SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I´m back.
Hand omhoog, andere hand in de zij en daarna snel om haar heen kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:26 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ze wist wel dat het niet mochtDaarna nog stiekem aan het lachen naar Maxima.
en steekpartij.quote:
Ja, echt jammer, was heel relaxed tot nu toe...quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:28 schreef trovey het volgende:
[..]
en steekpartij.
De raddraaiers arriveren dus, jammer.
Ja, okee, anders lichten ze me morgenochtend van mijn bed idd... Thx.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef Strani het volgende:
Amalia heet ze, TS. Ik verander het maar even, voor je in de problemen komt.
Ja, voor Centraal Station.quote:
Je ziet dan ook heel veel mensen vertrekken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, echt jammer, was heel relaxed tot nu toe...
Het is ook een beetje overdreven om iemand met een kartonnetje gelijk te oppakken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)over-arrestatie.html
Wat een overdreven wijf, die bovendien liegt.
Ja, tis wel bijna 18.00 u, dan worden Nederlanders verwacht aan tafel hè.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, voor Centraal Station.
[..]
Je ziet dan ook heel veel mensen vertrekken.
Dat zeikwijf, echtquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)over-arrestatie.html
Wat een overdreven wijf, die bovendien liegt.
Ik neem aan dat ze dit allemaal precies zo gepland hebben. Arresteren zodat er geen gedoe is tijdens de balkonscene, en daarna snel vrijlaten en sorry zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is ook een beetje overdreven om iemand met een kartonnetje gelijk te oppakken.
Ik denk eerder dat ze niet iemand die dronken is en met een mes loopt te zwaaien willen tegenkomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tis wel bijna 18.00 u, dan worden Nederlands verwacht aan tafel hè.
Dat is ongetwijfeld de strategie geweest. Het druist eerlijk gezegd wel een beetje in tegen de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dit allemaal precies zo gepland hebben. Arresteren zodat er geen gedoe is tijdens de balkonscene, en daarna snel vrijlaten en sorry zeggen.
Is toch niet zo dat er nu een hele partij dronken messentrekkers aankomt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze niet iemand die dronken is en met een mes loopt te zwaaien willen tegenkomen.
Was misschien een goede schoondochter voor Bea geweestquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:33 schreef Strani het volgende:
Joanna praat nog bekakter dan de koning zelf trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |