Een Nederlander die graag Surinaams spreektquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mi gado man.Een parodie op jezelf.
Ik heb hem niet voor niks naar dit topic gehaaldquote:
Wie zegt er dat ik een Nederlander ben?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een Nederlander die graag Surinaams spreekt. Een parodie op jezelf.
Hoe is je dag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niks naar dit topic gehaald. Tot nu toe is hij ook de enige welke naar mijn dag heeft gevraagd.
Nee, mijn maatstaven liggen inderdaad vrij hoog, hoe laag liggen jouw maatstaven dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we nu naar de 384? Het wordt wel erg laag voor jouw maatstaven.
Hoe is je dag LR? Heb je nog wat leuks gedaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niks naar dit topic gehaald. Tot nu toe is hij ook de enige welke naar mijn dag heeft gevraagd.
Wat geforceerd dit zegquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is je dag LR? Heb je nog wat leuks gedaan?
quote:
Gisteravond/nacht gezellig wat gedronken, en vandaag vooral een beetje uitrusten voor mogelijk meer vanavond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is je dag LR? Heb je nog wat leuks gedaan?
Je scoort een voldoende volgens mijn maatstaven als je maar normaal doet, niets geks, niets agressief.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, mijn maatstaven liggen inderdaad vrij hoog, hoe laag liggen jouw maatstaven dan?
Ja, prima man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe is het GGMM? Leuke dag tot nu toe?
Newcastle unitedquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gisteravond/nacht gezellig wat gedronken, en vandaag vooral een beetje uitrusten voor mogelijk meer vanavond.
Wat attent om te vragen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gisteravond/nacht gezellig wat gedronken, en vandaag vooral een beetje uitrusten voor mogelijk meer vanavond.
Wat attent om te vragen
quote:
Een incidentele stekelige uitspatting daargelaten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je scoort een voldoende volgens mijn maatstaven als je maar normaal doet, niets geks, niets agressief.
Een inZanity scoort wat minder op mijn maatstaven omdat hij zelfs gelijk denkt te hebben als het duidelijk niet zo is.
Een Littlerabbit scoort weer wat hoger omdat hij nooit gek doet, hij beheerst zich ieder moment van de dag en je kan er van op aan dat hij nergens kankert of scheldt.
Kut allochtonen ook altijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Steekpartij bij CS. Alle remmen los dit dat.
Ik vind jou ook een zeer respectvolle jongeman. Welke zichzelf op zijn tijd verliest in persoonlijke vete's, maar gelukkig werken we daaraanquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je scoort een voldoende volgens mijn maatstaven als je maar normaal doet, niets geks, niets agressief.
Een inZanity scoort wat minder op mijn maatstaven omdat hij zelfs gelijk denkt te hebben als het duidelijk niet zo is.
Een Littlerabbit scoort weer wat hoger omdat hij nooit gek doet, hij beheerst zich ieder moment van de dag en je kan er van op aan dat hij nergens kankert of scheldt.
Ben je er dan wel op 18 mei? Dat is natuurlijk veel belangrijker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het doorgaat, vlieg ik volgende week.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een goede sfeer hangt er ineens in dit topic, en dat terwijl GGMM wel aanwezig is.
GGMM probeert altijd de sfeer te vergallen, inderdaad. Maar laten we niet te veel aandacht besteden aan de negatieve jongens in de klas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een zeer respectvolle jongeman. Welke zichzelf op zijn tijd verliest in persoonlijke vete's, maar gelukkig werken we daaraan
Wat een goede sfeer hangt er ineens in dit topic, en dat terwijl GGMM wel aanwezig is.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM probeert altijd de sfeer te vergallen, inderdaad. Maar laten we niet te veel aandacht besteden aan de negatieve jongens in de klas.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben je er dan wel op 18 mei? Dat is natuurlijk veel belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |