Dan vind ik dus eigenlijk alleen maar hardcore vreselijkquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vind metal leuk
dan houd ik gewoon niet zo van dat gegrunt
of over ongeveer 40 secquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had een ex die altijd zo heerlijk subtiel voor haar mening kon uit komen he!
Een paar nummers die me echt regelrecht in m'n flikker raken hebben soms stukken met gegrunt er in.
Zij: "Grunten vind ik zo iets van dat ze een boer laten en vervolgens zeggen: Huhuhu, ik heb een liedje gezongen!"
Happy Hardcore vind ik wel cool, gewoon omdat het zo slecht is. Pure hardcorequote:Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan vind ik dus eigenlijk alleen maar hardcore vreselijk![]()
Al jaren fan van een metalband...nou ja fan, leuk om de nummers te horen
quote:
Wel gek, normaal heeft hij oorpijnquote:Op maandag 29 april 2013 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen heeft Phil een klein beetje keelpijn!
quote:Op maandag 29 april 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]goh wat klinkt Phill beroerd...
*gaat phill collins bakje honing brengen
Ja al die top40 zut uit mijn tienerjaren is wel grappig, maar echte hardcore kan ik helemaal niets mee, behalve hoofdpijn van krijgenquote:Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Happy Hardcore vind ik wel cool, gewoon omdat het zo slecht is. Pure hardcoreHappy Hardcore is ook een groot stuk jeugdsentiment.
Helemaal mee eens! Je brengt me op een idee, binnenkort 90's Classic showquote:Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja al die top40 zut uit mijn tienerjaren is wel grappig, maar echte hardcore kan ik helemaal niets mee, behalve hoofdpijn van krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Bazenspel hoor!quote:Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef Kally het volgende:
Ik krijg een game verzoek van jongste via FB, Bad Nerd, wtf
quote:Op maandag 29 april 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
Deze toonhoogte is voor mij ook niet te doen om mee te zingenDit kan ik dan juist weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Whehehequote:
Altijdquote:Op maandag 29 april 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
ikheb trouwens een idee voor een muziekspelletjes show voor over een weekje ofzo
zouden jullie daar zin in hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |