Oh jammer! Te druk met het sociale leven?quote:Op maandag 29 april 2013 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk, zoals ToT zegt, op de roosterzaken. Maar ik denk niet dat ik heel binnenkort weer ga draaien. De komende tijd ben ik sowieso van plan te stoppen met FOK!.
Dat ook. Maar ik ben FOK! ook gewoon even zatquote:Op maandag 29 april 2013 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh jammer! Te druk met het sociale leven?
Duidelijkquote:Op maandag 29 april 2013 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik ben FOK! ook gewoon even zat. Ik was de afgelopen weken al weinig tot helemaal niet online en ik heb weinig zin om weer actief te gaan FOK!en op dit moment.
Oh, dat zou heel goed kunnen, daarom zeg ik ook 'voor nu' en niet dat ik voor altijd stop met FOK!quote:Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
DuidelijkOoit zul je de radio weer missen, net zoals ik
quote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou heel goed kunnen, daarom zeg ik ook 'voor nu' en niet dat ik voor altijd stop met FOK!.
quote:
DJ zijdezacht zou gaarne draaien maar heeft even andere dingen aan haar hoofd. Misschien over een maandje ofzo als ik verhuisd ben en de wereld in een wat rustiger vaarwater komt.quote:Op maandag 29 april 2013 18:25 schreef ToT het volgende:
De DJ's worden binnenkort ook opgeschoond; mensen die de afgelopen 2 jaar niet minstens 2x gedraaid hebben krijgen een berichtje of ze nog hun inlog willen laten bestaan.
Het lijstje van "Blondie, Broertje, cable, EggsTC, Faithy, Fokker89, Freak, Haan, Jofu, Kikkervisje, Lola, Lompehork, Luke, maisnon, Meow, miniem, Monopoly, Morph, Mr-Green, Nater, Nine, pedaalemmer, Psy, Raffie, robdriessen, Rockiejj, Siep, sint, Stiffler, Symph, Tchock, TheConflict, ToT, ValHallen, Vout, WebHawk, Wicked, Zijdezacht, Zwab, 1marcelfilms" is ook niet helemaal meer up-to-date.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
DJ zijdezacht zou gaarne draaien maar heeft even andere dingen aan haar hoofd. Misschien over een maandje ofzo als ik verhuisd ben en de wereld in een wat rustiger vaarwater komt.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
DJ zijdezacht zou gaarne draaien maar heeft even andere dingen aan haar hoofd. Misschien over een maandje ofzo als ik verhuisd ben en de wereld in een wat rustiger vaarwater komt.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb helemaal gemist dat jij mod bent
Donequote:Op maandag 29 april 2013 18:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je mag me hier alsnog welkom heten
http://forum.fok.nl/topic/1950564
quote:Op maandag 29 april 2013 18:49 schreef ToT het volgende:
Zoek de overeenkomsten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten op 9gag is niet echt succesvol in dit topic.quote:
Ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op maandag 29 april 2013 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haten op 9gag is niet echt succesvol in dit topic.Sommigen proberen het nog, maar er zijn hier genoeg mensen die het wél leuk vinden en de heisa er omheen niet snappen.
Hehehe eet smakelijk!quote:Op maandag 29 april 2013 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
Rijst met kippendijen en een glas cola voor mijn neus.![]()
Morph mag zijn show wat mij betreft beginnen
Ik zit met een bord met garnalen en mihoen en ook een colaquote:Op maandag 29 april 2013 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
Eet smakelijk! Ik begin zoquote:Op maandag 29 april 2013 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik tune heel ff in
Straks gaan de jongens nog ff gamen
En hoi vanaf mijn nieuwe telefoon![]()
Oohh nieuwe gadgetquote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik tune heel ff in
Straks gaan de jongens nog ff gamen
En hoi vanaf mijn nieuwe telefoon![]()
zonder zachte G...waar komt u vandaan danquote:Op maandag 29 april 2013 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gezellig
Alleen mn mic werkt niet goed, dus mijn stem (zonder zachte g) horen jullie een andere keer
Dordrecht van oorsprongquote:Op maandag 29 april 2013 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
zonder zachte G...waar komt u vandaan dan
Doedelzakkenquote:Op maandag 29 april 2013 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Horen we iets? We gaan wel gelijk knallenMaar wordt ook nog rustiger
Zwarte, wel de 4Gquote:
Doedelzakkenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klinkt de muziek ook goed? Heb al mn downloads uitgezet
quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
volbeatquote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:
Je mag blij zijn dat je nog hoortquote:Op maandag 29 april 2013 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]dit gaat nog wel, maar ik ben ooit naar een muziekconcours geweest....na 4u doedelzakken heb ik ze wel genoeg gehoord voor de rest van mijn leven
Nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |