Met Herman minder problemen.quote:
Het ziet er niet echt soepel uit. Houterig, hij lijkt gespannen, etc.quote:
En je hebt nog die twee bazen van het sportjournaal. Waarvan de namen me even niet binnenschieten. Die ene is altijd ongeschorenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Met Herman minder problemen.
[..]
Het ziet er niet echt soepel uit. Houterig, hij lijkt gespannen, etc.
Derksen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je hebt nog die twee bazen van het sportjournaal. Waarvan de namen me even niet binnenschieten. Die ene is altijd ongeschoren
Het Koningslied nog om 19.30. Hoogtepunt van de dagquote:
Jan van Halst.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je hebt nog die twee bazen van het sportjournaal. Waarvan de namen me even niet binnenschieten. Die ene is altijd ongeschoren
Nee, vanavond nog die rondvaart over het IJ.quote:
Henry Schutquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef KingRoland het volgende:
he verdomme net pas wakkerwaar kan ik dit hele circus nog eens bekijken?
Het is een inhuldiging en geen kroning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom kreeg hij die kroon niet op en zijn sabel?
Zat de wachten op een duel met die spanjaard die winnen kwam wandelen met zijn zwaard![]()
Waarom lag dat spul er dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is een inhuldiging en geen kroning.
Symboliek.quote:
Als hij de text kent wel idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:05 schreef trovey het volgende:
Even een vraagje wat ik via Google niet kan vinden. Is het de bedoeling dat het Staathoofd meezingt met het Wilhelmus? Ik zag dat Bea nooit doen maar Willem doet het vandaag al twee keer.
Jaja, dat dacht ik ook al verdacht veel op een groet uit ons buurland te lijken...quote:
Heb verscheidene keren gezien dat ze dat niet deed, ik neem aan dat ze wel de tekst kent.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:09 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat Beatrix toch altijd gewoon meezong?
Elizabeth, die kan niet meezingen omdat het volkslied daar over haar gaat.
Nemen we maar aan hè?quote:
Nou ik zag ze allemaal zingen dus dat is wel in orde dan, denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb verscheidene keren gezien dat ze dat niet deed, ik neem aan dat ze wel de tekst kent.
[..]
Nemen we maar aan hè?![]()
Maar ik vraag me dus echt af wat het officieel is....tja, dan wil ik alles weten.
Dat krijg je vanzelf met artrose en ouderdom, haar knie is al vervangen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:06 schreef Ryan3 het volgende:
Is die Beatrix eigenlijk niet enorm gekrompen?
In mijn ogen was ze vroeger een vrij lange vrouw, maar vergeleken met Alex en Max is ze heel klein...
lijkt erop dat ze haar arm strektquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:10 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Jaja, dat dacht ik ook al verdacht veel op een groet uit ons buurland te lijken...
Ach, ze is nog jong.
Koningin Beatrix was eigenlijk ook gewoon Koning. Dat klinkt alleen nogal vreemdquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:15 schreef trovey het volgende:
De koning is een man....wat een openbaring, wat een inzicht.![]()
Ik noem het maar gewoon Staatshoofd, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Koningin Beatrix was eigenlijk ook gewoon Koning. Dat klinkt alleen nogal vreemd
Mm, maar hoe lang is ze dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat krijg je vanzelf met artrose en ouderdom, haar knie is al vervangen.Ik heb ook een kennis die zomaar al 6 cm kwijt is door artrose.
Geen idee, ik ken geen persoonlijk details.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, maar hoe lang is ze dan eigenlijk?
1m 65 toch wel op zijn minst?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken geen persoonlijk details.
Echt geen idee.quote:
Kleiner vind ik wel tegen de lilliputter aan zitten nl.quote:
Dat was ook niet subtielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |