden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan wel respect opbrengen voor mensen die ergens voor staan en daar voor in actie komen.
Het is maar waar je op let..quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Het broekje van Roel zit iets te strak in 't kruis heb ik 't idee. Letterlijk en figuurlijk.
Zoveel fouts in deze ene post...quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat ze Queenliedjes gaan verneuken. Somebody to love is een schitterend nummer, alleen George Michael kan er een goede cover van maken.
Ik vind het ook niet mooi wat ze ervan maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat ze Queenliedjes gaan verneuken. Somebody to love is een schitterend nummer, alleen George Michael kan er een goede cover van maken.
Jij bent ook zo iemand die beweert dat hij niet ziet of iemand een knappe man is om z'n eigen hetero-seksualiteit maar te benadrukken?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die tegen het Koningshuis zijn, hebben een zeer zuur leven.
Queenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zet ik het nummer aan op Youtube
[ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:49 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, als Tante Sidonia nou vertrekt kan ik ook richting huis...
Waarom moet je op haar wachten dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:49 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, als Tante Sidonia nou vertrekt kan ik ook richting huis...
Idd.quote:
Ze voert 1 van mijn taken uit...quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom moet je op haar wachten dan?
Meelopers gedrag is dit Kapiteinquote:
Doe mij deze maar, die gaat tenminste over drugs.quote:
3-1quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]Ik zie Madrid nog wel doorgaan. Zeg het maar mannen.
Humberto Tan is altijd relevant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
Humberto Tan mag nu langskomen op NL1. Ze hebben werkelijk waar alle ergerlijke mensen opgetrommeld om acte de presence te geven.
Ik ga voor 3-0.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]Ik zie Madrid nog wel doorgaan. Zeg het maar mannen.
Toevallig wel heel vaak met die van HMF.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Mijn smaak valt wel eens samen met die van anderen.
Mister.J.Lo en ik zagen dit ook al.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig wel heel vaak met die van HMF.
Maar dat zal wel toeval zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |