SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht?
Zo jammer hequote:Op maandag 29 april 2013 17:55 schreef LompeHork het volgende:
Kak, heb de serverdetails van R49 niet meerik ben één kneus.
"Muzikaal voorbereiden op Bea's toespraak" of zo?quote:Op maandag 29 april 2013 17:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry ToT, suggestie voor een nieuwe TT?
Daar stond ik altijd bekend om in deze reeksquote:Op maandag 29 april 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We postten beiden door het slotje heen zag ik netoeps.
Of zoquote:Op maandag 29 april 2013 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
"Muzikaal voorbereiden op Bea's toespraak" of zo?
Goed bezig welquote:Op maandag 29 april 2013 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar stond ik altijd bekend om in deze reeks
Nu ook nietquote:Op maandag 29 april 2013 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]Dat stond niet tussen de aanhalingstekens!
quote:Op maandag 29 april 2013 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanavond naar Iron Man 3
Tenminste, dat is mijn plan..
Tofquote:Op maandag 29 april 2013 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanavond naar Iron Man 3
Tenminste, dat is mijn plan..
Nee; iedereen heeft tegenwoordig een persoonlijke inlognaam en -wachtwoord.quote:Op maandag 29 april 2013 18:00 schreef LompeHork het volgende:
Maar zonder gekheid, kan iemand me nog even het server IP en de port doorsturen op PM?
IP en poort nietquote:Op maandag 29 april 2013 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee; iedereen heeft tegenwoordig een persoonlijke inlognaam en -wachtwoord.Of heb je die al?
Die heb ik al maaaaaaaaaaaaaanden!quote:Op maandag 29 april 2013 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee; iedereen heeft tegenwoordig een persoonlijke inlognaam en -wachtwoord.Of heb je die al?
Ahhh okee dan, coolcool!quote:Op maandag 29 april 2013 18:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die heb ik al maaaaaaaaaaaaaanden!ik was alleen het server-IP kwijt, maar Morph heeft me geholpen!
* MaryMouse Kally een bakkie pleur en een peukje geeftquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 18:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse Kally een bakkie pleur en een peukje geeft
Caffeïnevrij mag ik in dit geval hopen?quote:Op maandag 29 april 2013 18:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse Kally een bakkie pleur en een peukje geeft
Niet nodig, de nicotine cancelled het effect van de caffeïne welquote:
Helemaal nietquote:
Ja maar ze moet HELEMAAL tot rust komen he!quote:Op maandag 29 april 2013 18:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet nodig, de nicotine cancelled het effect van de caffeïne wel
quote:
quote:
nee dan val ik in slaapquote:Op maandag 29 april 2013 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ze moet HELEMAAL tot rust komen he!
[..]Duidelijke taal!
quote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
nee dan val ik in slaap
Ik was van plan nog even wakker te blijven, ik mag geen show missen vanaaf
Hork gaat draaien hallo, mijn Hork luister ontmaagding en Morph luister ontmaagding
quote:Op maandag 29 april 2013 18:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik zal één mooi liedje voor je in m'n playlist gooien.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
nee dan val ik in slaap
Ik was van plan nog even wakker te blijven, ik mag geen show missen vanaaf
Hork gaat draaien hallo, mijn Hork luister ontmaagding en Morph luister ontmaagding
quote:Op maandag 29 april 2013 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik hoop dat je van rock en wat metal houdt
quote:Op maandag 29 april 2013 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik hoop dat je van rock en wat metal houdt
Haha geniaal.quote:Op maandag 29 april 2013 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook het koningslied van ichaos gaat draaien?Moge hij heerschen met ijzeren hand!!!!
Nee joh!quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef Samzz het volgende:
Lieve Hork, wil je mij uit de OP halen? Kusjekroel.
Omdat je weer gaat draaien net zoals ik?quote:
Ik denk dat het meer gaat om de roosterzaken.quote:Op maandag 29 april 2013 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat je weer gaat draaien net zoals ik?
Ah, ok. Vandaar!quote:Op maandag 29 april 2013 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat om de roosterzaken.
Ik doelde eigenlijk, zoals ToT zegt, op de roosterzakenquote:Op maandag 29 april 2013 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat je weer gaat draaien net zoals ik?
Oh jammer! Te druk met het sociale leven?quote:Op maandag 29 april 2013 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk, zoals ToT zegt, op de roosterzaken. Maar ik denk niet dat ik heel binnenkort weer ga draaien. De komende tijd ben ik sowieso van plan te stoppen met FOK!.
Dat ook. Maar ik ben FOK! ook gewoon even zatquote:Op maandag 29 april 2013 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh jammer! Te druk met het sociale leven?
Duidelijkquote:Op maandag 29 april 2013 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik ben FOK! ook gewoon even zat. Ik was de afgelopen weken al weinig tot helemaal niet online en ik heb weinig zin om weer actief te gaan FOK!en op dit moment.
Oh, dat zou heel goed kunnen, daarom zeg ik ook 'voor nu' en niet dat ik voor altijd stop met FOK!quote:Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
DuidelijkOoit zul je de radio weer missen, net zoals ik
quote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou heel goed kunnen, daarom zeg ik ook 'voor nu' en niet dat ik voor altijd stop met FOK!.
quote:
DJ zijdezacht zou gaarne draaien maar heeft even andere dingen aan haar hoofd. Misschien over een maandje ofzo als ik verhuisd ben en de wereld in een wat rustiger vaarwater komt.quote:Op maandag 29 april 2013 18:25 schreef ToT het volgende:
De DJ's worden binnenkort ook opgeschoond; mensen die de afgelopen 2 jaar niet minstens 2x gedraaid hebben krijgen een berichtje of ze nog hun inlog willen laten bestaan.
Het lijstje van "Blondie, Broertje, cable, EggsTC, Faithy, Fokker89, Freak, Haan, Jofu, Kikkervisje, Lola, Lompehork, Luke, maisnon, Meow, miniem, Monopoly, Morph, Mr-Green, Nater, Nine, pedaalemmer, Psy, Raffie, robdriessen, Rockiejj, Siep, sint, Stiffler, Symph, Tchock, TheConflict, ToT, ValHallen, Vout, WebHawk, Wicked, Zijdezacht, Zwab, 1marcelfilms" is ook niet helemaal meer up-to-date.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
DJ zijdezacht zou gaarne draaien maar heeft even andere dingen aan haar hoofd. Misschien over een maandje ofzo als ik verhuisd ben en de wereld in een wat rustiger vaarwater komt.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
DJ zijdezacht zou gaarne draaien maar heeft even andere dingen aan haar hoofd. Misschien over een maandje ofzo als ik verhuisd ben en de wereld in een wat rustiger vaarwater komt.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb helemaal gemist dat jij mod bent
Donequote:Op maandag 29 april 2013 18:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je mag me hier alsnog welkom heten
http://forum.fok.nl/topic/1950564
quote:Op maandag 29 april 2013 18:49 schreef ToT het volgende:
Zoek de overeenkomsten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten op 9gag is niet echt succesvol in dit topic.quote:
Ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op maandag 29 april 2013 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haten op 9gag is niet echt succesvol in dit topic.Sommigen proberen het nog, maar er zijn hier genoeg mensen die het wél leuk vinden en de heisa er omheen niet snappen.
Hehehe eet smakelijk!quote:Op maandag 29 april 2013 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
Rijst met kippendijen en een glas cola voor mijn neus.![]()
Morph mag zijn show wat mij betreft beginnen
Ik zit met een bord met garnalen en mihoen en ook een colaquote:Op maandag 29 april 2013 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
Eet smakelijk! Ik begin zoquote:Op maandag 29 april 2013 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik tune heel ff in
Straks gaan de jongens nog ff gamen
En hoi vanaf mijn nieuwe telefoon![]()
Oohh nieuwe gadgetquote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik tune heel ff in
Straks gaan de jongens nog ff gamen
En hoi vanaf mijn nieuwe telefoon![]()
zonder zachte G...waar komt u vandaan danquote:Op maandag 29 april 2013 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gezellig
Alleen mn mic werkt niet goed, dus mijn stem (zonder zachte g) horen jullie een andere keer
Dordrecht van oorsprongquote:Op maandag 29 april 2013 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
zonder zachte G...waar komt u vandaan dan
Doedelzakkenquote:Op maandag 29 april 2013 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Horen we iets? We gaan wel gelijk knallenMaar wordt ook nog rustiger
Zwarte, wel de 4Gquote:
Doedelzakkenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klinkt de muziek ook goed? Heb al mn downloads uitgezet
quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
volbeatquote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:
Je mag blij zijn dat je nog hoortquote:Op maandag 29 april 2013 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]dit gaat nog wel, maar ik ben ooit naar een muziekconcours geweest....na 4u doedelzakken heb ik ze wel genoeg gehoord voor de rest van mijn leven
Nicequote:
Die verdomde katten ook altijdquote:Op maandag 29 april 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
Ik heb net mijn voet verzwikt met die kut kat zoeken, doet best pijn
Hij ligt nog tussen de handdoekenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
20.30 is die toespraak van Trix toch?
WTF! Lake Gay?quote:Op maandag 29 april 2013 19:07 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Lake Hillier, is a lake on Middle Island, the largest of the islands and islets that make up the Recherche Archipelago, Western Australia. The most notable feature of this lake is its pink color.
Pink dippin'quote:
quote:
Wat?quote:
Ja.quote:
Zie ik hier een mede-doedelzakmuziekwaardeerder?quote:
Jazekerquote:Op maandag 29 april 2013 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie ik hier een mede-doedelzakmuziekwaardeerder?
quote:Op maandag 29 april 2013 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie ik hier een mede-doedelzakmuziekwaardeerder?
Ja al zijn die nu beetje dance gewordenquote:Op maandag 29 april 2013 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Korn maakt er ook altijd goed gebruik van!
Hij ligt in een handdoek. Trek je conclusiesquote:
Toen ie bij de chinees de keuken inliep nog wel.quote:Op maandag 29 april 2013 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar of-ie nog steeds leeft is een tweede!
quote:Op maandag 29 april 2013 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja al zijn die nu beetje dance geworden
Zag laatst een blu-ray van ze. Klonk volgens mij als dubstep. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 april 2013 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
-O - Dat....fucking...MEEN....je...
Oh, how the mighty have fallen!
Ja, stom beestquote:
Dubstep kan ik wel waarderen, maar Korn die naar Dubstep klinkt???quote:Op maandag 29 april 2013 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zag laatst een blu-ray van ze. Klonk volgens mij als dubstep. Verschrikkelijk.
Ik weet niet precies. Ben niet into dance muziekquote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dubstep kan ik wel waarderen, maar Korn die naar Dubstep klinkt???
Dat ie weg moest vanavond en niet kon draaienquote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef Melting het volgende:
Voor wie de show van Viro gehoord heeft, wat was zijn verrassing?
Zijn afwezigheid!quote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef Melting het volgende:
Dat hij niet heeft gedraaidquote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef Melting het volgende:
De verrassing was dat hij niet draaidequote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef Melting het volgende:
Geef toe...die zag je niet aankomenquote:
quote:
dat die al de hele tijd in de wasmand lag?quote:Op maandag 29 april 2013 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij ligt in een handdoek. Trek je conclusies
U wint de 33,2 miljoen!quote:Op maandag 29 april 2013 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat die al de hele tijd in de wasmand lag?
Iets hoger.quote:Op maandag 29 april 2013 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat die al de hele tijd in de wasmand lag?
quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef ToT het volgende:
Er zei net iemand onder het gamen dat-ie Game of thrones ging kijken.
Ik zei dat het hier zo echt een game of the throne is hier in Nederland.
quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef ToT het volgende:
Er zei net iemand onder het gamen dat-ie Game of thrones ging kijken.
Ik zei dat het hier zo echt een game of the throne is hier in Nederland.
quote:Iron Maiden is een metalband die in 1975 werd opgericht in Londen. De groep wordt vaak gezien als een van de meest kenmerkende en invloedrijke van hun stroming in het heavymetalgenre: de new wave of British heavy metal.
ik vind metal leukquote:
Ja die lui steeds echt "WTF?" als ik iets over de troonopvolging zeg. Zijn voornamelijk Canadezen en ze denken steeds dat ik er ook eentje ben!quote:
Volgens Cee klopt dit alleen is er 1 moord en dat is op het Koningsliedquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vind metal leuk
dan houd ik gewoon niet zo van dat gegrunt
Die domme buitenlandersquote:Op maandag 29 april 2013 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die lui steeds echt "WTF?" als ik iets over de troonopvolging zeg. Zijn voornamelijk Canadezen en ze denken steeds dat ik er ook eentje ben!
Vervolgens schrikken ze weer en denken ze dat Charles eindelijk koning gaat worden!
Dan vind ik dus eigenlijk alleen maar hardcore vreselijkquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vind metal leuk
dan houd ik gewoon niet zo van dat gegrunt
of over ongeveer 40 secquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had een ex die altijd zo heerlijk subtiel voor haar mening kon uit komen he!
Een paar nummers die me echt regelrecht in m'n flikker raken hebben soms stukken met gegrunt er in.
Zij: "Grunten vind ik zo iets van dat ze een boer laten en vervolgens zeggen: Huhuhu, ik heb een liedje gezongen!"
Happy Hardcore vind ik wel cool, gewoon omdat het zo slecht is. Pure hardcorequote:Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan vind ik dus eigenlijk alleen maar hardcore vreselijk![]()
Al jaren fan van een metalband...nou ja fan, leuk om de nummers te horen
quote:
Wel gek, normaal heeft hij oorpijnquote:Op maandag 29 april 2013 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen heeft Phil een klein beetje keelpijn!
quote:Op maandag 29 april 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]goh wat klinkt Phill beroerd...
*gaat phill collins bakje honing brengen
Ja al die top40 zut uit mijn tienerjaren is wel grappig, maar echte hardcore kan ik helemaal niets mee, behalve hoofdpijn van krijgenquote:Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Happy Hardcore vind ik wel cool, gewoon omdat het zo slecht is. Pure hardcoreHappy Hardcore is ook een groot stuk jeugdsentiment.
Helemaal mee eens! Je brengt me op een idee, binnenkort 90's Classic showquote:Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja al die top40 zut uit mijn tienerjaren is wel grappig, maar echte hardcore kan ik helemaal niets mee, behalve hoofdpijn van krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Bazenspel hoor!quote:Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef Kally het volgende:
Ik krijg een game verzoek van jongste via FB, Bad Nerd, wtf
quote:Op maandag 29 april 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
Deze toonhoogte is voor mij ook niet te doen om mee te zingenDit kan ik dan juist weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Whehehequote:
Altijdquote:Op maandag 29 april 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
ikheb trouwens een idee voor een muziekspelletjes show voor over een weekje ofzo
zouden jullie daar zin in hebben ?
Spelletjesshows zijn leukquote:Op maandag 29 april 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
ikheb trouwens een idee voor een muziekspelletjes show voor over een weekje ofzo
Ik kom dan toch weer uit op een kruising tussen de teletubbies en alvin and the chipmunksquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:33 schreef ToT het volgende:
Ik zei tegen die lui in dat spel ook dat het koningslied echt een ramp was, vol met grammaticale fouten en dat het voor geen meter klonk.
Een Amerikaan: "Well in my country we also have enough horrible songs!"
Ik: "Dude, over here we also have Nicki Minaj."
Hij: "My condolences"
ja ga k liedjes knippen'à la snipperhit en teksten vertalen enzoquote:
Ik Joplinquote:
I'm inquote:Op maandag 29 april 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ga k liedjes knippen'à la snipperhit en teksten vertalen enzo
En vervolgens typisch Amerikaans: "Actually that's a good thing: if WE have to suffer, EVERYBODY has to suffer!"quote:
Uiteraardquote:Op maandag 29 april 2013 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En vervolgens typisch Amerikaans: "Actually that's a good thing: if WE have to suffer, EVERYBODY has to suffer!"
Volgende week vrij, ga ik eens een paar uur aan besteden.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En vervolgens typisch Amerikaans: "Actually that's a good thing: if WE have to suffer, EVERYBODY has to suffer!"
quote:Op maandag 29 april 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende week vrij, ga ik eens een paar uur aan besteden.
Mijn idee heeft wel een Uccie-kronkel-twist...maar dat wordt dan wel de bonusvraag
Nee dat komt wel goed, ik heb 2 weken vrijquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat komt wel goed, ik heb 2 weken vrij
dus dan moeten wij elkaar niet zien in dit topic overdagquote:Op maandag 29 april 2013 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ben woensdag vrij en volgende week do en vr, dan knallen
Ik was toen groot fanquote:Op maandag 29 april 2013 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, ze hebben wel wat aardige nummers, maar ik ben er verder niet echt dol op.
quote:Op maandag 29 april 2013 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Melting, ik sluit mn show af met een vaut nummer
quote:Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef Kally het volgende:
Damn, ik kan bijna niet op mijn voet staan
quote:
Is toch ook rockquote:
Nummer is wat zachter opgenomen idd.quote:
Ik begin er eindelijk aan te wennenquote:Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar vandaag draai ik geen Voute deuntjes.
Ohja, nouja maakt niet uitquote:Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar vandaag draai ik geen Voute deuntjes.
hoe vond je mijn zippyquote:
Nee, met zoeken klapte hij dubbelquote:
Die moet ik nog luisterenquote:
Nou.... vooruit dan... een paar.quote:
Als ze te fout zijn, luister ik even Uc's zippy, is ook fout maar daar kan ik op zeker om lachenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze te fout zijn, luister ik even Uc's zippy, is ook fout maar daar kan ik op zeker om lachen
smack my bitch up, in the Cartman versiequote:
Wil ik ook. Wil ik ook. Wil ik ook.quote:Op maandag 29 april 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
smack my bitch up, in the Cartman versie
Dit dus.... Mag ik?quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil ik ook. Wil ik ook. Wil ik ook.
quote:Op maandag 29 april 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
smack my bitch up, in the Cartman versie
quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil ik ook. Wil ik ook. Wil ik ook.
Oh wacht...dan heb ik Smack my Btch mss ookquote:
Symphiequote:
quote:
Die draai ik in m'n volgende Vout show.quote:
Nu moet ik wel luisterenquote:Op maandag 29 april 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Die draai ik in m'n volgende Vout show.
Mag ik ookquote:
Die zit zelfs in de boyband show lijstquote:
Johquote:Op maandag 29 april 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zit zelfs in de boyband show lijst
Haha ja en terecht!quote:Op maandag 29 april 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zit zelfs in de boyband show lijst
quote:Op maandag 29 april 2013 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks George Michael! We weten nu iig naar welk meer hij op vakantie gaat
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
Dit klinkt zoveel beter dan het origineel
Beetje popmetal stem, maar zeker wel mee eens!quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
Dit klinkt zoveel beter dan het origineel
quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
ja ik ga smack my bitch up ook even zippen
Hallo, GM isquote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stiekem vind ik het origineel wel een tof nummer
Ja lekker zn kontje verkopen in elk openbaar toiletquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
ja ik ga smack my bitch up ook even zippen
Heb ik weinig last van, ik hoef alleen zijn nummers te luisterenquote:Op maandag 29 april 2013 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja lekker zn kontje verkopen in elk openbaar toilet
Het relatief "nieuwere" werk zoals Older en As enzo vind ik masterlijk, maar Father figure en een aantal anderen ook echt wel!quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het relatief "nieuwere" werk zoals Older en As enzo vind ik masterlijk, maar Father figure en een aantal anderen ook echt wel!
Das waar. Zolang je zijn muziek alleen hoort is het wel aan te horenquote:Op maandag 29 april 2013 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik weinig last van, ik hoef alleen zijn nummers te luisteren
Ja note!quote:Op maandag 29 april 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
snel allemaal klikken: --
over 2 minuten haal ik 'm weer weg :p
25 gradenquote:Op maandag 29 april 2013 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij is het in Nederland warmer dan hier
Zei meneer ikke ikke kkequote:
Hoe warm/koud is het dan nu in Portugal?quote:Op maandag 29 april 2013 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij is het in Nederland warmer dan hier
quote:Op maandag 29 april 2013 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag ze ¤4,50 lappen om te kijken of dat geen bluf is!
Als ik niet meer in kan loggen merk ik dat vanzelf welquote:Op maandag 29 april 2013 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag ze ¤4,50 lappen om te kijken of dat geen bluf is!
Te.quote:Op maandag 29 april 2013 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe warm/koud is het dan nu in Portugal?
Ach ik heb er 11, waaronder meer lieve dan slechte notesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |