SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allesquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme, ik haak nu pas in, wat heb ik allemaal gemist.
Ze zijn niet gelovigquote:
Anders wordt het te moeilijk voor Hamertje.quote:
Als je niet gelovig bent heeft dat god almachtig niet zoveel zin. Ik zou ook dat beloof ik zeggen.quote:
Dat zijn de atheistenquote:
Wat was het toen met die poppenkast, "zowaar helpe mij god allemachtig"?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, sjorrie allemaal, het moet overnieuw
Zou wel een giller zijn als er een aantal namen achter elkaar komen die een grap opleverenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:31 schreef danos het volgende:
rooie lampjes van de snipers hadden best even bij kunnen schijnen, vooral bij die beloafers
Ja, Beatrix noemde het een toneelstukjequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat was het toen met die poppenkast, "zowaar helpe mij god allemachtig"?
er is nog genoeg werk te verrichten voor onze mannebroeders qua zieltjes winnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Die van der Staaij kijkt toch elke keer weer oprecht teleurgesteld als iemand 'dat beloof ik' zegt ipv zowaarlijk helpe mij god almachtig.
Nee, inhuldiging en geen kroning. Voor kroningen moet je in GB zijn, als Liesbeth daar een keer dood gaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:30 schreef FredVleespet het volgende:
Gaat hij die kroon ook echt opzetten?
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Die van der Staaij kijkt toch elke keer weer oprecht teleurgesteld als iemand 'dat beloof ik' zegt ipv zowaarlijk helpe mij god almachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |