Heb t ook wel eens geprobeerd.. hielp even. Maar werd mezelf al snel zatquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef Kreator het volgende:
Nee, dit is mijn nieuwe strategie. Vrolijkheid.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t ook wel eens geprobeerd.. hielp even. Maar werd mezelf al snel zat
Mooi toch? En dan aan het eind vol in de ankers voor die heerlijke linker!quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ik zit hier trouwens aan de lambertus Buddestraat en af en toe is het net het rechte eind van circuitpark zandvoort.. Gemiddeld toch wel 70 met elke dag een paar toppers van dik over de 120.
Wordt regelmatig gelaserd hier. En het is smal met fietsers en zijstraten. Harder dan 90/100 rij ik hier zelden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi toch? En dan aan het eind vol in de ankers voor die heerlijke linker!
Saai man. Je ballen! Waar zijn ze?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wordt regelmatig gelaserd hier. En het is smal met fietsers en zijstraten. Harder dan 90/100 rij ik hier zelden.
Ik probeer dan altijd te slalommen tussen de supposten en verkeersregelaars door als ik gezopen heb. Gaat niet altijd even goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Afgelopen zondag na Twente heb ik daar 140 km/u gehaald. Lekker man. Tijdens de wedstrijd 6 halve liters Lentebok in de mik gieten, cd van The Prodigy in de speler en gaan!
Het mag allemaal! Maar o wee als je na de wedstrijd buiten de Veste loopt met een plastic bekertje met 10 cl bier!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik probeer dan altijd te slalommen tussen de supposten en verkeersregelaars door als ik gezopen heb. Gaat niet altijd even goed.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
bijna weekend/weekje vakantie
En toen ging je op zijn gezicht zitten? Naakt...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Had laatst een vriend van op bezoek en bleef slapen. Hij knarsetanddeMen wat is dat een fucked up geluid
Een kroegscharrel.quote:
Ben ik uit bed gestapt en op de bank gaan uitbrakkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
En toen ging je op zijn gezicht zitten? Naakt...
Ik zie ze zelden. Maar misschien heb jij een andere smaak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:25 schreef Kreator het volgende:
Komen er ook lekkere wijven in je kroeg?.
Nu ja. tieten, ademhalen, niet te slim. Beetje makkelijk mogen ze ook wel zijn. Meer wensen heb ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden. Maar misschien heb jij een andere smaak.
Die komen er genoegquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
Nu ja. tieten, ademhalen, niet te slim. Beetje makkelijk mogen ze ook wel zijn. Meer wensen heb ik niet.
Het is een kroegscharrel.. maar had ook kennis neer kunnen zetten. Boeiend hoe ik het noem. Maar zeker niet mijn vriend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Hij was ooit een kroegscharrel, maar inmiddels een vriend? Of was het een kroegscharrel en nu je vriend?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Al weet ik nu niet of je mij nu indirect beledigt![]()
neuh. beetje helpen op de hoevequote:
Tussen 19 en 24 uur is goedkopietijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Kreator het volgende:
. Niet bewust ieg,
.
Vanavond zou best kunnen. Afhankelijk van hoe laat.
Vanaf hoe laat ben jij er? Ik kan vanaf een uur of half 8 of 8.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tussen 19 en 24 uur is goedkopietijd.en vanaf 20uur ofzo wordt het beetje drukker
Het was me niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is een kroegscharrel.. maar had ook kennis neer kunnen zetten. Boeiend hoe ik het noem. Maar zeker niet mijn vriend.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tussen de 14 en de 50. Wil wel een beetje eisen hebben.
Laat ik het anders zeggen:quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Wijven van 50 neuk ik liever als ik 80 ben.
Zorg ik wel dat ik er rond half 8 ben ongeveer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:
Vanaf hoe laat ben jij er? Ik kan vanaf een uur of half 8 of 8.
(en niet om te hosselen. Maar heb wel zin om de stad in te gaan)
Dat is wel herkenbaar. Had afgelopen vrijdag bijna Boxerbeffer stiekem onder de tafel gevingerd...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
van 8 tot 9: tussen de 16 en 24
van 9 tot 11: tussen de 16 en 38
vanaf 11: bzejfsdflkk....neuken?
Waar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg ik wel dat ik er rond half 8 ben ongeveer.
Herkenbaar. Al was het niet boxerbeffer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Had afgelopen vrijdag bijna Boxerbeffer stiekem onder de tafel gevingerd...
Volgende keer laat ik mijn telefoon trouwens thuis.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al was het niet boxerbeffer.
Dat zei je idd. Je had er al meteen spijt van.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Had kats de 'dochter' van W. een berichtje gestuurd. Of ze nog langs wilde komen.
Ik heb in 2 weken meer drank gehad dan het jaar ervoor. Fuck it.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Besef me ineens dat ik dus vanavond weer een drankje ga doenZo niet slim eigenlijk. Maar ach, wel gezellig
Ah, zelfs dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei je idd. Je had er al meteen spijt van.
Je bent ook wel een teasequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, zelfs dat weet ik niet meer.
Ach ja, fuck die shit. Beetje teasen mag.
Ik ben inmiddels redelijk vaak gefaald met dat soort dingen, dus ik maak me er niet zo heel erg druk meer om.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mezelf dat toch wel heb afgeleerd, dat dronken appen/smsen/whatever
Mooi juist. En dan de volgende dag teruglezen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mezelf dat toch wel heb afgeleerd, dat dronken appen/smsen/whatever
Ow dat zeker, maar tis niet altijd even leuk voor de ontvangende partijquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Kreator het volgende:
Mooi juist. En dan de volgende dag teruglezen.
Ik ontvang ze midden in de nacht ook liever niet nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat zeker, maar tis niet altijd even leuk voor de ontvangende partij![]()
Kan me herinneren dat niet iedereen het altijd op prijs stelde
Zal je de volgende keer herinneren aan het feit vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef Kreator het volgende:
Ik ontvang ze midden in de nacht ook liever niet nee..
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Kreator het volgende:
Mooi juist. En dan de volgende dag teruglezen.
Om die FB-chat?quote:
Zal wel meevallen. Die ziet natuurlijk een ¤-teken in haar ogen door haar dochter aan deze westerse kapitalist uit te huwelijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zag het weer voor me. Die moeder helemaal flippen natuurlijk.
pauzequote:
Wat hebbie in Enschede allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
maandagavond even naar het cafe in haaksbergen geweest, daarna met z'n zessen in een taxi (auto) naar enschede. geen taxi terug geregeld zodat we om 6 uur de eersten al zagen op de rommelmarkt. toen om 8 uur met z'n zessen in een vw fox terug gebracht naar haaksbergen.
en op koninginnedag zelf niks gedaan
we zijn even bij paddy's geweest. ik hoef daar niet zo snel weer heen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat hebbie in Enschede allemaal gedaan dan?
Paddy's moet dood.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we zijn even bij paddy's geweest. ik hoef daar niet zo snel weer heen.
Kan ik begrijpenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Babe.quote:
De Pimpelaar is beter. Je mag er echter niet roken, en ZEKER niet blowen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En barkrukken met ingebouwde fellatio-module, Tukker!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gratis onbeperkt bier en bittergarnituur. En als afscheidspresentje een BMW 760li...
Boodschappen. Eten. Bankhangen met Miss. Flesje wijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed.. dan nog fysio, eten en dan weer zuipen
Want?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef rulerofdeath het volgende:
het kon morgen nog wel eens een klotedag worden
een bult problemen bij een klant.quote:
Over het weekend tillen is geen optie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een bult problemen bij een klant.
en gelukkig niet allemaal verklaarbaar
dan heb ik vakantiequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Over het weekend tillen is geen optie?
Vond het destijds vrijdags een stuk leuker dan zaterdags. Geen idee, sfeer / mensen enzo denk ik.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ideaal dus!
"Maandag ben je de eerste!"
"Nou, vooruit..."
Maandag: "Waar blijft die gast nou?"
"t is wel een apart / anders publiek inderdaad,, des ondanks een prettige zaak naar mijn idee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Vond het destijds vrijdags een stuk leuker dan zaterdags. Geen idee, sfeer / mensen enzo denk ik.
Heb er genoeg leuke avonden gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Mdrop het volgende:
"t is wel een apart / anders publiek inderdaad,, des ondanks een prettige zaak naar mijn idee.
Denk dat ik voor 1 of andere salade ga ofzo. Zie het dan wel waar ik zin in hebquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Miss haar befaamde nachoschotel of zo, daar heb ik wel zin in.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Krijg mailtje van collega
Met het personeelsfeest, tegen het einde wou ik weg ivm de laatste bus. Collega blijft erop aandringen dat ik gewoon mee kan rijden met z'n taxi (bevriende collega). Dus nouja, geen probleem.
Krijg ik nu een mailtje van "ja ik heb hem een fles wiskey beloofd (voor de tijd al).. aangezien jullie hebben meegereden zullen we de kosten delen? "![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |