SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Wat een kut-TT.
En daar loop je dan voor te jagen
Ze weten wel hoe ze alles uit moeten melken, ja.quote:
Dat doen ze ook, ken jij een rechtsbuiten in de jeugd van Ajax die er klaar voor is?quote:Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
Wat moet Ajax met nog meer huurspelers?
eigen jeugd eerst enzo lijkt me beter.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Rickazio het volgende:
Wist niet dat Amsterdam helemaal in Limburg ligt
quote:
Maar je wist wel dat die meneer met die grijze haren Mozart was.quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Rickazio het volgende:
Wist niet dat Amsterdam helemaal in Limburg ligt
quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Slimme vent, gewoon een Hummer huren en declareren
Gordon en Joling over de vloer vond ik wel prachtig.quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gordon is een vervelend verwend mannetje
'Duimpje' voor Mozart... als in: het mooie muziek vinden...quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat die meneer met die grijze haren Mozart was.
Wat een kennis
nee maar ben geen Ajacied, dus dat ligt meer aan mij wellicht.quote:Op maandag 29 april 2013 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, ken jij een rechtsbuiten in de jeugd van Ajax die er klaar voor is?
Ja dat was wel mooi altijdquote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat met de amateurclub vind ik oojk leuk.
Surequote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
'Duimpje' voor Mozart... als in: het mooie muziek vinden...
Jij had bijv. duimpje 50cent kunnen doen als het ooit over hem gaat op televisie
quote:Op maandag 29 april 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madvillany is een combo van beide artiesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 29 april 2013 21:00 schreef quer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nu wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Bommel, helaasquote:Op maandag 29 april 2013 21:12 schreef DonRaja het volgende:
Ok, wie is er nog niet afgezeken vandaag.
hoezo?quote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Genee Kieft zijn mening niet over Robben als persoon heeft gevraagd
Hoe kan dat? Moest die zomaar wat zeggen op tv ofzoquote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
hij was bij sport1 niet te spreken over Robben, en dan druk ik mij nog subtiel uit
Zielig idd. Jammer dat Genee dit niet heeft uitgekozen voor vandaagquote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
hij was bij sport1 niet te spreken over Robben, en dan druk ik mij nog subtiel uit
Prima spits.quote:Op maandag 29 april 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
Gaat die snor nou het halen van een baggerspits van Fortuna goedpraten...
Ach maak je niet zo druk ^_~quote:Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef RetRy32 het volgende:
Hoeveel onzin kan je wel niet roepen zeg -_-
quote:
Het is inderdaad een rare aflevering.quote:Op maandag 29 april 2013 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pff, wat een trieste aflevering.
Laat ze lekker met een stijve naar Sunderland - Wigan kijken. Dat niveau is pasom te janken.
Beter worden ten opzichte van niveau Fortuna is nog niet per definitie goed genoeg voor Ajax.quote:Op maandag 29 april 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook bij Ajax is hij beter geworden hoor.
Denk dat dat beter te pruimen is als RKC - Willem IIquote:Op maandag 29 april 2013 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pff, wat een trieste aflevering.
Laat ze lekker met een stijve naar Sunderland - Wigan kijken. Dat niveau is pasom te janken.
Ik heb nooit neerbuigend over boeren gepraat.quote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nu opeens wel aardig doen over boeren en farmers?
Domineert kun je niet zeggen vind ik als je elke keer een inhaal slag van 12 punten moeten maken. Domineren is dat je de gehele tijd boven de rest uit stijgt/blijft.quote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Ajax3x op rij kampioen
hegemonie, domineert in de Eredivisie
Dat misschien wel, maar ze doen net alsof dat soort tegen iedereen in de Eredivisie zouden wegtikken, wat natuurlijk onzin is.quote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Denk dat dat beter te pruimen is als RKC - Willem II
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 seizoenen 1ste divisiequote:Op maandag 29 april 2013 21:24 schreef Grifte het volgende:
28m nou daar had Veendam wel wat van kunne broez'n
quote:
Nou ja ze zouden hier denk ik best via onze competitie Europa in zouden gaan.quote:Op maandag 29 april 2013 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ze doen net alsof dat soort tegen iedereen in de Eredivisie zouden wegtikken, wat natuurlijk onzin is.
Kieft is nog altijd gefrustreerd dat hij in 1983 plaats moest maken voor Van Basten bij Ajax.quote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Wim Kieft toch een sukkeltje, echt een domme boer van PSV
Blijkbaar jaquote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kieft is nog altijd gefrustreerd dat hij in 1983 plaats moest maken voor Van Basten bij Ajax.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Wim Kieft toch een sukkeltje, echt een domme boer van PSV
Zo is het.quote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
Hier kunnen ik en Davy absoluut niet om lachen.
Niet uit te leggen maar vraagje over eredivisie omhoog trekken en dat kieft het moest uitleggen omdat ze al bijna de hele uitzending negatief pratenquote:
Dat maakt het alleen maar mooier.quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef Rickazio het volgende:
ergste is nog dat ze inderdaad in zo'n bezemkast zitten en doen alsof ze erbij zijn
Nee die grap ervoor bij die mailquote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet uit te leggen maar vraagje over eredivisie omhoog trekken en dat kieft het moest uitleggen omdat ze al bijna de hele uitzending negatief praten
beetje sipquote:Op maandag 29 april 2013 21:31 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar mooier.
07/08 had Inter ook wel een aardig teamquote:Op maandag 29 april 2013 21:31 schreef Eenskijken het volgende:
ronaldo in de tijd bij interdamn mooi
Zeker. Pas de laatste tijd heeft inter echt weer een zware dipquote:Op maandag 29 april 2013 21:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
07/08 had Inter ook wel een aardig team
[ afbeelding ]
Laat hem maar verplicht naar de huldiging komen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani.2 doelpunten bij Jong Ajax vandaag.
Die 18 miljoen (+salaris) wel waar gemaakt zo te horenquote:Op maandag 29 april 2013 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani.2 doelpunten bij Jong Ajax vandaag.
Vreemde jongen, idd.quote:Op maandag 29 april 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Bommel is de grootste treurwilg van het Nederlandse voetbal ooit.
Gelukkig kunnen we allemaal Italiaansquote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef Rickazio het volgende:
Tim Matavz - Lazio, tutto vero: il PSV in attesa
http://www.fantagazzetta.(...)psv-in-attesa-170762
quote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef Rickazio het volgende:
Tim Matavz - Lazio, tutto vero: il PSV in attesa
http://www.fantagazzetta.(...)psv-in-attesa-170762
quote:Op maandag 29 april 2013 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Footy_Layne24 twitterde op maandag 29-04-2013 om 14:25:11#Lazio are thinking about #PSV Eindhoven forward Tim Matavz reageer retweet
quote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we allemaal Italiaans
Jij hebt ook een gespleten persoonlijkheid ofniet?quote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
Echt een overrated apie die van Bommel, maar laat hem lekker nog een seizoen doorgaan, het gaat PSV meer punten kosten dan opleveren
Zelfs het beeld kon het niet meer aanquote:
Zanka beweert niet dat hij een overstap naar een topclub als Barcelona of Manchester United verdientquote:
Zeker. Niets mis mee.quote:Op maandag 29 april 2013 21:47 schreef Edensnator het volgende:
En is deze aflevering een beetje genieten, heren? Ik ga 'm zo kijken
Eigenlijk was alleen het eerste deel leukquote:Op maandag 29 april 2013 21:47 schreef Edensnator het volgende:
Erg matig.quote:Op maandag 29 april 2013 21:47 schreef Edensnator het volgende:
Reken alles Brands maar aan, die beslist uiteindelijk namelijk om ze te halen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Als je zo veel rare slechte spelers scout en spelers scout die totaal niet in je systeem passen dan ben je slecht ziende of je hebt er geen verstand van.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Achterlijke Koeman moet z'n muil eens houden.
Nee, ik reken ook de scouts iets aan.. maar ook daar zit weer een eind verantwoorlijke aan inderdaad zoals een Brands die toch de handtekening zet en nog altijd niet ingegrepen hebben of mensen ontslagen hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Reken alles Brands maar aan, die beslist uiteindelijk namelijk om ze te halen.
Ja.quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Achterlijke Koeman moet z'n muil eens houden.
Was hij in 2010 al.quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Elia is ook een mongooltje geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |