heeft ze goed op geoefend geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:30 schreef Soempie het volgende:
Toch even de tv aan. Amalia kan al heel plechtig knikken.![]()
En wat ziet Maxima er mooi uit.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik wacht eigenlijk op iemand die drie vingers in de lucht doet.
echt al een dametje hèquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:30 schreef Soempie het volgende:
Toch even de tv aan. Amalia kan al heel plechtig knikken.![]()
En wat ziet Maxima er mooi uit.
Ja hè, hij zag er niet zo wakker uit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja. Net terug uit princeton, met jetlag, zo te zien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk op iemand die drie vingers in de lucht doet.
Zekers. Het begin ervan vond ErwinRommel helemaal mooiquote:
Om na dat nummer te gaan studeren?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zekers. Het begin ervan vond ErwinRommel helemaal mooi
Ik was even binnen bij kenissen en de TV stond aan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef Soempie het volgende:
MM, waarom kijk je eigenlijk? Hier staat de tv ook niet aan.
Ja die heb ik toch nietquote:Op maandag 29 april 2013 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
je bent welkom op mijn Facebook om mijn vakantiefoto te bekijken
Had je haar hitlergroet nog gespot?quote:
Is het nog een beetje redelijk weer in het zuiden?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Wij deden even een minirondje in het bos met een terrasje.
ben wel wezen wandelen, geen terrasquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Wij deden even een minirondje in het bos met een terrasje.
Wel alles verder OK met de kleine?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat ook voor de tv
Had eigenlijk naar de vrijmarkt hier in de buurt gewild, maar LBaby is alleen nog maar afgevallen dus we konden nog niet naar buiten
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat ook voor de tv
Had eigenlijk naar de vrijmarkt hier in de buurt gewild, maar LBaby is alleen nog maar afgevallen dus we konden nog niet naar buiten
Nog steeds last?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Even een biertje gedaan op t strand in Noordwijk. De stad in leek me helaas niet verstandig met mijn knie nu
Wat Jojo zei. Capuchontrui zonder jas zeg maar. (al had ik daar de draagdoek nog overheen geknoopt)quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het nog een beetje redelijk weer in het zuiden?
Hoorde dat het niet al te best zou zijn...
Jas was hier toch wel noodzaak.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat Jojo zei. Capuchontrui zonder jas zeg maar. (al had ik daar de draagdoek nog overheen geknoopt)
ja, behoorlijk. Vooral met opstaan, gaan zitten en traplopen.quote:
ze had serieus op een moment haar arm en hand gestrekt en die hield ze stilquote:
Ben ik van Duitschen bloed? Ja dus, dat blijkt maar weer...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die grap is echt te makkelijk. Kan dat kind toch niet weten.
In de discussie geeft zelfs Rovio zelf toe: de koppeling kun je niet uitzetten; er wordt aan deze feature/bug gewerkt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:34 schreef Etcetera het volgende:
Red, misschien staat hier iets nuttigs tussen - tenminste, het gaat via een iPad toch? https://discussions.apple.com/thread/4942466?start=0&tstart=0
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat ook voor de tv
Dat moet wel haast een teken zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
De wimpel die ik vakkundig aan de vlaggenstok met vlag had vastgemaakt met ductape is er toch afgewaaid
Nope, volgende keer nog beter monteren met tie-ripsquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet wel haast een teken zijn.
Verbrand je de wimpel nu wel?
Mag blijven hangen tot zonsondergangquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef iamredleader het volgende:
Goeie herinnering, snel nog de vlag en wimpel binnengehaald
http://www.rijksoverheid.(...)-vlaginstructie.htmlquote:Dagen vlaginstructie
De vlaginstructie houdt in dat de Nederlandse vlag op rijksgebouwen wordt uitgehangen op de volgende dagen:
31 januari (1 februari): verjaardag Koningin Beatrix (BV);
27 april (28 april): verjaardag Prins Willem-Alexander (BV);
30 april (29 april): Koninginnedag (UV);
4 mei: Dodenherdenking, vlag halfstok, van 18.00 uur tot zonsondergang (UV);
5 mei: Bevrijdingsdag (UV);
17 mei (18 mei): verjaardag Prinses Máxima (BV);
laatste zaterdag in juni: Veteranendag (UV);
15 augustus (16 augustus): formeel einde Tweede Wereldoorlog (UV);
derde dinsdag van september: Prinsjesdag (alleen in Den Haag) (UV);
7 december (8 december): verjaardag Prinses Catharina-Amalia (BV);
15 december (16 december): Koninkrijksdag (BV).
Ik lag al in bedquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag blijven hangen tot zonsondergang
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)-vlaginstructie.html
Hoe toepasselijk dag van de arbeid en ik moet na 5 vrije dagen weer werken. Maar na 2 dagen heb ik wel weer weekendquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen dag van de arbeid, ook vlagwaardig...
Volgens wiki zijn er 68.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hebben ze nou de hele luchtmacht laten vliegen? 10 F16's?
Ja, maar geen vuurwerk vanavond hier door die stumpers...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben bang voor de PvdD dat er vanavond tijdens het diner ook vlees gegeten wordt...
Allemaal droeftoeters...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Anders had GroenLinks het vast voorgesteld om het niet door te laten gaan. Die zijn al jaren aan het lobbyen voor een verbod op (consumenten)vuurwerk
Gaat idd wat sneller dan het OV of met de autoquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Ze zijn weer terug in Leeuwarden:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/ArjanvdLeur
Die foto heb ik ook al voor de vlucht gezien, fake!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hoax, maar vast goed bedoeld...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zou kunnen, het was een RT van Twitter
Die linker is btw de huidige CDS. Tom van Middeldorp.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk morgen goede tips van de lk. Ik denk dat je het hartstikke goed doet. Je let goed op je meisje en je schakelt direct hulp in. Het is voor jullie jammer dat je nu kunstvoeding moet gebruiken, omdat je zo graag borstvoeding wilt geven. Hopelijk is het voor nu alleen als ondersteuning dan.![]()
En als je over zou willen stappen is dat echt niet erg he. Niet dat ik je om wil praten, maar omdat ik zelf druk voelde vanuit m'n omgeving (ziekenhuis onder andere) om maar borstvoeding te geven wilde ik dat toch noemen. Nu denk ik dat dat voor jullie niet geldt, maar je weet het maar nooit.
Liefquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef wyccie het volgende:
LB, vervelend dat je dochter niet goed drinkt. Maar ze komt er echt wel weer bovenop, probeer je dus niet te veel zorgen te maken. Denk ook aan jezelf.
Oh nee, daar gaat het me ook niet om! Maar het is echt iets waar ik me al heel lang op heb verheugd, het lijkt me zo heerlijk om dat een hele tijd te kunnen gevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef wyccie het volgende:
Niet blindstaren op bv, het is echt geen schande als het niet gaat.
Feeder-alert.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
We proppen haar op het moment aardig vol, ze móet nu haast wel aankomen![]()
Ik heb ze niet horen langskomen, maar het geluid bij het landen valt ook nog wel mee. Die oranje hebben ze trouwens al enige tijdquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is haar 'ik ben wakker en wil eten!'-hoofdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet of ze nou blij juicht vanwege de pop of dat ze een gaap probeert te onderdrukken zoals Amalia.![]()
Fijn dat je ons hier weer een bezoekje brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |