Beetje flauw.quote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Heb me prima vermaakt. Werd alleen niet uitgenodigd om daarna in Santé verder te gaan (niet dat ik was gegaan, maar het viel me zo op).
Een Iers/NLse vriendin uit Terneuzen moest ook altijd speciaal doen met die uitspraak. We negeerden haar maarquote:Op maandag 29 april 2013 14:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Als Guinnesdrinker zeg je toch Slainté..
Niet haten op Ieren he!quote:Op maandag 29 april 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een Iers/NLse vriendin uit Terneuzen moest ook altijd speciaal doen met die uitspraak. We negeerden haar maar
Doe ik niet, alleen op het feit dat ze ons tot in den uitentreure zat te "verbeteren"quote:
Mooi zuipfeestquote:
Bloedrood? \m/quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef rulerofdeath het volgende:
Waarom ben ik oranje? Ik wil rood zijn
hell yeah \m/quote:
die protesterende lui die opgepakt worden/niks mogen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind trouwens het optreden van de politie echt belachelijk. ik steun die acties niet, maar dit geeft wel aan hoe het er voor staat in nederland. we zijn gewoon hetzelfde als rusland.
ja, daar had ik het overquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die protesterende lui die opgepakt worden/niks mogen?
maar het meest rare vind ik in feite nog dat ze 'direct' weer vrij gelaten zijn. en dat de politie excuses aanbied.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
tsja, was te verwachten dat er zo kleinzerig gedaan ging worden; ondanks dat we NL altijd als een 'vrij' land bestempelen waar iedereen zijn/haar mening mag uiten...
karin was er niet rouwig om dat er vanuit drenthe geen inbreng wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Lee Towers met z'n gouden microfoon
"in Drenthe en Limburg is er niet meegezongen, vanwege gebrek aan belangstelling"
gewoon naaierij van de politie, niks anders...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het meest rare vind ik in feite nog dat ze 'direct' weer vrij gelaten zijn. en dat de politie excuses aanbied.
dat is hetzelfde als ik zometeen m'n spare-ribs op ga eten en als ik de buik vol heb het varken m'n excuses aanbieden voor het slachten/opeten.
quote:Als 10.000 apen op 10.000 typmachines in theorie de werken van shakespear zouden kunnen schrijven, dan zouden we met 15.000.000 geschoolde mensen toch best een liedje van 3 minuten moeten kunnen schrijven. Maar na het koningslieddrama zie ik het somber in.
ja, ze doen het er gewoon om.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon naaierij van de politie, niks anders...
fobo bedoel je?quote:
hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ze doen het er gewoon om.
kun je er iets tegen doen als je geen vertrouwen meer hebt in het politie-apparaat van tegenwoordig?
gewoon een vraag wat zo in me opkwam.
FB = Facebookquote:
nou, stel: ik heb totaal geen vertrouwen meer in de politie (nu komt dat redelijk in de buurt van de waarheid). Ze doen niks voor mij, en waarom zou ik wel naar hun moeten luisteren?quote:
ow, dat heb ik niet en zodoende kwam FB niet als facebook doorquote:[..]
FB = Facebook
wanneer kom je met hun in aanraking dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, stel: ik heb totaal geen vertrouwen meer in de politie (nu komt dat redelijk in de buurt van de waarheid). Ze doen niks voor mij, en waarom zou ik wel naar hun moeten luisteren?
[..]
ow, dat heb ik niet en zodoende kwam FB niet als facebook door
als mijn autoradio gegapt wordt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer kom je met hun in aanraking dan?
quote:In een paniekreactie probeerde de politie volgens Smeets in al deze gevallen iets in de kiem te smoren. "Dan kijken ze later wel of ze het goed hebben gedaan. Maar je moet als politie juist eerst kijken of je iets goed doet. We geven de politie verregaande bevoegdheden en dan moet je erop kunnen vertrouwen dat ze die niet misbruikt."
ik begrijp je standpunt, denk dat heel veel mensen hetzelfde idee hebben over de politie...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als mijn autoradio gegapt wordt.
als ik te hard rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |