Een grote swingersparty hier merk ik al wel weer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent hier welkom wat mij betreft hoor, ik ben hier ook maar een newbie.
Maar ik verhuis zo naar het hotter than my daughter topic
Nee verder niets. Maar hij zei ook dat het KAN dat je die klachten krijgt, hoeft niet per se.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je ook last van andere klachten dan Karina? Traagwerkende schildklier geeft vaak ook gewichtstoename, droge huid etc.
Het is een beetje rustig inderdaad. En zometeen dus nog rustigerquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een grote swingersparty hier merk ik al wel weer.
Ja dat is ook zoquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee verder niets. Maar hij zei ook dat het KAN dat je die klachten krijgt, hoeft niet per se.
Ja maar als dat het niet is... nou ja misschien gewoon voorjaarsmoeheid of zo. Of stress.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo
Nou als dat de oorzaak is, is het wel goed te behandelen. Dus in dat opzicht misschien niet zo'n slecht bericht.
NWS-Slowchat-moeheid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar als dat het niet is... nou ja misschien gewoon voorjaarsmoeheid of zo. Of stress.
Algehele SC-moeheid. Je ziet het ook bij het razende duo Sipmans & Sipmans. Eerst roepen ze dat dit topic zo snel mogelijk vol moet, daarna zijn ze ineens nergens meer te bekennen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dan zou het eerder TV SC moeheid zijn
Opzouten homofiel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar jullie hebben me overal al weggejaagd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Opzouten homofiel.
Ik kijk Barcelona tegen Bayern.quote:
Verwacht daar maar niet teveel van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Voetballen gaat zometeen op. Wie weet wordt het nog spannend met Barca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |