Stijntje zal als goede jongen nog wel zijn vwo doen, om vervolgens een jaartje rust te nemen en dan te beginnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaargenootjes zal niet lukken. Stijn heeft zelfs een klas overgeslagen he.
Nee joh, ruzie maken nergens goed voor. Alles goed daar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor je doorzettingsvermogen om een ruzie te krijgen.
Hoi. Amsterdam te druk voor jouw plezier vandaag?quote:
Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe zuurpruim is die Charles ook, man man
In mijn bovenkamer gaat het in ieder geval erg goed, bij die van jou ook?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee joh, ruzie maken nergens goed voor. Alles goed daar?
Prima, alleen is het inmiddels een eigen studioquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn bovenkamer gaat het in ieder geval erg goed, bij die van jou ook?
ik ging vanmorgen/vannacht toen ik terug kwam 24kitchen kijken, slechtste idee ooitquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
Surinaams eten op tv. Ik krijg honger.
Het Koningshuis in Engeland is totaal anders ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, dan gedraag je je wel erg apart voor een jongen die alles op een rijtje heeft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Prima, alleen is het inmiddels een eigen studio.
Doet Ronaldo eigenlijk mee?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Dortmund weer, wat een feest.
Wie is de vrouw achter Maxima?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ho van zwedenquote:
Hmm, nee jij gedraagt je apart voor een jongen die alles op een rijtje heeft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, dan gedraag je je wel erg apart voor een jongen die alles op een rijtje heeft.
FITTIIEEEEquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hmm, nee jij gedraagt je apart voor een jongen die alles op een rijtje heeft.
Kom je ook op het kampioensfeest?quote:
Ja. Hoewel die hetze tegen het lied debiel is. Is zijn terugtrekken uit zelfmedelijden nog vele male treuriger.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt die John Ewbank hard uitgelachen
Neger, als we steeds elkaar de bal terugkaatsen kunnen we beter hiermee stoppen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hmm, nee jij gedraagt je apart voor een jongen die alles op een rijtje heeft.
beetje lopen pronken met zijn studio. Lid van Olof zeker?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Prima, alleen is het inmiddels een eigen studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |