Same herequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot.
dat dacht ik ook heel evenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Alle gezag komt van god, dus alle koninklijken groeien een speciale bochel waar die aan blijft hangen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe die mantel vast blijft zitten
Dat mandje zal wel weer rondgaan inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Zo waarlijk helpe mij God Almachtig
Dames en heren, dan is het nu tijd voor de collecte
Naar het Anne Frankhuis om de handtekening aan te raken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
De prinsesjes willen gewoon Justin Bieber.
http://www.dumpert.nl/med(...)axima_camel_toe.htmlquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef DemonRage het volgende:
Zag Maxima net zo naar Willem van: "En vanavond gaan we weer lekker neuken he schat?"
Nee, protestant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat mandje zal wel weer rondgaan inderdaad
Katholieken
Ze zijn protestant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Katholieken
Het zijn toch heul geen papen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Katholieken
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Naar het Anne Frankhuis om de handtekening aan te raken.
quote:
Morgen vraagt ze een scheiding aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef trovey het volgende:
En Max denkt nu"Oh, God, waar ben ik aan begonnen?"
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Naar het Anne Frankhuis om de handtekening aan te raken.
is nepquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef jakees het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)axima_camel_toe.html
Nee, klopt maar het is zo makkelijk wat te blaten.quote:
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef wdn het volgende:
[..]
De meesten krijgen medailles zodat ze altijd boven normale militairen staan.
Sommige mensen hebben ook echt geen idee van de Nederlandse geschiedenis godverdommequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Katholieken
Magneten, gewoon een klik-systeem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe die mantel vast blijft zitten
Vind je? Ik vind er best leuk hoor, maar dat ze zo mooi zou zijn vind ik een raar fenomeen rond prinsessen e.d. Op straat zou je haar zo voorbij lopen.quote:
Dat blauw staat haar.quote:
Ookal...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
en nu?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een huldiging geen kroningquote:
Straks als iedereen weg is voor de spiegel.quote:
Nee. Je hebt echt geen idee he?quote:
ja, inderdaad zeg.quote:
Wow jij bent DOM. Echt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Katholieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |