Ik hoop op Feyenoord, vooral omdat ik benieuwd ben hoe beide clubs dan hun zomer doorkomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
PSV en Feyenoord hebben de 2e plek financieel eigenlijk allebei nodig, ik ben benieuwd wie het wordt.
De meesten zullen een kampioenschap van hun club niet achter de computer vieren, gelukkig.quote:
ff je browser cache legenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef Stiggie het volgende:
Wat een ********** stream van eredivisie live via internet. Moet ik gvd zoveel geld lappen voor 1 wedstrijd omdat ik niet thuis ben kan gvd beter een illegale stream nemen. Hapert als een malle vooralsnog
Niet iedereen is hetzelfdequote:Op zondag 5 mei 2013 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De meesten zullen een kampioenschap van hun club niet achter de computer vieren, gelukkig.
De Vrij speelt overigens gewoon.
Wel als Strootman in beeld isquote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij dan verwacht dat HD hartstikke lelijk is?
Wat ben jij cynisch vandaag.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die's enkel beeldvullend...quote:
Ja. Vorige week keek ik ook een wedstrijd op EL1HD en dat was dikke schijtquote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja. Vorige week keek ik ook een wedstrijd op EL1HD en dat was dikke schijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |