alleen in de niet hoedjes gedeeltequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
ik dacht dat de dames geen hoedjes opmochten in de kerk
Shut up and let me go, HEY!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef themauster het volgende:
Kan er geen 3FM in de kerk worden gedraaid.
I got wood.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
er heet iemand in de kamer van 't WoudDie ga ik versieren, ookal is het alleen maar om de achternaam
Ga je vriendin er maar blij mee maken.quote:
gecondoleerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
Ik hoor nu het lied der liederen voor het eerst.
Dank je, nu voel ik me gesteundquote:
Hier, tegengif:quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
Ik hoor nu het lied der liederen voor het eerst.
Mooi, dank jequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier, tegengif:
En wees blij dat je het nu pas voor het eerst hoorde! Ik gok dat het, buiten wat hitlijsten, niet zo heel veel meer voorbij zal komen...
Domien heeft een kloontjequote:
Lekker gedrumd vandaag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Lekker gedrumd vandaag?Ja en alleen vanmiddag. Ben kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me voorstellen, morgen maar lang uitslapen je hebt vakantie toch?quote:
Gelukkig wel ja. Vanaf 8u ongeveer alleen maar gestaan en gelopen, m'n benen en voeten vallen er bijna afquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, morgen maar lang uitslapen je hebt vakantie toch?
Ja herken dit, moest een keer bijna de hele dag mars lopen in de stad Groningen, ik heb er een week last van gehadquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Vanaf 8u ongeveer alleen maar gestaan en gelopen, m'n benen en voeten vallen er bijna af
haha niet snickers?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja herken dit, moest een keer bijna de hele dag mars lopen in de stad Groningen, ik heb er een week last van gehad
WOE HAHAHAquote:
Dat je de suggestie wenst te wekken dat mijn grapjes ooit wel goed waren vind ik al heel wat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Je maakt de laatste tijd slechte grapjes Rolfje.
Nicequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja herken dit, moest een keer bijna de hele dag mars lopen in de stad Groningen, ik heb er een week last van gehad
Hadden ze maar goed moeten spelen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
heerlijk geslapen.
en real is eruit
Realquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
heerlijk geslapen.
en real is eruit
Ik was voor Dortmundquote:
Gelukkig wel, kutelftal, slechte verliezer vooral die Ramos en Alonso kan er ook wel wat van en dan is er die aansteller Ronaldo nog die denk dat hij alles kan maken..quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
heerlijk geslapen.
en real is eruit
Match ook bij mijn orenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds wanneer is mijn Username in het oranje? Dit matcht niet met mijn oranje UI.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
I Think I Like It niet herkennen, godverdomme zeg
Baas.quote:
Zelfs die ene mongool van een Pino van FOK! herkent dat nogquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas.
Beter raden ze dan zanger rinus.
Ik ga hem even Shazam'en.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee dit liedjen klinkt wel leuk, hoe heet dit en van wie is dit want volgens mij draaien ze dit nooit.
AAAI THINK AAI LIKE AAAI THINK AAI LIKE AAAI THINK AAI LIKE IT LIKE IT LIKE IT!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfs die ene mongool van een Pino van FOK! herkent dat nog
twitter:roos3fm twitterde op woensdag 01-05-2013 om 00:10:14@tomasdelsing @Felon0229 *mompelt iets over kat van huis* reageer retweet
Nou, dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |