Beetje flauw.quote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Heb me prima vermaakt. Werd alleen niet uitgenodigd om daarna in Santé verder te gaan (niet dat ik was gegaan, maar het viel me zo op).
Een Iers/NLse vriendin uit Terneuzen moest ook altijd speciaal doen met die uitspraak. We negeerden haar maarquote:Op maandag 29 april 2013 14:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Als Guinnesdrinker zeg je toch Slainté..
Niet haten op Ieren he!quote:Op maandag 29 april 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een Iers/NLse vriendin uit Terneuzen moest ook altijd speciaal doen met die uitspraak. We negeerden haar maar
Doe ik niet, alleen op het feit dat ze ons tot in den uitentreure zat te "verbeteren"quote:
Mooi zuipfeestquote:
Bloedrood? \m/quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef rulerofdeath het volgende:
Waarom ben ik oranje? Ik wil rood zijn
hell yeah \m/quote:
die protesterende lui die opgepakt worden/niks mogen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind trouwens het optreden van de politie echt belachelijk. ik steun die acties niet, maar dit geeft wel aan hoe het er voor staat in nederland. we zijn gewoon hetzelfde als rusland.
ja, daar had ik het overquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die protesterende lui die opgepakt worden/niks mogen?
maar het meest rare vind ik in feite nog dat ze 'direct' weer vrij gelaten zijn. en dat de politie excuses aanbied.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
tsja, was te verwachten dat er zo kleinzerig gedaan ging worden; ondanks dat we NL altijd als een 'vrij' land bestempelen waar iedereen zijn/haar mening mag uiten...
karin was er niet rouwig om dat er vanuit drenthe geen inbreng wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Lee Towers met z'n gouden microfoon
"in Drenthe en Limburg is er niet meegezongen, vanwege gebrek aan belangstelling"
gewoon naaierij van de politie, niks anders...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het meest rare vind ik in feite nog dat ze 'direct' weer vrij gelaten zijn. en dat de politie excuses aanbied.
dat is hetzelfde als ik zometeen m'n spare-ribs op ga eten en als ik de buik vol heb het varken m'n excuses aanbieden voor het slachten/opeten.
quote:Als 10.000 apen op 10.000 typmachines in theorie de werken van shakespear zouden kunnen schrijven, dan zouden we met 15.000.000 geschoolde mensen toch best een liedje van 3 minuten moeten kunnen schrijven. Maar na het koningslieddrama zie ik het somber in.
ja, ze doen het er gewoon om.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon naaierij van de politie, niks anders...
fobo bedoel je?quote:
hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ze doen het er gewoon om.
kun je er iets tegen doen als je geen vertrouwen meer hebt in het politie-apparaat van tegenwoordig?
gewoon een vraag wat zo in me opkwam.
FB = Facebookquote:
nou, stel: ik heb totaal geen vertrouwen meer in de politie (nu komt dat redelijk in de buurt van de waarheid). Ze doen niks voor mij, en waarom zou ik wel naar hun moeten luisteren?quote:
ow, dat heb ik niet en zodoende kwam FB niet als facebook doorquote:[..]
FB = Facebook
wanneer kom je met hun in aanraking dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, stel: ik heb totaal geen vertrouwen meer in de politie (nu komt dat redelijk in de buurt van de waarheid). Ze doen niks voor mij, en waarom zou ik wel naar hun moeten luisteren?
[..]
ow, dat heb ik niet en zodoende kwam FB niet als facebook door
als mijn autoradio gegapt wordt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer kom je met hun in aanraking dan?
quote:In een paniekreactie probeerde de politie volgens Smeets in al deze gevallen iets in de kiem te smoren. "Dan kijken ze later wel of ze het goed hebben gedaan. Maar je moet als politie juist eerst kijken of je iets goed doet. We geven de politie verregaande bevoegdheden en dan moet je erop kunnen vertrouwen dat ze die niet misbruikt."
ik begrijp je standpunt, denk dat heel veel mensen hetzelfde idee hebben over de politie...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als mijn autoradio gegapt wordt.
als ik te hard rij
ja, juist die laatste zinquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
op de FrontPage staat ergens, bij de updates van dat bericht;
[..]
dit is gewoon de grens opzoeken en ze gooien het natuurlijk allemaal op "voorzorgsmaatregelen". maar dit is overduidelijk een bewuste actie geweest, inderdaad misbruik van hun bevoegdheden...quote:
vandaag is een goeie test om te zien hoe ver ze hun macht kunnen (ge)/(mis) bruiken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit is gewoon de grens opzoeken en ze gooien het natuurlijk allemaal op "voorzorgsmaatregelen". maar dit is overduidelijk een bewuste actie geweest, inderdaad misbruik van hun bevoegdheden...
Sterkte aan de nabestaandenquote:
Bayern - Barca of je eigen team?quote:
iddquote:
Eigen teamquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bayern - Barca of je eigen team?
Ze zeggen het!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Koninginnenacht/dag allemaal overleefd?
\m/quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bas en D waren hier vanmiddag nog even
Ja heb ik wel, maar msn was zoveel makkelijkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.addictivetips.(...)-switching-to-skype/
Skype![]()
had ik dit maar eerder gelezen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.addictivetips.(...)-switching-to-skype/
Skype![]()
had jij die update naar Skype al geïnstalleerd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik inspecteerde die link nog een keer dankzij Remco's reactieHeldendownload
Nope, ik had skype al, dus was niet nodigquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had jij die update naar Skype al geïnstalleerd?
hoe engquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef Kreator het volgende:
Was het maar waar.. Nee, dit is mijn nieuwe strategie. Vrolijkheid.
De strategie om nog meer vrienden op Fok te maken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was het maar waar.. Nee, dit is mijn nieuwe strategie. Vrolijkheid.
Levensstrategie natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De strategie om nog meer vrienden op Fok te maken?
Heb t ook wel eens geprobeerd.. hielp even. Maar werd mezelf al snel zatquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef Kreator het volgende:
Nee, dit is mijn nieuwe strategie. Vrolijkheid.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t ook wel eens geprobeerd.. hielp even. Maar werd mezelf al snel zat
Mooi toch? En dan aan het eind vol in de ankers voor die heerlijke linker!quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ik zit hier trouwens aan de lambertus Buddestraat en af en toe is het net het rechte eind van circuitpark zandvoort.. Gemiddeld toch wel 70 met elke dag een paar toppers van dik over de 120.
Wordt regelmatig gelaserd hier. En het is smal met fietsers en zijstraten. Harder dan 90/100 rij ik hier zelden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi toch? En dan aan het eind vol in de ankers voor die heerlijke linker!
Saai man. Je ballen! Waar zijn ze?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wordt regelmatig gelaserd hier. En het is smal met fietsers en zijstraten. Harder dan 90/100 rij ik hier zelden.
Ik probeer dan altijd te slalommen tussen de supposten en verkeersregelaars door als ik gezopen heb. Gaat niet altijd even goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Afgelopen zondag na Twente heb ik daar 140 km/u gehaald. Lekker man. Tijdens de wedstrijd 6 halve liters Lentebok in de mik gieten, cd van The Prodigy in de speler en gaan!
Het mag allemaal! Maar o wee als je na de wedstrijd buiten de Veste loopt met een plastic bekertje met 10 cl bier!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik probeer dan altijd te slalommen tussen de supposten en verkeersregelaars door als ik gezopen heb. Gaat niet altijd even goed.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
bijna weekend/weekje vakantie
En toen ging je op zijn gezicht zitten? Naakt...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Had laatst een vriend van op bezoek en bleef slapen. Hij knarsetanddeMen wat is dat een fucked up geluid
Een kroegscharrel.quote:
Ben ik uit bed gestapt en op de bank gaan uitbrakkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
En toen ging je op zijn gezicht zitten? Naakt...
Ik zie ze zelden. Maar misschien heb jij een andere smaak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:25 schreef Kreator het volgende:
Komen er ook lekkere wijven in je kroeg?.
Nu ja. tieten, ademhalen, niet te slim. Beetje makkelijk mogen ze ook wel zijn. Meer wensen heb ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden. Maar misschien heb jij een andere smaak.
Die komen er genoegquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
Nu ja. tieten, ademhalen, niet te slim. Beetje makkelijk mogen ze ook wel zijn. Meer wensen heb ik niet.
Het is een kroegscharrel.. maar had ook kennis neer kunnen zetten. Boeiend hoe ik het noem. Maar zeker niet mijn vriend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Hij was ooit een kroegscharrel, maar inmiddels een vriend? Of was het een kroegscharrel en nu je vriend?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Al weet ik nu niet of je mij nu indirect beledigt![]()
neuh. beetje helpen op de hoevequote:
Tussen 19 en 24 uur is goedkopietijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Kreator het volgende:
. Niet bewust ieg,
.
Vanavond zou best kunnen. Afhankelijk van hoe laat.
Vanaf hoe laat ben jij er? Ik kan vanaf een uur of half 8 of 8.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tussen 19 en 24 uur is goedkopietijd.en vanaf 20uur ofzo wordt het beetje drukker
Het was me niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is een kroegscharrel.. maar had ook kennis neer kunnen zetten. Boeiend hoe ik het noem. Maar zeker niet mijn vriend.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tussen de 14 en de 50. Wil wel een beetje eisen hebben.
Laat ik het anders zeggen:quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Wijven van 50 neuk ik liever als ik 80 ben.
Zorg ik wel dat ik er rond half 8 ben ongeveer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:
Vanaf hoe laat ben jij er? Ik kan vanaf een uur of half 8 of 8.
(en niet om te hosselen. Maar heb wel zin om de stad in te gaan)
Dat is wel herkenbaar. Had afgelopen vrijdag bijna Boxerbeffer stiekem onder de tafel gevingerd...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
van 8 tot 9: tussen de 16 en 24
van 9 tot 11: tussen de 16 en 38
vanaf 11: bzejfsdflkk....neuken?
Waar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg ik wel dat ik er rond half 8 ben ongeveer.
Herkenbaar. Al was het niet boxerbeffer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Had afgelopen vrijdag bijna Boxerbeffer stiekem onder de tafel gevingerd...
Volgende keer laat ik mijn telefoon trouwens thuis.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al was het niet boxerbeffer.
Dat zei je idd. Je had er al meteen spijt van.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Had kats de 'dochter' van W. een berichtje gestuurd. Of ze nog langs wilde komen.
Ik heb in 2 weken meer drank gehad dan het jaar ervoor. Fuck it.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Besef me ineens dat ik dus vanavond weer een drankje ga doenZo niet slim eigenlijk. Maar ach, wel gezellig
Ah, zelfs dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei je idd. Je had er al meteen spijt van.
Je bent ook wel een teasequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, zelfs dat weet ik niet meer.
Ach ja, fuck die shit. Beetje teasen mag.
Ik ben inmiddels redelijk vaak gefaald met dat soort dingen, dus ik maak me er niet zo heel erg druk meer om.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mezelf dat toch wel heb afgeleerd, dat dronken appen/smsen/whatever
Mooi juist. En dan de volgende dag teruglezen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mezelf dat toch wel heb afgeleerd, dat dronken appen/smsen/whatever
Ow dat zeker, maar tis niet altijd even leuk voor de ontvangende partijquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Kreator het volgende:
Mooi juist. En dan de volgende dag teruglezen.
Ik ontvang ze midden in de nacht ook liever niet nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat zeker, maar tis niet altijd even leuk voor de ontvangende partij![]()
Kan me herinneren dat niet iedereen het altijd op prijs stelde
Zal je de volgende keer herinneren aan het feit vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef Kreator het volgende:
Ik ontvang ze midden in de nacht ook liever niet nee..
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Kreator het volgende:
Mooi juist. En dan de volgende dag teruglezen.
Om die FB-chat?quote:
Zal wel meevallen. Die ziet natuurlijk een ¤-teken in haar ogen door haar dochter aan deze westerse kapitalist uit te huwelijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zag het weer voor me. Die moeder helemaal flippen natuurlijk.
pauzequote:
Wat hebbie in Enschede allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
maandagavond even naar het cafe in haaksbergen geweest, daarna met z'n zessen in een taxi (auto) naar enschede. geen taxi terug geregeld zodat we om 6 uur de eersten al zagen op de rommelmarkt. toen om 8 uur met z'n zessen in een vw fox terug gebracht naar haaksbergen.
en op koninginnedag zelf niks gedaan
we zijn even bij paddy's geweest. ik hoef daar niet zo snel weer heen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat hebbie in Enschede allemaal gedaan dan?
Paddy's moet dood.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we zijn even bij paddy's geweest. ik hoef daar niet zo snel weer heen.
Kan ik begrijpenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Babe.quote:
De Pimpelaar is beter. Je mag er echter niet roken, en ZEKER niet blowen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En barkrukken met ingebouwde fellatio-module, Tukker!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gratis onbeperkt bier en bittergarnituur. En als afscheidspresentje een BMW 760li...
Boodschappen. Eten. Bankhangen met Miss. Flesje wijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed.. dan nog fysio, eten en dan weer zuipen
Want?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef rulerofdeath het volgende:
het kon morgen nog wel eens een klotedag worden
een bult problemen bij een klant.quote:
Over het weekend tillen is geen optie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een bult problemen bij een klant.
en gelukkig niet allemaal verklaarbaar
dan heb ik vakantiequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Over het weekend tillen is geen optie?
Vond het destijds vrijdags een stuk leuker dan zaterdags. Geen idee, sfeer / mensen enzo denk ik.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ideaal dus!
"Maandag ben je de eerste!"
"Nou, vooruit..."
Maandag: "Waar blijft die gast nou?"
"t is wel een apart / anders publiek inderdaad,, des ondanks een prettige zaak naar mijn idee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Vond het destijds vrijdags een stuk leuker dan zaterdags. Geen idee, sfeer / mensen enzo denk ik.
Heb er genoeg leuke avonden gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Mdrop het volgende:
"t is wel een apart / anders publiek inderdaad,, des ondanks een prettige zaak naar mijn idee.
Denk dat ik voor 1 of andere salade ga ofzo. Zie het dan wel waar ik zin in hebquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Miss haar befaamde nachoschotel of zo, daar heb ik wel zin in.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Krijg mailtje van collega
Met het personeelsfeest, tegen het einde wou ik weg ivm de laatste bus. Collega blijft erop aandringen dat ik gewoon mee kan rijden met z'n taxi (bevriende collega). Dus nouja, geen probleem.
Krijg ik nu een mailtje van "ja ik heb hem een fles wiskey beloofd (voor de tijd al).. aangezien jullie hebben meegereden zullen we de kosten delen? "![]()
Een dvd van Udo Jurgens Live In Ahoy?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:06 schreef Kreator het volgende:
Ratel? Hoe laat moeten we bij je zijn en heb je nog cadeauwensen?.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Krijg mailtje van collega
Met het personeelsfeest, tegen het einde wou ik weg ivm de laatste bus. Collega blijft erop aandringen dat ik gewoon mee kan rijden met z'n taxi (bevriende collega). Dus nouja, geen probleem.
Krijg ik nu een mailtje van "ja ik heb hem een fles wiskey beloofd (voor de tijd al).. aangezien jullie hebben meegereden zullen we de kosten delen? "![]()
Een duo striptease gevolgd door 7 uur zwetende bootysex?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Een dvd van Udo Jurgens Live In Ahoy?
Ik weet niet of Ratel heel vrolijk wordt van mijn balg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een duo striptease gevolgd door 7 uur zwetende bootysex?.
[ afbeelding ]
en hier zien we Tukker en Krea het feestje openen. Ratel was er blij mee.
Wat een bazenburger.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:
http://eatthis.menshealth(...)77567#sharetagsfocus
wat 'n schooierquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Andere collega geeft aan "hoeveel kost het?"
Antwoord: "Ik moet het nog halen, ben er nog niet aan toegekomen. Jij mag ook wel een fles halen, heb je wat in je buurt waar je een fles kunt halen?"![]()
![]()
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:39 schreef Kreator het volgende:
7 biertjes, 4 wijn. 16 euro. Ik overleef het wel.
@Tukker Lady's night is wel wat voor jou.. Bijna gratis.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Klinkt goed!Moet ik dan als lady verkleed?
En je werd kletsnat wakker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:55 schreef Cue_ het volgende:
Het enge is dat ik ook nog over je gedroomd heb Krea
Was het nog wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:55 schreef Cue_ het volgende:
Het enge is dat ik ook nog over je gedroomd heb Krea
Nice... dan neem ik er wel 1 mee naar huis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We gaan in juli/augustus naar Belgrado!Je wist het nog niet... maar nu wel!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker smeert scheerschuim over borstkas, armen en benen...
quote:
Niet echt. ..quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:09 schreef Kreator het volgende:
Nice... dan neem ik er wel 1 mee naar huis.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:12 schreef Cue_ het volgende:
Niet echt. ..We gingen vanuit de kroeg een ijsje scoren bij van der Poel. Maar dat was ineens erg ver lopen en we kwamen uiteindelijk uit bij een andere kraam
Ik doe niet aan verzinnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:13 schreef Kreator het volgende:
. Ik had tenminste gehooopt dat je nog wat stomende seks zou verzinnen...
Ik neem het dochtertje van mijn mattie wel mee. 6 jaar oud, kan mooi in een hoekje met Duplo spelen terwijl ik min of meer 'gratis' sjikker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je mag ook gewoon een grietje meenemen
Cue dacht dat er niks achter zat gisteravond, maar in feite was het een sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit bij hem min of meer in het (half Hongaarse) bloed.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Kreator het volgende:
Cue dacht dat er niks achter zat gisteravond, maar in feite was het een sollicitatiegesprek.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:25 schreef Kreator het volgende:
De grootste club is Ferencváros, maar die hebben groen-wit..
No shit. Bestaat al wel 114 jaar en hun grootste internationale aartsvijand is Ajax. Altijd goed...quote:
Dan is het een oké club.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
No shit. Bestaat al wel 114 jaar en hun grootste internationale aartsvijand is Ajax. Altijd goed...
Wat doe je nu voor werk dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:01 schreef Redbaron het volgende:
klopt, was. nu tijdelijk niet meer en met een beetje geluk straks weer contract
Ga dan lekker met elkaar neuken vanavond!quote:
Hij is oud en brakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Ga dan lekker met elkaar neuken vanavond!Het is lekker weer, dus... lekker met die bezwete lichamen in de weer!
chauffeur gewoon, invallen voor oud collega in de ziektewet.. Beetje op Denemarken rijdenquote:
Je moet hem ook teasen. Dan krijgt ie vanzelf zin.quote:
Ah oké. Nice toch? Denemarken is oké.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
chauffeur gewoon, invallen voor oud collega in de ziektewet.. Beetje op Denemarken rijden
Ze vindt me oud en brak.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga dan lekker met elkaar neuken vanavond!Het is lekker weer, dus... lekker met die bezwete lichamen in de weer!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
Gooide mijn collega net in de container.
Toch maar weer ff eruit gevist. Scheelt weer vegen in de tuin.
[ afbeelding ]
Ik heb van die gare grindtegels. En dan wel aardig wat m2. Met de hand vegen schiet niet op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wauser heeft er ook één. Voor 10m2 tuin.
Vanavond bieren met een mattie, morgen chillen met Miss en voor zondag weet ik het nog niet.quote:
Gronau?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een duo striptease gevolgd door 7 uur zwetende bootysex?.
[ afbeelding ]
en hier zien we Tukker en Krea het feestje openen. Ratel was er blij mee.
Hoi Cuequote:
Wat heb je uitgevreten dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar mag ik niet meer komen van Miss.
Ik weinig, maar mijn biermattie wil wel eens (schaamteloos) wat raar doen als ie teveel opheeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Cue
[..]
Wat heb je uitgevreten dan?
quote:
Hoi Kreaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij zijn van de partij!
Goedemorgen,, boobies..
Kontneuknquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
KONTNEUK'N!
Jizzt, kom er maar in!
(in het topic dan hè)
Scheelt je een hoop werk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:04 schreef Kreator het volgende:
Tukker, ik heb Microsoft gewoon even gebeld.
"neuh hoeft niet joh. Zie dat jullie het goed voor elkaar hebben met open value subscription.".
Kip aan 't spit!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |