Valt mij ook tegen inderdaad, ik had verwacht dat zo'n grote partij als KPN ze al wel eerder zou hebben. Ze geven zelf de schuld wel aan HTC:quote:Op maandag 29 april 2013 14:11 schreef Slenger het volgende:
[..]
Hmm raar je zou dan toch zeggen als T-mobile ze heeft dat HI of KPN ze zeker zullen hebben.
quote:Let op!
Helaas is de introductiedatum van de HTC one weer uitgesteld. De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad. Mocht de vraag toch groter zijn dan het aanbod, leveren wij de telefoons als eerste uit aan diegene die het langst wacht.
Onze excuses voor de lange levertijd.
Niks hoor, vrijwel hetzelfde.quote:Op maandag 29 april 2013 14:19 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb een HTC ONE sv. Wat is het verschil met deze nieuwe? Waarom zou ik die willen hebben?
quote:In de Verenigde Staten is het vaker regel dan uitzondering dat telecomproviders hun eigen versie van een bepaalde smartphone krijgen, omdat zij volledige controle willen hebben. Ook voor China worden vaak specifieke versies van een telefoon gemaakt, meestal met de extra mogelijkheid om twee simkaarten te installeren.
HTC gaat met zijn vlaggenschip wederom mee in die trend, want de drie versies van de HTC One die in China gaan verschijnen, hebben allemaal dual-sim en een microSD-kaartlezer, terwijl de Europese en Amerikaanse varianten deze functionaliteit moeten missen. Om dit mogelijk te maken, heeft HTC wel het unibody ontwerp aan moeten passen. Er is namelijk een verwijderbare achterklep gemaakt, waaronder de twee sim-sloten en het MicroSD-kaartslot schuilgaan.
De desbetreffende HTC 802w, 802t en 802d zijn overigens respectievelijk bedoeld voor China Unicom (WCDMA), China Mobile (TD-SCDMA) en China Telecom (CDMA). De GSM-gegevensband wordt echter ook bij alle modellen ondersteund, waardoor deze HTC One's naar alle waarschijnlijkheid ook in Europa te gebruiken zijn.
Ja, ligt aan jou, want hier gaat ie naar een registratieformulierquote:Op maandag 29 april 2013 14:56 schreef Slenger het volgende:
Als ik op de website van de HTC Media Link op registreren klik gaat hij weer terug naar de actie pagina ben ik de enige met dat probleem? http://www.htcmedialinkhd.nl/actie/
Klik de link anders even aan... registreren kan tot 31 mei 2013.quote:Op maandag 29 april 2013 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
Kunnen ze die Medialink actie niet even een maand ofzo verlengen? 't ding is nog nauwelijks verkrijgbaar, en hopelijk (hier komt de egoïstische kant) heb ik 'm over ongeveer 2 weken ook...
Mijnde is vrijdag al verstuurd door studenmobiel. Of zullen ze al een tweede lading hebben ontvangen?quote:Op maandag 29 april 2013 15:37 schreef Santello het volgende:
Februari besteld. Nog geen bericht wanneer ik de mijne kan ontvangen. Studentmobiel![]()
EDIT: Terwijl ik dit typ, krijg ik een mail binnen dat het op de post is![]()
![]()
Kan best zijn dat ze vrijdag tot 6 uur hebben gewerkt en dezelfde lading op maandag hebben afgerond.quote:Op maandag 29 april 2013 18:11 schreef Slenger het volgende:
[..]
Mijnde is vrijdag al verstuurd door studenmobiel. Of zullen ze al een tweede lading hebben ontvangen?
>>>quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klik de link anders even aan... registreren kan tot 31 mei 2013.
Kunt 'm dus wel tot 31 mei registreren, maar je moet 'm wel voor 29 april gekocht hebben.quote:De Actie:
1. Bij (pre-order) aankoop van een HTC One (Stunning Silver en Beautiful Black) , bij een erkende HTC reseller in Nederland in de periode van 20 februari 2013 tot en met 29 april 2013 (...) ontvang je kosteloos een HTC Media Link HD t.w.v. 89,95 te bestellen via www.htcmedialinkhd.com
Hoe neem ik deel aan de Actie?:
1. Pre-order/koop de HTC One bij één van de erkende HTC resellers binnen de actieperiode van 20 februari 2013 tot en met 29 april 2013 in Nederland...).
Het is ook niet voor niks een pre-order actie. Je had hem makkelijk kunnen bestellen en toch op korte termijn binnen hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
>>>
[..]
Kunt 'm dus wel tot 31 mei registreren, maar je moet 'm wel voor 29 april gekocht hebben.
Ja in DLD lagen echte toestellen op demo, zowel wit als zwart.. :-)quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand de HTC One al in een winkel heeft zien liggen en dan geen ''fake phone''?
Ja bij de T-Mobile winkel in vlissingenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand de HTC One al in een winkel heeft zien liggen en dan geen ''fake phone''?
Valt nog vies tegen. In het (véél te hard lopende Tweakers topic) is dat ook duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:54 schreef -aad- het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks een pre-order actie. Je had hem makkelijk kunnen bestellen en toch op korte termijn binnen hebben.
Ik wil hem oohook. Mijn Desire heeft er steeds meer moeite mee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:49 schreef Santello het volgende:
Tussen 12:00 en 14:00 komt de bezorger langs
In februari al besteld, maar ik ben volgens mij echt een van de laatsten die hem gaat krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn Desire Z begint ook steeds vaker te crashen. Beter krijg ik gauw te horen of ik een vast contract krijg. Zodra die er is, komt de One er ook heel gauw achteraan
quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In februari al besteld, maar ik ben volgens mij echt een van de laatsten die hem gaat krijgen.
Nee, gewoon de zilveren. Iedereen die hem na mij besteld heeft in dit topic lijkt hem ondertussen al te hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je de zwarte besteld? Overigens heb ik 'm eergisteren een paar minuten getest bij een t-mobile winkel. Wat een beest is het tochsolide, snel, prachtige skin. Ik willem!
Ach, ik heb 'm ook nog niet. T-mobile heeft werkende telefoons in de winkels staan, dus daar heb ik mee gespeeld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, gewoon de zilveren. Iedereen die hem na mij besteld heeft in dit topic lijkt hem ondertussen al te hebben.
En dit soort reacties maken het wachten er ook niet beter op. Ik heb dat ding nog nooit in het echt gezien.
Welke store was dit, die in Amsterdam?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ach, ik heb 'm ook nog niet. T-mobile heeft werkende telefoons in de winkels staan, dus daar heb ik mee gespeeld.
Waalwijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke store was dit, die in Amsterdam?
Krijg ik net een sms'je dat hij is verzondenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ach, ik heb 'm ook nog niet. T-mobile heeft werkende telefoons in de winkels staan, dus daar heb ik mee gespeeld.
Mooiquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Krijg ik net een sms'je dat hij is verzonden!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Mooi
Ik krijg de verpakking niet eens open. Wil de doos niet beschadigen.
Hahahah, imiddels gelukt en online de HTC aan het inrichten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]Als ik hem morgenavond eindelijk heb scheur ik die doos er gewoon van af.
Die zijn kwalitatief heel erg slecht inderdaad, zonde!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef JohnB52 het volgende:
Inmiddels is van mijn orginele flipcover ook het zwarte kunststof aan het afbladderen....
Ik wil juist van iOS afquote:
Hoe?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:33 schreef JohnB52 het volgende:
Je kan ze wel verbergen, zo zie je ze ook niet meer...
Te gek.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:31 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.androidcentral(...)g-simple-complicated
Hou toch op met dat huilen om leasequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
T-Mobile of tele2 dan?
In ieder geval geen lease
Tele2 heeft de normale One niet zo te zien, T-Mobile kom ik ook (ruim) boven de ¤ 40 uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
T-Mobile of tele2 dan?
In ieder geval geen lease
ben er nog niet superdiep ingedoken, keertje tijd voor maken/nemenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:26 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zit met ismart 300 op 45 per maand, goedkoper dan hi in ieder geval.
Heb je ook op studentmobiel enzo gekeken?
Is fijne software, dat syncdingquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Santello het volgende:
Op dit moment mijn iPhone back-up aan het overdragen naar de HTC middels de HTC sync programma. Hopen dat het
Er mist inderdaad het een en anderquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo die is ook weer binnen.
Past goed.
Nu kijken hoe lang ie heel blijft.
Ps: ligt t nou aan mij, of is t Engels op t doosje nou heel erg krom?
Taskkillers zijn overbodig op moderne Androidtoestellen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Er mist inderdaad het een en ander![]()
Ik heb de app taskkiller gedownload. Iedere keer als ik kijk zie ik wel 30 dingen die aan staan. Als ik ze allemaal kill staan ze er 5 minuten later weer op. Vreet energie en data :S
Gooi die maar weer gauw van je telefoon af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Er mist inderdaad het een en ander![]()
Ik heb de app taskkiller gedownload. Iedere keer als ik kijk zie ik wel 30 dingen die aan staan. Als ik ze allemaal kill staan ze er 5 minuten later weer op. Vreet energie en data :S
Bij mij stond er gisteren tussen 14.00u en 16.00u en ze waren er al om 13.50uquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Er staat dat mijn pakket bezorgd gaat worden tussen 17:30 - 19:30, maar er staat nu ook "Pakketbezorger is onderweg".
Hebben ze nou zulke lange rondes of ga ik mijn pakketje missen omdat ik niet thuis ben?
https://www.studentmobiel.nl/htc-onequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben er nog niet superdiep ingedoken, keertje tijd voor maken/nemen
Ik wilde eerst ook de One X+ kopen, maar na eens goed te vergelijken zag ik dat die zowat hetzelfde is als de One X, alleen heeft de + een net iets snellere processor. Dat terwijl de One X een stuk goedkoper is. Die heb ik dus ook gekocht in plaats van de One X+ en dat was een goede keuze. Deze is ook al ontzettend snel, dat kleine beetje sneller heb ik niet over voor die prijs.quote:Op maandag 29 april 2013 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
zat te kijken om een One X+ te kopen, maar denk dat ik beter kan wachten tot deze ietsje goedkoper per maand wordt; wat een tof ding
Ik ben nu thuis, maar hij is nog niet bezorgd. Alleen doet de bel het niet, dus ik moet de voordeur een beetje in de gaten houdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Bij mij stond er gisteren tussen 14.00u en 16.00u en ze waren er al om 13.50u
Gelukkig was mijn zusje thuis.
Hij is er nog steeds nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Allemaal beetje pronken, terwijl ik dit bericht met moeite nog weet te typen met mijn vercrackte desire Z
wat een spanning!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze hebben nog een kwartier, ik had eigenlijk al ergens anders moeten zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig kwam de bezorger om 19:28.
Gepost met mijn HTC One
Hahahhahaha wat een leugens!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig kwam de bezorger om 19:28.
Gepost met mijn HTC One
Ik begin steeds meer te wennen aan Android, ik ben verliefd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Echt. Het is wel een beest zeg, vooral omdat ik van een Desire kom.
Nou als je t toch doet is ie stukquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Die melding dat je je accu en geheugenkaart tijdens het updaten niet mag verwijderen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te wennen aan Android, ik ben verliefd.![]()
Wat vind jij van de trilfunctie?
Ben je serieus? Hij trilt zo goedkoop. Ik ben telkens bang dat de telefoon op ontploffen staat als hij op een tafel begint te trillen. Heb het maar voor elke melding uitgezet!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De trilmotor was uit mijn Desire gevallen, dus ik ben allang blij dat ik er weer eentje heb.
Maar ik vind er ook niet echt iets raars aan.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Die melding dat je je accu en geheugenkaart tijdens het updaten niet mag verwijderen
Ugh, heb ik dat ding net helemaal gepersonaliseerd... Echt geen zin om het te ruilen als blijkt dat mijn trilfunctie naar de klote isquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef JohnB52 het volgende:
Ff terug naar de winkel, en vergelijken met elkaar!
John. Ik heb via de sync programma mijn iPhone backup op mijn HTC gezet, inclusief foto's dus. Ze staan allemaal op de nieuwe HTC. Echter kan ik ze niet vinden in de disk als ik de HTC als disk mode op mijn computer open. Weet jij waar ik ze wel kan vinden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:45 schreef JohnB52 het volgende:
Dieinstellingen kan je zo overzetten naar n nieuw toestel.
Net waar je je prioriteiten legt, of je de moeite er voor over hebt...
Je hebt gelijk, ik hem hem hier nou op een bureau liggen, toen hij net begon te trillen schrok ik me de teringquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben je serieus? Hij trilt zo goedkoop. Ik ben telkens bang dat de telefoon op ontploffen staat als hij op een tafel begint te trillen. Heb het maar voor elke melding uitgezet!
Efficiënt batterijgebruik met die foon dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef Santello het volgende:
Batterij 80%, toen uurtje gaan reizen met de bus.
- Energiebesparing aan
- Heavy Facebook gebruik
- Muziek via Spotify met Beats Audio aan (geen streak)
65% nu.
Ik ben best tevreden over het accugebruik tot nu toe eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef Santello het volgende:
- Energiebesparing aan
- Heavy Facebook gebruik
65% nu.
Dat is wel normaal, omdat je scherm de hele tijd aan staatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef Santello het volgende:
- Energiebesparing aan
- Heavy Facebook gebruik
65% nu.
Zo iemand tegen mij vandaag: "Ah vet heb jij die nieuwe Galaxyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:06 schreef Santello het volgende:
Vandaag was ik ff in de stad. Al 4 keer aangesproken door nerds![]()
''IS DAT DE HTC ONE? ZO COOL! IK GA HEM OOK KOPEN''
Hahahah no fucking way!!!! Heb je hem toen neergestoken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo iemand tegen mij vandaag: "Ah vet heb jij die nieuwe Galaxy?"
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:16 schreef Zuivelkoe het volgende:
Heeft iemand een manier gevonden om 3g uit te schakelen en over te gaan op 2g/GPRS? Kan nergens de optie vinden
Ja, maakt geen verschil. Soms houdt hij ook wel verbinding met het accespoint, maar wordt er niks verstuurd of ontvangen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:48 schreef Slenger het volgende:
Ik had ook problemen, heb je toevallig beste wifi instellingen uitstaan? (instellingen-Wi-Fi-Geadvenceerd)
Lang leve 10 GB bundel van Vodafone wat ik hebquote:Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef CaptainCookie het volgende:
In het weekend nogal wat van die Zoë's gemaakt, en was even vergeten dat de Dropbox-upload niet op WiFi-only stond. Resultaat: in drie dagen 1GB data verbruikt.
WiFi-probleem blijft trouwens wel bestaan, ook bij andere netwerken. Vandaag maar eens even langs de Hi-winkel.
Welke berichten? Ik ben ze niet tegengekomen. Schaal 1 tot 10, ik geef het een 9.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef -J-D- het volgende:
Is deze telefoon een aanrader? Ik heb een aantal topics teruggelezen en zie wisselende berichten.
Heb nu de HTC One S en mag in Juli overstappen naar een ander toestel dmv verlenging. Overweeg dit toestel.
Ik heb er maar 2.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Lang leve 10 GB bundel van Vodafone wat ik heb
17 euro per maand, 125 belminuten plus onbeperkt sms en 10 GB. Wel sim only. Was tijdelijke actie bij vodafonequote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2.
Wat betaal jij daar wel niet per maand voor?
De aan/uit-knop werkt pas bij stevig drukken.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Welke berichten? Ik ben ze niet tegengekomen. Schaal 1 tot 10, ik geef het een 9.
Tril is de enige minpunt. Behuizing voelt echt stevig aan, weet niet of degene die dat zeggen de telefoon in handen hebben gehad. HTC heeft wel heel veel fouten gemaakt m.b.t de productie. Heel veel mensen hebben een HTC One gekregen waar veel gebruikerspsporen zaten die in de productie niet netjes waren uitgewerkt.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De aan/uit-knop werkt pas bij stevig drukken.
De tril-functie voelt 'raar' aan.
De behuizing oogt wat goedkoop en gaat bladderen
Heel luid en heel goedkoop komt het over. Alsof de telefoon van binnen op ontploffen staat die alle onderdelen uit elkaar zou laten vallen binnen in de telefoon. Ik heb het ook uit staan voor alle apps en alle meldingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:28 schreef -J-D- het volgende:
Kan je omschrijven wat jij min vindt aan de trilfunctie? Kan me niet voorstellen dat die irritant is.
Wat kan er in hemelsnaam mis zijn met een trilfunctie behalve als hij het niet doet?
Baal wel enigszins om dat te lezen. Heb in het verleden ook een keer een telefoon met een hyperactieve trilfunctie gehad en ging me daar echt zwaar aan irriteren. Zou dat softwarematig nog aangepast kunnen worden? Hoe klein en onbenullig het voor anderen misschien is, maar dat zou voor mij zowaar een dealbreaker kunnen zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Heel luid en heel goedkoop komt het over. Alsof de telefoon van binnen op ontploffen staat die alle onderdelen uit elkaar zou laten vallen binnen in de telefoon. Ik heb het ook uit staan voor alle apps en alle meldingen.
Opvallend genoeg hoor ik er niks over tijdens reviews of fora. 1 post gelezen op tweakers, voor de rest nergens. CaptainCookie is het in dit topic ook opgevallen, lijkt me geen productiefout dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Baal wel enigszins om dat te lezen. Heb in het verleden ook een keer een telefoon met een hyperactieve trilfunctie gehad en ging me daar echt zwaar aan irriteren. Zou dat softwarematig nog aangepast kunnen worden? Hoe klein en onbenullig het voor anderen misschien is, maar dat zou voor mij zowaar een dealbreaker kunnen zijn
Ik merk het eigenlijk alleen als 'ie op een hard oppervlak ligt, waarschijnlijk omdat het metaal dan tegen iets hards trilt. Als ik hem vast heb merk ik er niks van.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Opvallend genoeg hoor ik er niks over tijdens reviews of fora. 1 post gelezen op tweakers, voor de rest nergens. CaptainCookie is het in dit topic ook opgevallen, lijkt me geen productiefout dus.
Klopt, alleen zeiden ze in de Hi-winkel al dat hij nog steeds heel slecht op voorraad was, dus ik alsnog moest wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:39 schreef JohnB52 het volgende:
Binnen 7 dagen mag je m zo omruilen, daarna ben je m kwijt.
is de optie net als bij de sensation gewoon grijs? En als je hem aankan zetten komt er 'fout' te staan?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik vind het toch wel irritant dat die WiFi het niet doet, zelfs niet na een harde reset. Vandaag even langs de Hi-winkel geweest, maar daar konden ze er ook niks aan doen.
Ik wacht denk ik nog even tot hij net wat beter beschikbaar is, en probeer hem dan onder garantie te ruilen. Wil hem niet te lang kwijt zijn, want voor de rest is het echt een héle fijne telefoon.
Dan zou ik dat toch maar doen... En anders maar naar n ander filliaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, alleen zeiden ze in de Hi-winkel al dat hij nog steeds heel slecht op voorraad was, dus ik alsnog moest wachten.
Nee. Hij heeft een heel goed bereik, ziet ontzettend veel netwerken, maar de verbinding valt steeds weg na een paar minuten. Dan blijft hij proberen te herverbinden, maar dit lukt dan niet. Enige remedie is dan om de WiFi even aan en uit te zetten, maar dan doet het probleem zich een paar minuten later weer voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:53 schreef blup het volgende:
[..]
is de optie net als bij de sensation gewoon grijs? En als je hem aankan zetten komt er 'fout' te staan?
Ik bel vandaag de klantenservice wel even.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan zou ik dat toch maar doen... En anders maar naar n ander filliaal.
Straks mag je 3/6 weken wachten.
Ik heb dit met m'n laptop, maar alleen bij m'n eigen router. Bij andere routers blijft hij wel verbonden. Heb je het al ergens anders getest?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft een heel goed bereik, ziet ontzettend veel netwerken, maar de verbinding valt steeds weg na een paar minuten. Dan blijft hij proberen te herverbinden, maar dit lukt dan niet. Enige remedie is dan om de WiFi even aan en uit te zetten, maar dan doet het probleem zich een paar minuten later weer voor.
WiFi is hierdoor echt praktisch onbruikbaar.
Ja, thuis doet 'ie het, in de trein doet 'ie het en bij mijn ouders heeft 'ie er ook last van. Aangezien hij in eerste instantie wel goed verbinding maakt (en dan echt hoge snelheden haalt) lijkt het meer een softwareprobleem of iets met de softwarematige radio.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb dit met m'n laptop, maar alleen bij m'n eigen router. Bij andere routers blijft hij wel verbonden. Heb je het al ergens anders getest?
Had ik ook toen ik hem net had, komt denk ik vooral omdat 'ie duur aanvoelt. Na een paar dagen wordt dat al minder trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:16 schreef speknek het volgende:
Jeej ik heb hem.
Geil ding. Die HTC transfer tool is wel heel chic, hopelijk werkt ie ook goed.
Ik weet niet wat iedereen zegt met dat metaal steviger aanvoelt. Ik heb echt het gevoel dat als ik hem laat vallen hij naar z'n grootje is, terwijl ik m'n SGS2 zonder problemen van anderhalve meter hoog op de keien liet kletteren. Het is die premium feel heh.
Succesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Even contact opgenomen met Hi, en ik ga hem toch terugsturen. Gelukkig hadden ze vandaag een hele nieuwe lading binnengekregen, dus ze zei aan de telefoon wel dat er wel een kans was dat ik dan over drie dagen wel weer een nieuwe heb.
Hopelijk van wel, want ik vind het echt een hele fijne telefoon, en moet in de tussentijd weer even een Desire gebruiken.
Zij moeten hem binnen 7 dagen terug hebben, en sturen ondertussen al zo snel mogelijk een nieuwe. Ik wacht dus nog wel even een paar dagen met terugsturen.quote:
Galerij heb ik ook veel moeite mee. Op de iPhone werd alles onder elkaar gezet van oud naar nieuw. Verder kon je er niets mee doen wat natuurlijk ook niet fijn is. Maar op de One met al die albums, gebeurtenissen of wat dan ook, dat is ook niet fijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef speknek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog niet onverdeeld positief ben over Sense. Mis de snelle configuratie in het dragdown menu van touchwiz, het feit dat je de blinkfeed niet op een beetje bruikbare manier kunt indelen (mijn kalender staat ergens zestig meter naar onder scrollen) en ik vind de gallery ook belabberd met z'n onveranderbare media keuzes. Bij het grote 'friends' vakje als ik de gallery open heeft ie een plaatje van iemand's facebook afgehaald, wat dus in koeienletters het woord PENIS is (gelukkig alleen het woord). Maar dat kan ik dus niet veranderen. Goed bezig HTC. M.a.w. ik mis de keuzevrijheid van vanilla Android en/of Touchwiz.
Het toestel zelf is wel heerlijk.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef speknek het volgende:
Batterij. Hele ochtend radio geluisterd en meer dan een half uur zitten internetten in de trein, en nog steeds 82%. Eat that oude SGS2.
De radio app is wel vrij waardeloos trouwens, zoals wel meer standaard HTC apps. Ik kan wel favorieten aangeven maar vervolgens niet uit kiezen? hmkay. Alsof ze op het laatste moment de menuknop hebben verwijderd op de telefoon zelf en daardoor hun eigen programmas gegimpt zijn ofzo. Nouja, dan kan ik eindelijk de Play Store eens gaan verkennen, die heb ik bij m'n SGS2 zo goed als niet nodig gehad omdat er in Samsung telefoons standaard teveel functionaliteit zit.
Pak gewoon je afstandsbediening johquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:22 schreef speknek het volgende:
Maar het leukste vind ik stiekem nog de tv-remote app. Nooit meer je AB kwijt. Wel jammer dat hij niet synchroniseert met de tv maar de standaard (digitenne in mijn geval) kanalen aanneemt. Als ik op Veronica druk gaat hij naar BBC. En wederom, beetje jammer HTC, kun je dat niet veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |