SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit komt er een moment dat jullie mijn grapjes wél gaan waarderen.quote:
Je probeert het tenminstequote:Op woensdag 1 mei 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ooit komt er een moment dat jullie mijn grapjes wél gaan waarderen.![]()
Naar verwachting zo rond 2038.
Ik zet het vast in de agenda.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ooit komt er een moment dat jullie mijn grapjes wél gaan waarderen.![]()
Naar verwachting zo rond 2038.
Maarja, vermoeidheid is nogal een gangbaar symptoom voor vele aandoeningen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
Werd als symptoom genoemd en toen dacht ik: heej dat klinkt bekend.
Maar even in het kort in een spoiler anders ga ik van die vreemde eromheenpratende antwoorden neerkalken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Maarja, vermoeidheid is nogal een gangbaar symptoom voor vele aandoeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopenhagen?quote:
Deze SC.quote:
Je bent hier welkom wat mij betreft hoor, ik ben hier ook maar een newbie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze SC.
In POL plegen ze een coup deze dag van de arbeid. Ik vraag officieel asiel aan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |