SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax - Willem II, 12.30 uur. Scheidsrechter: Makkelie. Assistent-scheidsrechters: Lobbert en Steegstra. Vierde official: Kamphuis.
ADO Den Haag - Feyenoord, 12.30 uur. Scheidsrechter: Liesveld. Assistent-scheidsrechters: Goossens en Dik. Vierde official: Sanders.
PSV - N.E.C., 12.30 uur. Scheidsrechter: Nijhuis. Assistent-scheidsrechters: Boonman en Van de Ven. Vierde official: Martens.
RKC Waalwijk - Vitesse, 12.30 uur. Scheidsrechter: Vink. Assistent-scheidsrechters: Meenhuis en Siebert. Vierde official: Manschot.
AZ - PEC Zwolle, 12.30 uur. Scheidsrechter: Wegereef. Assistent-scheidsrechters: Jansen en Janson. Vierde official: Van de Graaf.
VVV-Venlo - FC Groningen, 12.30 uur. Scheidsrechter: Kuipers. Assistent-scheidsrechters: Van Roekel en Zeinstra. Vierde official: Boot.
sc Heerenveen - FC Utrecht, 12.30 uur. Scheidsrechter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Droste en Vandeursen. Vierde official: Bax.
Heracles Almelo - FC Twente, 12.30 uur. Scheidsrechter: Van Sichem (foto). Assistent-scheidsrechters: De Vries en Hoekstra. Vierde official: Koekoek.
NAC Breda - Roda JC, 12.30 uur. Scheidsrechter: Blom. Assistent-scheidsrechters: Langkamp en Simons. Vierde official: Van den Kerkhof.
Overzicht straffen betaad voetbal met ingang van 29 april 2013
sc Heerenveen: M.E. de Roon, 1 competitiewedstrijd (7e waarschuwing)
De Graafschap: R.K. Meijer, 1 competitiewedstrijd (7e waarschuwing)
MVV: N. Rutjes, 1 competitiewedstrijd (9e waarschuwing)
FC Volendam: P.P.J. de Lange, 1 competitiewedstrijd (9e waarschuwing)
AANKLAGER STUURT MAASKANT SCHIKKING
De aanklager betaald voetbal heeft maandag een schikking verstuurd naar FC Groningen-trainer Robert Maaskant. De oefenmeester heeft een voorstel van één wedstrijd schorsing ontvangen.
Maaskant krijgt de schikking vanwege aanmerkingen op de arbitrage en/of het op verbale wijze in diskrediet brengen van de arbitrage door de integriteit van de scheidsrechter in twijfel te trekken.
De trainer van FC Groningen heeft tot woensdagochtend tien uur de tijd om te reageren![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles Almelo - FC Twente, 12.30 uur. Vierde official: Koekoek.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2013 18:12:57 ]![]()
12:30quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef remlof het volgende:
Alle wedstrijden morgen om 13:30, zal wel druk worden hier danVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh ja.quote:
Komt mij wel goed uit op zich, moet van 10 tot 6 werken, neem ik gewoon twee lunchpauzes van 3 kwartier![]()
![]()
Heet dat niet 'aanwezig zijn'?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja.
Komt mij wel goed uit op zich, moet van 10 tot 6 werken, neem ik gewoon twee lunchpauzes van 3 kwartier
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Gooooooooooolllllllllllllllllllllll KOEKOEK FISCHER GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ff oefenen voor morgen![]()
Gezellig toch, alle wedstrijden om 12:30. Altijd wel tof, vooral omdat de doelpunten je meestal om de oren vliegen.![]()
Dan maken werktijden toch ook niet uit?quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jawel, want mails moeten wel binnen een uur beantwoord worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan maken werktijden toch ook niet uit?![]()
Mag je helpdesk werk doen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, want mails moeten wel binnen een uur beantwoord worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lekkah naar het stadion zo, ado-feyenoord.
Vanavond de samenvattingen, beter kan een dag niet zijn!Zonder wrijving geen glans![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 05-05-2013 om 11:02:02#Ajax in zelfde opstelling als tegen NAC Breda. Met Babel, geen Poulsen. #ajawil reageer retweet
![]()
Langs de Lijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig toch, alle wedstrijden om 12:30. Altijd wel tof, vooral omdat de doelpunten je meestal om de oren vliegen.Genieten altijd.
![]()
Godver, zenden ze RKC - Vitesse niet integraal uit?quote:Op zondag 5 mei 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.
EL 1 -> Ajax - Willem II
EL 2 -> Schakelprogramma
EL 4 -> PSV - NEC
EL 3 -> ADO - Feyenoord![]()
Minder belangrijke wedstrijden zitten in het schakelkanaal.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Godver, zenden ze RKC - Vitesse niet integraal uit?![]()
Via internet kan je wel alle wedstrijden helemaal zien zie ik, doe ik dat wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Minder belangrijke wedstrijden zitten in het schakelkanaal.![]()
Ik heb alleen EL1 en EL2. Voor mij de perfecte programmering ditquote:Op zondag 5 mei 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.
EL 1 -> Ajax - Willem II
EL 2 -> Schakelprogramma
EL 4 -> PSV - NEC
EL 3 -> ADO - Feyenoord![]()
![]()
Willem voegt nog minder toe dan VVV,maar VVV gaat er ook wel uit, don't worry. Hopelijk samen met Roda. Cambuur, Go Ahead en Sparta terug
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik zeg doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:44 schreef Kerol het volgende:
Willem voegt nog minder toe dan VVV,maar VVV gaat er ook wel uit, don't worry. Hopelijk samen met Roda. Cambuur, Go Ahead en Sparta terugOh.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:42 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer dat Willem 2 eruit gaat. Had liever VVV direct gezien.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.
EL 1 -> Ajax - Willem II
EL 2 -> Schakelprogramma
EL 4 -> PSV - NEC
EL 3 -> ADO - Feyenoord
Ik heb keus uit dit. Niet dat het verschil uit maakt.![]()
Willem 2 is een club met historie, speelt in de 6e stad van Nederland en heeft tenminste fans die meegaan naar uitduels.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:44 schreef Kerol het volgende:
Willem voegt nog minder toe dan VVV,maar VVV gaat er ook wel uit, don't worry. Hopelijk samen met Roda. Cambuur, Go Ahead en Sparta terug![]()
Go Aheadquote:Op zondag 5 mei 2013 11:44 schreef Kerol het volgende:
Willem voegt nog minder toe dan VVV,maar VVV gaat er ook wel uit, don't worry. Hopelijk samen met Roda. Cambuur, Go Ahead en Sparta terug![]()
![]()
Dat zou het mooiste scenario zijn jaquote:Op zondag 5 mei 2013 11:44 schreef Kerol het volgende:
Gaat AZ nog door i.v.m. die brand in Akmaar?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Verwacht het wel gewoon ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:48 schreef FritsFlits het volgende:
Gaat AZ nog door i.v.m. die brand in Akmaar?![]()
Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Schöne, Eriksen, Babel, Sigthórsson, Fischer.
Wissels: Cillessen, Poulsen, Boerrigter, Hoesen, Serero, Veltman, Dijks.
Opstelling Willem II: Meul, Van Buuren, Haastrup, Peters, Cornelisse, Guyt, Haemhouts, Ippel, Snijders, Höcher, Misidjan.
Wissels: Christianen, Akouili, Van Zeelst, Van Kerckhoven, Deckers, Hofs.![]()
Zin in
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Prachtig filmpje was datquote:Op zondag 5 mei 2013 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PSV Bash![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PSV Bash
Oh.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PSV Bash![]()
![]()
Pushmelding: Live vanuit de Arena: Ajax gaat voor de titel.quote:
Niet echt breaking-waardig. En daarmee bedoel ik niet dat ik anti-Ajax ben oid.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Laat maar, schema klopt nietquote:Op zondag 5 mei 2013 12:21 schreef RvLaak het volgende:
Wie is de commentator bij Feyenoord eigenlijk?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
PSV en Feyenoord hebben de 2e plek financieel eigenlijk allebei nodig, ik ben benieuwd wie het wordt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Dat vind ik altijd wat minder
Vitessequote:Op zondag 5 mei 2013 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
PSV en Feyenoord hebben de 2e plek financieel eigenlijk allebei nodig, ik ben benieuwd wie het wordt.![]()
Ik hoop op Feyenoord, vooral omdat ik benieuwd ben hoe beide clubs dan hun zomer doorkomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
PSV en Feyenoord hebben de 2e plek financieel eigenlijk allebei nodig, ik ben benieuwd wie het wordt.![]()
De meesten zullen een kampioenschap van hun club niet achter de computer vieren, gelukkig.quote:
De Vrij speelt overigens gewoon.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een ********** stream van eredivisie live via internet. Moet ik gvd zoveel geld lappen voor 1 wedstrijd omdat ik niet thuis ben kan gvd beter een illegale stream nemen. Hapert als een malle vooralsnog"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
ff je browser cache legenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef Stiggie het volgende:
Wat een ********** stream van eredivisie live via internet. Moet ik gvd zoveel geld lappen voor 1 wedstrijd omdat ik niet thuis ben kan gvd beter een illegale stream nemen. Hapert als een malle vooralsnog![]()
Niet iedereen is hetzelfdequote:Op zondag 5 mei 2013 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De meesten zullen een kampioenschap van hun club niet achter de computer vieren, gelukkig.
De Vrij speelt overigens gewoon.
Oh.![]()
Spandoek in Almelo, bij Heracles tegen Twente: 'Ik ben nog niet clean, heb mijn bed nog niet gezien. Anti 12.30 uur'![]()
Wel als Strootman in beeld isquote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij dan verwacht dat HD hartstikke lelijk is?![]()
Wat ben jij cynisch vandaag.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij dan verwacht dat HD hartstikke lelijk is?
''Het is de kampioenswedstrijd![]()
![]()
''
- Dries![]()
Die's enkel beeldvullend...quote:
Wat best een prestatie is met breedbeeld...
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 12:28:23 ]![]()
Ja. Vorige week keek ik ook een wedstrijd op EL1HD en dat was dikke schijtquote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij dan verwacht dat HD hartstikke lelijk is?![]()
![]()
Raar.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja. Vorige week keek ik ook een wedstrijd op EL1HD en dat was dikke schijt![]()
Beter dan Theoquote:Op zondag 5 mei 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom Ron de Rijk bij een kampioenswedstrijd...![]()
Alles is beter dan Theoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Toch ook bij die van PSV?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron de Rijk is al 3 jaar op rij bij de kampioenswedstrijd van Ajax.![]()
![]()
Mooi Vitesse op schakelkanaaltje
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik heb hem net in mijn team gezet, laat hem maar een paar keer scoren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als Ajax wint zijn ze kampioen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als RKC, ADO en PSV winnen is de 2de plaats al binnen
[/opendeur]![]()
![]()
Welke verdediging?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd een hartaanval met de verdediging van PSV.![]()
3e plek manquote:Op zondag 5 mei 2013 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd een hartaanval met de verdediging van PSV.
grgr![]()
Op papier misschienquote:Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Marcelo en Bouma schijnen verdedigers te zijn.![]()
Ze luisteren allemaal naar Derksenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Tja PSV op voorsprong. Wel gunstig voor AZ
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
VI ongelofelijk langzaamquote:Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
www.futbol24.com is echt rete snelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Fucking Timo Plattel op doel bij Twente
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
ADO
10' Den Haag 1 - 0 Feyenoord Rotterdam
10' PSV Eindhoven 1 - 0 NEC Nijmegen
10' RKC Waalwijk 1 - 0 Vitesse Arnhem
![]()
![]()
oefOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
'Matchfixing al jarenlang in Eredivisie'
En juist vandaag laten ze er een mooi schoolvoorbeeld van zien, in China gaan hier tonnen omzet mee gemaakt worden.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Oeh, bijna Chadli.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Uh, okequote:Op zondag 5 mei 2013 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
'Matchfixing al jarenlang in Eredivisie'
En juist vandaag laten ze er een mooi schoolvoorbeeld van zien, in China gaan hier tonnen omzet mee gemaakt worden.![]()
Die ging er koekoek in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goei grap xd Xdquote:Op zondag 5 mei 2013 12:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is Feyenoord aan het doen
Je vergooit de derde ster zo![]()
Ado uit, altijd lastig.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is Feyenoord aan het doen
Je vergooit de derde ster zoOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tja, the strength of the team is... the team.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:47 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft het beste team, maar niet de beste spelers.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Stevequote:Op zondag 5 mei 2013 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, the strength of the team is... the team.What a boss
![]()
Oh, en ik wil dat Roda JC via nacompetitie degradeert, net als VVV.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Leuk voor je.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik wil dat Roda JC via nacompetitie degradeert, net als VVV.![]()
Dat wil jij toch ook?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Bony?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren had hij nog een Golazo.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo maar een goal, maar een golazo.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:
quote:
Hup Willem II, PSV, ADO, RKC, Twente, Heerenveen, PEC, NAC en Grunn.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Willem II, PSV, ADO, RKC, Twente, Heerenveen, PEC, NAC en Grunn.![]()
![]()
Had ik net ook bij futbol24quote:Op zondag 5 mei 2013 12:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Flashscore is ook niet te vertrouwen.
Afgekeurde goal ofzo![]()
Hij wordt de wedstrijd van de weekquote:Op zondag 5 mei 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Demouge met zijn goal weer in de race voor de speler van de week verkiezingOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ja watquote:
UghOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Elleboogstoot?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Piep peip, het het hele seizoen hebben jullie de scheidsrechter mee en als het tegen zit is het gelijk een schande.quote:![]()
Dan ben je ook meteen zwaar gewondquote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij wordt voor Jan Lul per brancard afgevoerd
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.![]()
Gewoon een luie flikker.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij wordt voor Jan Lul per brancard afgevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |