Deze, en jij bent toch meestal tot laat op dan is deze ook wel een aanrader. Vanavond op de BBC.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En gewoon geen titel erbij zetten.
quote:
6 keer scoren. Eitje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Mjah spannend met Barca gaat het nu niet meer worden natuurlijk.
Hadden ze Specularium maar moeten opstellen, die ramt ze er zo in binnen een kwartier met eenquote:
Een beetje zoals jij op een gemiddelde zaterdagavond.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
die ramt ze er zo in binnen een kwartier met eenop z'n gezicht.
Ik kan niet goed voetballen, daarom was ik vroeger keeper.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden ze Specularium maar moeten opstellen, die ramt ze er zo in binnen een kwartier met eenop z'n gezicht.
Ja maar dat is bier, geen goals.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij op een gemiddelde zaterdagavond.
Voorschurft geeft een hele nieuwe betekenis aan 'gaan met die banaan'.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij op een gemiddelde zaterdagavond.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Hehe welk speeltje zouden ze hebben gekregen?
Gaan met die banaanquote:
De W van Mcdonalds!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef OProg het volgende:
Er is een foto van het Koningsdiner opgedoken.
[ afbeelding ]
quote:
Eh?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik denk elke keer dat ze zingen: Litmanen ohoh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |