Om die FB-chat?quote:
Zal wel meevallen. Die ziet natuurlijk een ¤-teken in haar ogen door haar dochter aan deze westerse kapitalist uit te huwelijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zag het weer voor me. Die moeder helemaal flippen natuurlijk.
pauzequote:
Wat hebbie in Enschede allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
maandagavond even naar het cafe in haaksbergen geweest, daarna met z'n zessen in een taxi (auto) naar enschede. geen taxi terug geregeld zodat we om 6 uur de eersten al zagen op de rommelmarkt. toen om 8 uur met z'n zessen in een vw fox terug gebracht naar haaksbergen.
en op koninginnedag zelf niks gedaan
we zijn even bij paddy's geweest. ik hoef daar niet zo snel weer heen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat hebbie in Enschede allemaal gedaan dan?
Paddy's moet dood.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we zijn even bij paddy's geweest. ik hoef daar niet zo snel weer heen.
Kan ik begrijpenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Babe.quote:
De Pimpelaar is beter. Je mag er echter niet roken, en ZEKER niet blowen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En barkrukken met ingebouwde fellatio-module, Tukker!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gratis onbeperkt bier en bittergarnituur. En als afscheidspresentje een BMW 760li...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |