SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Wat een kut-TT.
En daar loop je dan voor te jagen
Ze weten wel hoe ze alles uit moeten melken, ja.quote:
Dat doen ze ook, ken jij een rechtsbuiten in de jeugd van Ajax die er klaar voor is?quote:Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
Wat moet Ajax met nog meer huurspelers?
eigen jeugd eerst enzo lijkt me beter.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Rickazio het volgende:
Wist niet dat Amsterdam helemaal in Limburg ligt
quote:
Maar je wist wel dat die meneer met die grijze haren Mozart was.quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Rickazio het volgende:
Wist niet dat Amsterdam helemaal in Limburg ligt
quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Slimme vent, gewoon een Hummer huren en declareren
Gordon en Joling over de vloer vond ik wel prachtig.quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gordon is een vervelend verwend mannetje
'Duimpje' voor Mozart... als in: het mooie muziek vinden...quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat die meneer met die grijze haren Mozart was.
Wat een kennis
nee maar ben geen Ajacied, dus dat ligt meer aan mij wellicht.quote:Op maandag 29 april 2013 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, ken jij een rechtsbuiten in de jeugd van Ajax die er klaar voor is?
Ja dat was wel mooi altijdquote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat met de amateurclub vind ik oojk leuk.
Surequote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
'Duimpje' voor Mozart... als in: het mooie muziek vinden...
Jij had bijv. duimpje 50cent kunnen doen als het ooit over hem gaat op televisie
quote:Op maandag 29 april 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madvillany is een combo van beide artiesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 29 april 2013 21:00 schreef quer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nu wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |