abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2013 @ 23:28:46 #1
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125886256

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
  maandag 29 april 2013 @ 23:32:49 #2
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125886406
Omdat mijn onderrug de komende weken of zelfs maanden buiten werking is kan ik niet squatten/deadliften en zelfs de leg press gaat moeilijk. Daarom wil ik tijdelijk van fullbody naar split namelijk deze

http://www.muscleandstren(...)builder-workout.html

5 day split, leg day sla ik dan over aangezien dat niet gaat ivm onderrug
pi_125886791
Kijk mijn eens heb ballen (in mijn armen) en daarna gaat het hangen en dan ben je dood.. train je eigen de pleurus (y)
pi_125888553
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 23:40 schreef Maineye het volgende:
Kijk mijn eens heb ballen (in mijn armen) en daarna gaat het hangen en dan ben je dood.. train je eigen de pleurus (y)
Pics?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 30 april 2013 @ 01:49:45 #5
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125890006
Hoe belangrijk is het om om de 8 weken van schema te wisselen? zijn er wetenschappelijke artikelen die dit onderbouwen?
  dinsdag 30 april 2013 @ 03:11:49 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125890762
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 01:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe belangrijk is het om om de 8 weken van schema te wisselen? zijn er wetenschappelijke artikelen die dit onderbouwen?
Geen.

Periodisatie (af en toe rust of deload) kan wel nut hebben.
Confidence through competence
  dinsdag 30 april 2013 @ 03:15:29 #7
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125890772
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 17:40 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ik zelf wijk 2 sd af van de norm, loop hiervoor bij een endo.
Oomph dat is wel heftig ja. Heb jij al eens van die androgel geprobeerd? Heb begrepen dat het stinkende kleefzooi is :{
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_125893178
Ik heb pas 2 keer getrained maar volgens mij heb ik gyno. Mijn borsten zijn merkbaar aan het groeien en vervormen. Sinds ik getrained heb ik, continu spierpijn in die regio. Ik had gelezen dat je dit kon verminderen door te gaan cutten om vet te verliezen, maar bij mij is het gewoon hard. Lijkt net een vrouwentiet.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 14:33:25 ]
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:05:58 #9
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_125893258
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb pas 2 keer getrained maar volgens mij heb ik gyno. Mijn borsten zijn merkbaar aan het groeien en vervormen. Sinds ik getrained heb ik, continu spierpijn in die regio. Ik had gelezen dat je dit kon verminderen door te gaan cutten om vet te verliezen, maar bij mij is het gewoon hard. Lijkt net een vrouwentiet.
SPOILER
Wtf? :')
Deathlift or Die.
pi_125893292
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:03 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILER
Puberteit, of het komt van al die melk die je nu drinkt.
pi_125893300
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Puberteit, of het komt van al die melk die je nu drinkt.
Ik ben 23.
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:09:45 #12
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125893423
Lijkt niet echt op gyno, maar met een foto van de zijkant heb je ook niet echt een duidelijk beeld.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_125893492
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:09 schreef seto het volgende:
Lijkt niet echt op gyno, maar met een foto van de zijkant heb je ook niet echt een duidelijk beeld.
Type 1 lijkt wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 10:12:02 ]
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:19:49 #14
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125893890
Zit er een harde schijf onder je tepel die pijn doet als je erop drukt?

Die gast op de tweede poster rechts traint bij mijn gym volgens mij, hij is wel shredded as fuck cuz.
Seto is zo ene baas he
pi_125894720
Domme vraag, wat zijn maco's? Lees het best vaak. Het heeft met voeding te maken maar verder?
pi_125894853
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef stoeltafel het volgende:
Domme vraag, wat zijn maco's? Lees het best vaak. Het heeft met voeding te maken maar verder?
Eiwit/koolhydraat/vet verhouding.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_125894921
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:19 schreef seto het volgende:
Zit er een harde schijf onder je tepel die pijn doet als je erop drukt?
Nee. Ik heb dat wel gehad toen ik 12 was ofzo. Best een opgezwollen klier, ik dacht toen dat ik kanker had.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 10:41:46 ]
pi_125895104
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:39 schreef esv7 het volgende:

[..]

Eiwit/koolhydraat/vet verhouding.
Thnx
pi_125895300
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Thnx
Voor de volledigheid, micro's zijn mineralen, vitamines, etc. :)
pi_125895541
Is bier een macro of micro nutriënt?
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:00:16 #21
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125895758
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 01:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat Stereo zegt. Periodisatie zegt volgens mij niet per se deloaden. Ik ken het meer vanuit bijvoorbeeld "echte" sporten (ik wil dus niet zeggen dat BB geen echte sport is, maar ik weet te weinig van BB af om daar een nuttig voorbeeld over te geven). Je hebt een periode dat je puur krachttraining gaat doen, je hebt een periode dat je conditioneel gaat werken, een periode dat je alle basiszaken weer gaat verbeteren, en dan heb je een wedstrijdperiode waarin je op onderhoud traint om te vlammen tijdens wedstrijden en dan weer een afbouwperiode en dat rinse repeat je. Zo kan je ook met BB gaan werken en dan kan je bijvoorbeeld je schema aanpassen, hetzij in intensiteit, hetzij in type oefeningen. Je deelt je trainingsjaar in, in grote blokken met specifieke doelen, daaraan ga je dan werken. Hoe lang zo'n blok duurt, dat ligt aan jezelf :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:01:00 #22
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125895783
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef NomanIW het volgende:
Is bier een macro of micro nutriënt?
Beide.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_125895822
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 11:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat Stereo zegt. Periodisatie zegt volgens mij niet per se deloaden. Ik ken het meer vanuit bijvoorbeeld "echte" sporten (ik wil dus niet zeggen dat BB geen echte sport is, maar ik weet te weinig van BB af om daar een nuttig voorbeeld over te geven). Je hebt een periode dat je puur krachttraining gaat doen, je hebt een periode dat je conditioneel gaat werken, een periode dat je alle basiszaken weer gaat verbeteren, en dan heb je een wedstrijdperiode waarin je op onderhoud traint om te vlammen tijdens wedstrijden en dan weer een afbouwperiode en dat rinse repeat je. Zo kan je ook met BB gaan werken en dan kan je bijvoorbeeld je schema aanpassen, hetzij in intensiteit, hetzij in type oefeningen. Je deelt je trainingsjaar in, in grote blokken met specifieke doelen, daaraan ga je dan werken. Hoe lang zo'n blok duurt, dat ligt aan jezelf :)
Dit. Verder voel je dit zelf het beste aan. Zolang je resultaten blijft boeken, kun je in princiepen gewoon doorgaan waar je mee bezig bent. Als je merkt dat je stilstaat wat anders proberen. Het is allemaal geen hogere wiskunde.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:25:58 #24
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_125896521
Nu aan het twijfelen, nu de cut inzetten, of gewoon bulken deze zomer... Op zich gaat het namelijk best lekker nu. :)
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:26:47 #25
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125896547
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef Ganzz het volgende:
Nu aan het twijfelen, nu de cut inzetten, of gewoon bulken deze zomer... Op zich gaat het namelijk best lekker nu. :)
Wat voor bf% zit je?
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')