Waarom nu nog?quote:Op maandag 29 april 2013 15:53 schreef Norrage het volgende:
Ga donderdag een praatje houden over mijn afstuderen. poeh, dat is al zo lang geleden zeg
quote:Op maandag 29 april 2013 15:50 schreef Felagund het volgende:
Zojuist ook begonnen aan mijn eerste paper van mijn Phd. Nog alleen niet zeker waar heen ik hem heen stuur, de stichting waaruit ik wordt betaald wil het artikel open access gepubliceerd hebben. Maar daar is volgens mij ook geld voor.
Als lunchpraatje (jij zult daar wel bekend mee zijnquote:
Ik hoop die van mij er vrij snel er door heen te krijgen, ik heb al een redelijk goede planning wat ik wil schrijven. De vraag is alleen ik het binnen de gratis 14 pagina's kan houden. Ik denk dat ik überhaupt teveel heb voor 1 paper en wat moet gaan schrappen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn paper wordt nu door mijn co-auteurs gelezen. Ik had ze tot afgelopen vrijdag gegeven maar dat hebben ze natuurlijk niet gehaaldIk hoop dat ik volgende week kan submitten...deze week zit er niet in want ze zijn allemaal op vakantie
Maar je zit er toch al 1,5 jaar? Dan hadden ze het ook wel eerder kunnen vragen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als lunchpraatje (jij zult daar wel bekend mee zijn)
Nouja, je geeft je eerste lunchpraatje na 1.5 jaarquote:Op maandag 29 april 2013 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar je zit er toch al 1,5 jaar? Dan hadden ze het ook wel eerder kunnen vragen.
Ja ze doen nu wat meer hun best om ook die luie studenten erheen te schoppenquote:Op maandag 29 april 2013 16:12 schreef Felagund het volgende:
Ah, op die fiets. Ik ging eigenlijk nooit naar die lunchpraatjes, ik ben er maar 1 of 2 keer geweest als student.
Dan maar even een plaatje ter afleiding. Misschien bij sommige van jullie wel bekend:quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is het stil iedereen aan het schrijven.. Ik heb mijn stukjes op fok een beetje verzaakt heb er 2 klaar liggen die ik nog even moet typen![]()
vanaf volgende week maar weer proberen elke week er 1 te plaatsen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Dan maar even een plaatje ter afleiding. Misschien bij sommige van jullie wel bekend:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Dan maar even een plaatje ter afleiding. Misschien bij sommige van jullie wel bekend:
[ afbeelding ]
Top! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb net de accepatie van m'n eerste artikel binnengekregen. Het begon als MA-thesis, maar nu is het een single-author artikel in een journal dat in de top 7 staat in m'n vakgebied!![]()
![]()
Ik zit nu in het derde jaar. Maar, ik denk niet dat dit artikel deel uit gaat maken van m'n PhD....quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef Felagund het volgende:
Zijn er zoveel tijdschriften in je vakgebied.
Hoe lang ben je eigenlijk al bezig met je PhD?
Top 10% zelfs, je prof zal trots zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Van de journal website: 9 out of 149 in Political Science and 7 out of 81 in International Relations
Men, ik ben blij!
Die is een echte Zweed, ik liet hem de mail zien, en hij zei "mooi", en dat was het einde van het gesprek...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef papernote het volgende:
[..]
Top 10% zelfs, je prof zal trots zijn.
Hij of zij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die is een echte Zweed, ik liet hem de mail zien, en hij zij "mooi".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |