?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kom je ook op het kampioensfeest?
Van Ajax natuurlijk.quote:
BAM!quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neger, als we steeds elkaar de bal terugkaatsen kunnen we beter hiermee stoppen.
Houd je veilig in het verdere leven, zolang als je leeft, behoed je vrienden voor de storm, waak over je familie terwijl zij slapen.
Succes er mee.
Copyrights van John Ewbank en zijn slaafjes.
Nergens, inZanity heeft 't er ook maar moeilijk mee. Ik vreesquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:22 schreef onlogisch het volgende:
Waar kan ik uitzetten dat je een oranje username hebt?
hier.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:22 schreef onlogisch het volgende:
Waar kan ik uitzetten dat je een oranje username hebt?
Witte, jouw clichés beginnen inderdaad eenvormige tonen aan te nemen geen wonder dat je retorische antwoorden krijgt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neger, als we steeds elkaar de bal terugkaatsen kunnen we beter hiermee stoppen.
Houd je veilig in het verdere leven, zolang als je leeft, behoed je vrienden voor de storm, waak over je familie terwijl zij slapen.
Succes er mee.
Copyrights van John Ewbank en zijn slaafjes.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BAM!Treffend verwoord, MrJ.Lo kan alleen reageren door exact hetzelfde terug te zeggen. Vrij zwak.
Point proven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Witte, jouw clichés beginnen inderdaad eenvormige tonen aan te nemen geen wonder dat je retorische antwoorden krijgt.
''Houd je veilig in het verdere leven, zolang als je leeft, behoed je vrienden voor de storm, waak over je familie terwijl zij slapen.
Succes er mee.''
Letizia van Spanjequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee toch? Nu wil ik het weten ook. Ik ga op onderzoek uit.
[ afbeelding ]
Ik leef niet van clichés. Ik probeer waar mogelijk mij goed in te zetten om een goed steentje bij te dragen aan de samenleving.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Witte, jouw clichés beginnen inderdaad eenvormige tonen aan te nemen geen wonder dat je het retorische antwoorden krijgt.
''Houd je veilig in het verdere leven, zolang als je leeft, behoed je vrienden voor de storm, waak over je familie terwijl zij slapen.
Succes er mee.''
bron?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Steekpartij bij CS. Alle remmen los dit dat.
Nee geen behoefte om op onnozel verwoorde, nietszeggende berichten een lap tekst te schrijven aangezien dat onnodig is. Maar blijf vooral in zijn achterste zitten.quote:
Je gebrek aan creativiteit is schrijnend te noemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee geen behoefte om op onnozel verwoorde, nietszeggende berichten een lap tekst te schrijven aangezien dat onnodig is. Maar blijf vooral in zijn achterste zitten.
je bent laat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/search/realtime?q=steekpartij&src=typd
Steekpartij voor Amsterdam Centraal, einde mededeling.
De enige die een gebrek aan creativiteit heeft ben jij. Met je simpele zinsbouw van maximaal 2 zinnen. Dat is pas schrijnend te noemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gebrek aan creativiteit is schrijnend te noemen.
Maar lijk je nou op je UI?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, dit is een menselijke fout.
Dit in een reactie van 2 zinnen zetten is misschien wel het perfecte bewijs van de gigantische plaat die jij voor je kop moet hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige die een gebrek aan creativiteit heeft ben jij. Met je simpele zinsbouw van maximaal 2 zinnen.
Ik moet zeggen dat dit toch een tamelijk creatieve variant op het eeuwenoude "Je bent zelf een..." is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige die een gebrek aan creativiteit heeft ben jij. Met je simpele zinsbouw van maximaal 2 zinnen.
hahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
Net gesproken met mogelijke klant in Iran.
Aan het eind van het gesprek:
Klant: Are you free to travel to Iran?
Ik: Yep, no problem.
Klant: I mean today.
Ik:![]()
![]()
ff chillen met je boi Ahmedinejad?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
![]()
Grote kans dat je HMF tegenkomt daar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff chillen met je boi Ahmedinejad?
Als het doorgaat, vlieg ik volgende week.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe doe je dequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het doorgaat, vlieg ik volgende week.
Dat vroeg ik me ook af jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe doe je devia de telefoon dan?
Alsof Ron omgaat met een marionette pop. Hij gaat direct op de borrel met Khameneiquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ahmedinejad is de marionet van HMF.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grote kans dat je HMF tegenkomt daar.
Skype, videobellenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe doe je devia de telefoon dan?
Cool man. Niet veel mensen die kunnen zeggen dat ze in Iran geweest zijn denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het doorgaat, vlieg ik volgende week.
Ik hoop ook dat ik dat kan zeggen ja, dat ik gewoon met m'n hoofd aan m'n lijf weer terug kan keren...quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cool man. Niet veel mensen die kunnen zeggen dat ze in Iran geweest zijn denk ik.
Nee, alweer fout als je amper tot geen argumentatie hebt, en je voornamelijk met oneliners strooit kun je inderdaad een soortgelijke reactie verwachten. De enige die een gigantische plaat voor zijn kop heeft ben jij. Maar ook dat kun je niet maskeren met je simpele smileys.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit in een reactie van 2 zinnen zetten is misschien wel het perfecte bewijs van de gigantische plaat die jij voor je kop moet hebben.![]()
Oh en jammer van je edit. Ik was je te snel af.
Ik keek laatst met vol verbazing naar de docu die jij postte. Over Noord-Korea. Ik verbaasde me er met name over hoe makkelijk je het land in kan komen. En dan heeft iedereen het over dat het één van de meest gesloten landen ter wereld isquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cool man. Niet veel mensen die kunnen zeggen dat ze in Iran geweest zijn denk ik.
Valt volgens mij wel mee daar. Als je je gewoon naar hun waarden en normen gedraagt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik dat kan zeggen ja, dat ik gewoon met m'n hoofd aan m'n lijf weer terug kan keren...
Uiteindelijk zal het wel meevallen toch? Denk dat ons beeld van Iran ook niet echt recht doet aan de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik dat kan zeggen ja, dat ik gewoon met m'n hoofd aan m'n lijf weer terug kan keren...
Wat-je-zegt-ben-je-zelf variant nr. 382quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, alweer fout als je amper tot geen argumentatie hebt, en je voornamelijk met oneliners strooit kun je inderdaad een soortgelijke reactie verwachten. De enige die een gigantische plaat voor zijn kop heeft ben jij. Maar ook dat kun je niet maskeren met je simpele smileys.
Payroll, tijdverwerking, carriereplanning etc..quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Human Resources ITC?Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wat-je-zegt-ben-je-zelf variant nr. 383quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat-je-zegt-ben-je-zelf variant nr. 382
Gaan we nu naar de 384? Het wordt wel erg laag voor jouw maatstaven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat-je-zegt-ben-je-zelf variant nr. 383
Mi gado man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat-je-zegt-ben-je-zelf variant nr. 383
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |