Gaat idd wat sneller dan het OV of met de autoquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Ze zijn weer terug in Leeuwarden:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/ArjanvdLeur
Die foto heb ik ook al voor de vlucht gezien, fake!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hoax, maar vast goed bedoeld...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zou kunnen, het was een RT van Twitter
Die linker is btw de huidige CDS. Tom van Middeldorp.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk morgen goede tips van de lk. Ik denk dat je het hartstikke goed doet. Je let goed op je meisje en je schakelt direct hulp in. Het is voor jullie jammer dat je nu kunstvoeding moet gebruiken, omdat je zo graag borstvoeding wilt geven. Hopelijk is het voor nu alleen als ondersteuning dan.![]()
En als je over zou willen stappen is dat echt niet erg he. Niet dat ik je om wil praten, maar omdat ik zelf druk voelde vanuit m'n omgeving (ziekenhuis onder andere) om maar borstvoeding te geven wilde ik dat toch noemen. Nu denk ik dat dat voor jullie niet geldt, maar je weet het maar nooit.
Liefquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef wyccie het volgende:
LB, vervelend dat je dochter niet goed drinkt. Maar ze komt er echt wel weer bovenop, probeer je dus niet te veel zorgen te maken. Denk ook aan jezelf.
Oh nee, daar gaat het me ook niet om! Maar het is echt iets waar ik me al heel lang op heb verheugd, het lijkt me zo heerlijk om dat een hele tijd te kunnen gevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef wyccie het volgende:
Niet blindstaren op bv, het is echt geen schande als het niet gaat.
Feeder-alert.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
We proppen haar op het moment aardig vol, ze móet nu haast wel aankomen![]()
Ik heb ze niet horen langskomen, maar het geluid bij het landen valt ook nog wel mee. Die oranje hebben ze trouwens al enige tijdquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is haar 'ik ben wakker en wil eten!'-hoofdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet of ze nou blij juicht vanwege de pop of dat ze een gaap probeert te onderdrukken zoals Amalia.![]()
Fijn dat je ons hier weer een bezoekje brengt.
Hoe denk je dat ik er de laatste tijd uitzie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Zag ik er maar zo schattig uit als ik wakker word. De laatste tijd zie ik eruit als een trol. Komt misschien door het haar en de bril.
Dat doe je goed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Jahoor! Ik eet goed, en tank ontzettend veel drinken wegEn wit hoort gewoon bij mij... als ik moe ben kan dat er wat naar uitzien. Maar dat was alleen de eerste week
Wel al afgevallen, zit nu alweer op mn pre-zwangerschapsgewicht
ze zullen bij jou in de regio wel een beetje koningsgezind zijn neem ik aanquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef lubje25 het volgende:
![]()
goeie dag gehad, check
enorm zere poten. check
borrel, check
Ahhquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet hier trouwens nog even de loftrompet steken over de ontzettend lieve cadeautjes die ik van Wyccie, Soempie en B.ertha kreegZó lief!!
Heb gisteren een fotootje gemaakt van E met B.'s cadeau, ik zal morgen eraan proberen te denken om ook die van Wyccie en Soempie op de foto te zetten![]()
[ link | afbeelding ]
Nu kijken hoe snel ze m voorbij groeit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef wyccie het volgende:
Dat is niet eerlijk, ze is al groter!
Leuke pop, die oortjes zijn zo schattig, ik zou erin willen bijten, haha.![]()
had je de kraan per ongeluk vrijdag open laten staan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Check. Genoeg te doen, niet zo veel zin. Zal maar eens zin maken.
Maandag hebben ze hier flinke wateroverlast gehad, mooi dat ik toen vrij wasNu nog afgezette werkplekken, 2 van de 4 liften doen het nog niet voor zover ik weet. Op mijn werkplek was er niks aan de hand.
Het schijnt iets te zijn van een koffieautomaat waarvan iets stuk was gegaan. Ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
had je de kraan per ongeluk vrijdag open laten staan?
Vet? ohhh ja, van dobbekroketten in het vet gooien, ook lekkerquote:
Mag ik niet, maar ben ik meestal ook niet rauwig om.quote:
Dat is vegetarisch, dat verdraagd mijn maag nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag ik niet, maar ben ik meestal ook niet rauwig om.
Vorige week tijdens mijn vakantie meermaals gezondigd (ontkwam ik niet aan maar auwie) en toen heb ik een spinaziebroodje gegeten
Dat was wel heel lekker
Voor jou dan: Ik at ook een soort ciabatta met chorizo erin, smaakte primaquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is vegetarisch, dat verdraagd mijn maag niet
Die Spaanse meuk kan ik ook al niet verdragenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor jou dan: Ik at ook een soort ciabatta met chorizo erin, smaakte prima
Da's een oude lijst man. We hebben helemaal geen Koningin Beatrix.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)-vlaginstructie.html
Dan mogen ze dat eens asap aanpassen en er Koning Willem Alexander van makenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een oude lijst man. We hebben helemaal geen Koningin Beatrix.
Vanaf 1630 tot net heerlijk liggen slapen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Nog iets gedaan gisteren of alleen maar geslapen?
dan heb je verder niks gemist mbt het programma op de NOS gisterenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf 1630 tot net heerlijk liggen slapen.
Ik ga nog wel even de vlootschouw en fly-by kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dan heb je verder niks gemist mbt het programma op de NOS gisteren
Die fly-by was erg mooiquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even de vlootschouw en fly-by kijken.
Deze?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zag ook al ergens een dashcam filmpje vanuit een van de sF16's van gisteravond
Weer iemand die namens de Joodse gemeenschap denkt te spreken?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt er ook nog aan en krijgen we dit weer![]()
Nationale Herdenking moet alleen over WOII gaan
Wat van hen die vielen in oa Korea, Nederlands Nieuw Guinea, Libanon, Joegoslavie, Irak, Afghanistan? En nog een paar andere oorlogen waarin Nederland actief was?
Hans Vuijsje
Idd, "denkt" te spreken over de Joodse gemeenschap.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer iemand die namens de Joodse gemeenschap denkt te spreken?
"Diep gekwetst" ? En dat 52 jaar na de verandering van het memorandum van de Nationale Herdinking.![]()
Rauwige saucijzenbroodjes zijn ook erg slecht, salmonella en zo...quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag ik niet, maar ben ik meestal ook niet rauwig om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |