Met Herman minder problemen.quote:
Het ziet er niet echt soepel uit. Houterig, hij lijkt gespannen, etc.quote:
En je hebt nog die twee bazen van het sportjournaal. Waarvan de namen me even niet binnenschieten. Die ene is altijd ongeschorenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Met Herman minder problemen.
[..]
Het ziet er niet echt soepel uit. Houterig, hij lijkt gespannen, etc.
Derksen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je hebt nog die twee bazen van het sportjournaal. Waarvan de namen me even niet binnenschieten. Die ene is altijd ongeschoren
Het Koningslied nog om 19.30. Hoogtepunt van de dagquote:
Jan van Halst.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je hebt nog die twee bazen van het sportjournaal. Waarvan de namen me even niet binnenschieten. Die ene is altijd ongeschoren
Nee, vanavond nog die rondvaart over het IJ.quote:
Henry Schutquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef KingRoland het volgende:
he verdomme net pas wakkerwaar kan ik dit hele circus nog eens bekijken?
Het is een inhuldiging en geen kroning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom kreeg hij die kroon niet op en zijn sabel?
Zat de wachten op een duel met die spanjaard die winnen kwam wandelen met zijn zwaard![]()
Waarom lag dat spul er dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is een inhuldiging en geen kroning.
Symboliek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |